Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 05:05

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 marca 2016, o 09:00 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
no ja zakladalem :D
ma ja tez kolega Zero tu z forum.
a wrazenia same plusy :) chodzilo lzej jak fabryczne, jak pierwszy raz wcisnelem to myslalem ze noga dziure zrobie w podlodze ;D
bez zajakniecia znosilo stage 3,5 a wg courtenaya znosi ok 430-440nm

nic tez nie musialo sie "układac" czy "docierac" - nie rozumiem tej teorii
wsiadlem i pelny ogien i klejilo tak jak powinno od strzala

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 09:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
No bo wlasnie tak powinno byc.
Rozumiem ze wszystko PnP?
Wysprzeglik pozostaje fabryczny? Z kolem zamachowym nie trzeba nic robic?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 09:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Umie jak radzik zabielil kolo zamachowe to miałem później problem z wysprzeglaniem i musiałem drugie kolo ze szorty zakładać i problem ustal

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 09:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Dziwna sprawa. Zabielenie to zebranie materialu, wiec powinno byc odwrotnie, chyba ze za duzo zebral z przylgni gdzie dokrecasz docisk, wtedy wlasnie tak by bylo.
Jedno co moge powiedziec o radzikowskim, to ze jest bardzo drogi. Nie zrobil bym u niego wzmacniania docisku bo wg mnie 1200zl to grube przegiecie bagiety.


Ostatnio edytowano 19 marca 2016, o 09:27 przez sanon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 09:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sanon co o tej firmie rozmawialiśmy to gość mi liznął lekko docisk.zamachu nie ruszał

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 11:22 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
wszystko pnp i siadlo na orginalny wysprzeglik

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Jak wam powiem co bylo powodem slizgania sprzegla, to nie uwierzycie.
Powiem tylko tyle, ze pewien pan wlasnie zwrocil mi 2000zl na tyle wycenilem moje koszta.

Zlozylem wszystko do kupy i co? Znow to samo. Wiec zalozylem na sztuke moj niedokonczony czujnik doladowania. Cisnienie 1,5 bar :)
Moj ukochany tuner na moja prosbe o zmiane na serie nie zrobil nic!!!

Wiec mam do sprzedania nowy komplet sprzegla sachsa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 15:07 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Czyli twierdzisz że miał po prostu mocy za dużo? :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 15:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Nie bylo jak zmierzyc. Ale cisnienie doladowania ewidentnie na to wskazuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 16:15 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
co to za program ze 1,5 bara... to juz taki punkt krytyczny dla leta ;P

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 16:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 napisał(a):
co to za program ze 1,5 bara... to juz taki punkt krytyczny dla leta ;P

Przy takim doładowaniu to 300kucy musial mieć

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Jest przeladowanie. Bierzcie pod uwage ze turbo jest hybryda.
Cos spier**** jak kombinowal z redukcja mocy.
Dmucha tak ze wydmuchalo gdzies cos po drodze, bo zaczelo juz po woli syczec.
Obstawiam uszczelke pod kolektorem lub gumowe uszczelki pod przepustnica.
W nastepnym tygodniu zwalam caly motor i bede ogarnial wszystko po kolei.

Nie wiem czy zamawiac sprzeglo od tego c20let, czy wysylac to do Bielska bialej do wzmocnienia i obicia tarczy kewlarem.

Ryba znalazl bys chwile czasu zeby podjechac na Ciszynska i zagadac do typka jak z tym wszystkim jest? Jakie koszta?
Osobiscie to jednak osobiscie, mozna sie lepiej dogadac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 19:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
co to za program ze 1,5 bara... to juz taki punkt krytyczny dla leta ;P

Łojtam, Łojtam krytyczny odrazu :D Seba to mój silnik chyba w nasa składali bo drugi rok na 1,9 bara wytrzymuje katacji, bez kucia i się nie chce rozpaść a Kondzio już tam od roku warsztat u znajomego w Lublinie szykuje na kucie tylko się moja Astra nie chce poddać a powiedziałem sobie że dopóki korba maską nie wystrzeli to się za to nie biorę bo mi się zwyczajnie nie chce ;) A z tym programem to niezła jazda sanon Ciekawe czy teraz serią będzie Ci się chciało jeździć pewnie za wolna będzie w stosunku do tego 1,5 bara ;) Czy to było tak że stare sprzęgło przynosiło już ten program po ingerencji? Czy była seria, pogrzebał i wtedy odrazu sprzęgło zmieniłeś zaczęło się ślizga i nie było się kiedy nacieszyć tym doładowaniem? Mi to po przejściu z powiedzmy np. stage 3 lub nie wspomnę już o czymś jeszcze wyższym na serię to by się wydawało że w miejscu stoję zamiast przyśpieszać ;)

Wysłano z Galaxy S6 EDGE za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 19:49 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Dominik daj mi ja na pare dni to wyjda wszystkie korby ;D a tak serio ty masz jakas inna turbinke i to chyba wyzej wstaje niz seryjna wiec i korbom lzej niz atak niuta z dolu :)
pozatym loteria, Kondzik wsadzil kucizne to blok rozerwalo :D

a hybryde jest ciezej wystrojic niestety, opel to nie VAG ze takie patenty obcykane na kazdym rogu, nasze sterowniki to u nas na serii gratach nie chca strojic a co dopiero hybrydy :)

Sanon jak dasz do wzmocnienia szprzeglo to niestety bedzie ciezej to pracowac i moze dawac sie we znaki w aucie na codzien i jezdzie po miescie

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 marca 2016, o 19:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
To przyznaj się jakiego ty masz tam niuta, że nowe sprzęgło to nie wytrzymało.

Doktor29 napisał(a):
Sanon jak dasz do wzmocnienia szprzeglo to niestety bedzie ciezej to pracowac i moze dawac sie we znaki w aucie na codzien i jezdzie po miescie

Jak docisk będzie seryjny to nie będzie ciężej chodzić.
Ja jeżdżę na radzikowym i jakoś daję radę :D

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL