Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 23:56

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 marca 2016, o 21:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
sanon napisał(a):
Zamowilem zestaw sachsa z serii performance, po dwoch tygodniach, odpisali mi ze zmienily sie ceny i zamiast 980 euro zestaw kosztuje teraz 1399euro, wiec odpuscilem temat.


W DE zestaw Sachs performance z wysprzęglikiem kosztuje nie całe 720 euronów.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2016, o 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
A wyslales zapytanie? Nie patrz na to co pisza na stronach.
Wyslalem zapytanie do wielu sklepow internetowych w DE.

Wracajac do tematu siedze i glowa mi puchnie. Ale napisze pare waznych informacji bo moze przydadza sie komus w przyszlosci.
Kolo zamachowe ktore wystepuje w naszych LET'ach to kolo o numerze GM 90400086 i tu ciekawostka wystepuje w wielu roznych autach.
Vectra B 1.8 16V
Vectra B 2.0 16V
Daewoo 2.0 16V
Astra G 1.8 16V
Astra G 2.0 16V
Astra G 2.0 16V Turbo
Astra F 1.8 16V

Tarcza sprzegla o numerze GM 120 80 67 Fabryczna z leta, szla np do Vectry, Omegi 2.2 DTI i tam przenoscila 280Nm oraz Vectra B 2.0 DTI 205Nm
A co ciekawe tarcza luka o numerze 323 0601 10 wystepuje tylko do LET'ow :)

W poniedzialek bedzie kolejne podejscie do mojego sprzegla, ale gdyby ktos mial jakies ciekawe sugestie, to chetnie poczytam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2016, o 22:35 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
Nawet na ebay są po 719.99e kompletny.
Nie wiem jak innym seria wytrzymuje st 3,5 ale moja seria nie dała nawet rady znieść st.2.
tak wyglądało jak rozebrałem :
Obrazek
Założyłem sachs racing , zrobiłem wiele modyfikacji i chipów.
Trzeci rok nie mam problemów.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2016, o 22:38 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Pawulon napisał(a):
Nie wiem jak innym seria wytrzymuje st 3,5 ale moja seria nie dała nawet rady znieść st.2.

jak na razie wytrzymuje.u Predator-a tez seria i trzyma.wcześniej miałem ST2 3 lata i dalej lata na 3,5

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2016, o 22:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
jak na razie wytrzymuje.u Predator-a tez seria i trzyma.wcześniej miałem ST2 3 lata i dalej lata na 3,5


Właśnie o tym napisałem , spoko jeżeli tak jest, u mnie było ok na st.1 ale po st.2 u Stephana zdychało już na rolkach.
Ciężko było ją nawet schamować :) .
Pośmigałem tak 2 czy 3 miesiące i zmieniłem na urlopie w PL, stare wyglądało jak tęcza.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 marca 2016, o 10:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
To juz zamiast płacić 700e za sachsa wolałbym Courtneya, mi z wysylka ~1380PLN wyszło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 marca 2016, o 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Dzis zamowilem nowa pompe sprzegla.
Moze to cos zmieni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 marca 2016, o 19:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lutego 2016, o 21:46
Lokalizacja: RST
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
A długo po założeniu jeździłeś z tym ślizgającym sprzęgłem czy od razu rozebrałeś?
Może coś zatłuszczone było?

Miałem kiedyś przypadek że założyłem całkiem nowy komplet sprzęgła i ślizgało mi się przez pierwsze powiedzmy 300km a potem przeżyło bez objawów 250 tysi.

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 marca 2016, o 19:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
A może z pod wysprzeglik cieknie i chlapie ja tarcze sprzęgła ja tak miałem :)

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 marca 2016, o 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Wysprzeglik nowy FTE - czyli to co szlo na pierwszy montaz.
Poprzeni tez byl nowy LUKa.
Wiec calkowicie wykluczam te elementy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 marca 2016, o 20:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Wyjmij kilo zamachowe na stół i skrecil sprzęgło na stole ! I zobacz czy słoneczko chowa się :)

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 marca 2016, o 23:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Dzis podjalem decyzje, za auto idzie no specjalisty od opli, niestety za zrzucenie skrzyni i obadanie wszystkiego dokladnie wraz ze sprawdzeniem zamachu krzyknal 1000zl, niestety nie mam wyjscia bo moja wiedza konczy sie wlasnie na tym etapie. Troche ucierpi moje ego, ale ego nie naprawi mi auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 marca 2016, o 16:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Ja sie tylko dziwie ze nie kombinujecie z podwojna sprezyna. Ostatnio gdzies czytalem to na forum fiata ktos tams am zmodzil na podwojnej sprezynie. TO nic trodnego. Pomyslcie sami co decyduje w glownej mierze o sile utryzmania sprzegła?? Oczewiscie tarcza sprzeglowaz czego jest wykonana tez nie mowie nie ale wiekoszsoc to sila z jaka sprezyna w docisku cisnie na ta tarcze sprzeglowa do zamachu. Jesli bedzie duza sila cisnąć na tarcze to nie ma bata musi trzymac.

Ze tryz lata temu wymienilem u siebie w sharanie dwumas na jednomas valeo ori nowy taki zamiennik tzw 4kit. Przez pierwsze kilak dni uslizgiwalo mi sie sprzeglo a mialem wtedy 160 koni i 360 Nm tylko. Po tygodniu juz bylo okej. Teraz mam troszke onad 200 koni jak narazie ale za to 444 Nm max z tym ze 360 Nm mam pryz 2000 obrotow a przy 2500 obr mam juz okolo 430 Nm. Zero uslizgu a na hamowni jak jeszcze turb troszke szalalo to widizalem raz prawie 500Nm i zero uslizgu bylo. Teraz jakos w grudniu zapakowalem taki sam jednomas do golfa 4 tez tdi 130 konna wersja dlubnieta na 170 KM i 380 Nm z tym z ekupilem zestaw uzywany troszke. Nie wiem tarcza moze zużyta niecale pol milimetra ale chyba nawet mniej. Zapakowalem i sie uslizgiwalo z tydzien a dawalem ostro w palnik by sie dotarła tarcza. Bylo czuć sprzegłem. Teraz juz od miecha czy dwóch zero uslizgów sprzegla. Idzie jak szatan.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 marca 2016, o 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
wesol, to nie jest rozwiazanie problemu.
W pierwszej kolejnosci musze zlokalizowac problem i go rozwiazac, potem mozna myslec o usprawnieniu.
Nowe sprzeglo ma przenosic serie i koniec. Skoro nie przenosi to jest gdzies problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 marca 2016, o 09:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Sugeruje by oddac do Radzika zamach , tarcze i docisk ze srubkami. Chodzi oto ze on juz zmierzy luz miedyz tarcza a dociskiem na maszynie gdzie wcisnei sloneczko. Podejrzewam ze bedzie za duzy. Moze ktos majstrowal i przetaczal zamach. Sprzeglo to taka zamiana ruchu siłownika wysprzeglika gdzies okolo 15 mm na ruch tzw "żelaza" w docisku w ilosci kilku milimetrow - okolo 2-3 mm.

Logicznie mysląc nie ma innej opcji bo skoro sie uślizguje a tarcze mamy nowa czy odnowioną a moc sprezyny na docisku jest prawidlowa. Radzik moze obic tarcze i kevlarem a nawet zrobic nieco grubszą.

nam ludzi i ich mentalnosci i wiem ze jak zagladaja w takie elementy jak sprzeglo to zawsze ich musi tknac by swoje łapy tam wsadzić i tą kompleksowa robote zawsze. nie wiem po co ruszac jak jet cos dobre. Przetaczaja bo niby zrobią lepiej jak bylo ze niby cos tam polepszą. Potem tylko są problemy. Tak jak wspominalem unas na SGA tez takiemu Jedrkowi polecalem Radzika ale oczewicie wyslal sam docisk z tarczą. Ten sam problem mial.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL