Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 17:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 stycznia 2016, o 17:50 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
kaj1990 napisał(a):
ryba1 napisał(a):
kaj1990 napisał(a):
Myslalem ze przy takich projektach jak Twój stożek po strojeniu lepiej sie sprawdzi

mam na myśli wolnossaka


A jak w przypadku strojonego leta?

jak wystroje to Ci napiszę

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2016, o 19:15 
Z drugiej strony powinno byc ok duzo mocnych projektów jeździ na stozku


Góra
  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2016, o 20:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
A jak w przypadku strojonego leta?

Skoro będziesz stroił to wystroisz "pod filtr".
Polecałbym jednak częściej zmieniać wkład niż kombinować ze stożkiem.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2016, o 20:19 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
DAN napisał(a):
Cytuj:
A jak w przypadku strojonego leta?

Skoro będziesz stroił to wystroisz "pod filtr".
Polecałbym jednak częściej zmieniać wkład niż kombinować ze stożkiem.

Dobry stożek z FUJITY,AEM,DRYLOW zalatwi sprawę.jak kupisz za 5 dyszek to rzeczywiście wolałbym wkładkę

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 stycznia 2016, o 20:28 
Fujita coraz bardziej ciezki temat... podobno juz tego nie produkują... mialem ten stozek w Hondzie i naprawde nie ma sie czego czepic...


Góra
  
 
PostNapisane: 28 stycznia 2016, o 17:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
w silniku turbo to czy to stozek czy iny filtr to nic nie zmienia bo turbo napompuje powietrza tyle ile ma zadane w mapie w ECM. Jesli jest zadane pompowac 1.7 bara to tyle bedzie pompowac niezaleznie do tego czy fultr jest czy go nie ma. My zesmy tylo z chlopakami przed szkola kombinowali tak ze przed wyscigien z kreski chlopaki w subarynach sciagali filtr, zakladali pończoche a uklad dolotowy psikali gasnica halonową. Tak zmrozony wydech i zero elementow blokujacych powodowal z emoze tam ze 20 koni pryzbylo. Ot oczysiscie glownei zasluga zmrożenia dolotu.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 stycznia 2016, o 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 września 2013, o 22:51
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Chyba zdecyduje sie na wkladke, tylko jeszcze nie wiem jakiej firmy, w necie dostepne sa glownie pipercross, k&n i simota. Jak myslicie ? Z góry dzieki za podpowiedzi.

_________________
Pietrucha


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 stycznia 2016, o 11:56 
Offline

Dołączył(a): 14 grudnia 2014, o 12:06
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: inny
Zdecydowanie lepiej wkładkę, stożek trzeba dobrze odizolować, u mnie niestety jest po prostu w komorze (nie ma miejsca na zwykłą puchę, ale w tym sezonie to rozwiąże) i czuć nawet dupohamownią, że na górze muli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, o 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2016, o 22:10
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
A jak się spisuje filtr od Pipercrossa ? Ma ktoś może,bądź stosował ,gdyż chciałbym coś takiego zamontować.
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=58 ... source=ars


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, o 16:11 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
nic co jest oliwione sie nie sprawdzi

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, o 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 września 2014, o 14:21
Lokalizacja: Proszowice/Kraków
Imię: Arek
Silnik: Z18XE
Ja mam wkladke pipercrossa niedawno wsadzilem,różnic nie odczulem a czemu ma sie nie sprawdzic?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, o 17:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Bo wszystko co jest w olejku pójdzie na przeplywke i powie papa :)

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, o 17:56 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Sam się broniłem przed tym olejem ale zasięgnąłem języka na AstraOwners u samego dan888 który jest właścicielem rndmotorsport i sam kupiłem tego pipercrossa i będę go używał na sucho. Ale tak jak koledzy piszą olej niszczy przepływkę.

PIPERCROSS - C0187 jest do 500km więc nie kupuj sobie takiego dużego wybierz mniejszy jeśli będziesz kupował...

Wysłane z Galaxy s6 Edge za pomocą Tapatalka

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, o 18:04 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
w cenie do 300zł kupi tez FUJITA

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, o 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2016, o 22:10
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Czyli lepiej kupić suchy ,mniej problemów później będzie. AEM suchy high flow tez by podszedl?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL