Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 10:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 21:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
przed chwila odpalilam auto, po jakims czasie zaczelo kopcic na biało, tak bardzo ze masakra, ruszylam kawalek, auto nie ma mocy, telepie go...

doslownie po chwili szybko zgasilam auto, otwieram maske, a tam wszystko w oleju, caly silnik.

ciezko zobaczyc co poszlo, ktos ma jakis pomysl? ::beczy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
a nie zamarzła ci odma? gdzie masz puszczoną?

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
oil jest...

podejrzewam ze przez niego mozliwe.

ale co konkretnie moglo teraz pojsc, bo leci jakby z dolu z okolic miski, caly przod jest mokry, choc tył tez tam gdzie przepustnica...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Mogła zamarznąć odma i pękła pokrywa zaworów od ciśnienia i dlatego cieknie zewsząd, a na 1 rzut oka nie widać skąd, znajomy golfa tak załatwił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Predator napisał(a):
Mogła zamarznąć odma i pękła pokrywa zaworów od ciśnienia i dlatego cieknie zewsząd, a na 1 rzut oka nie widać skąd, znajomy golfa tak załatwił.




No narazie to wszystko jest w oleju, tak to wygląda na szybkiego :

Obrazek

Obrazek

Obrazek


najbardziej zastanawia ta chmura dymu jasnego i brak mocy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
mi tak kopcił samochód jak się filtr zapchał i powietrza brakowało. przy zamarzniętej odmie może być tak samo. moim zdaniem tu trzeba szukać przyczyny. wytrzyj pokrywa zaworów i odpal na chwile.spróbuj się przyjrzeć skąd leci. tylko sprawdź czy masz olej jeszcze, to może ci coś rozjaśni

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
zeberko84 napisał(a):
mi tak kopcił samochód jak się filtr zapchał i powietrza brakowało. przy zamarzniętej odmie może być tak samo. moim zdaniem tu trzeba szukać przyczyny. wytrzyj pokrywa zaworów i odpal na chwile. tylko sprawdź czy masz olej jeszcze, to może ci coś rozjaśni



boje sie odpalic, oleju trzeba dolac, bo oleju to raczej tam juz nie ma bo wszystko wycieklo.

nie wiem czy nic wiecej sie nie uszkodzi, teraz juz jest za ciemno, jutro za dnia zobaczę, ale raczej cos sie rozwalilo, bo az tak oleju by raczej nie wywaliło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:29 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Lybka89 napisał(a):
dolu z okolic miski,

z dołu do góry olej nie poleci.ja tam widzę nie dokręcony korek oleju

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
możesz też odpiąć wąż co leci z tyłu pokrywy do tego ustrojstwa od oleju i sprawdzić czy kopci dalej choć tam co puściło olej to i tak już coś będzie trzeba poprawić :(
jak miałaś zawalony oil tank czy jak się to zwie to mogło ci to zamarznąć

dodane: 4 stycznia 2016, o 22:34

tak jak ryba pisze olej z dołu do góry nie poleci a napewno nie tak. nieszczelność korka też wchodzi w grę i wtedy ciśnienie powstałe przez niedrożną odmę wypchnęło przez niego olej (dla ciebie było by lepiej bo by się ostała pokrywa zaworów w całości). zdejmij wąż z odmy i to ci może dać odpowiedź.

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
usyfione jak by wlasnie spod korka ryplo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
jutro tak zrobie, sprawdze...

ja tam sie nie martwie o pokrywe czy cos, bo zawsze mozna kupic, chodzi oto zeby nic sie z silnikiem nie stalo bo chwile tak chodzil i kopcił, ale miejmy nadzieję że nie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
nic sie nie stało. nie martw się:) znalazł się najsłabszy punkt i tamtędy poszło.

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 stycznia 2016, o 22:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
zeberko84 napisał(a):
nic sie nie stało. nie martw się:) znalazł się najsłabszy punkt i tamtędy poszło.



oby tak było, bo stracha to mi napędziło,aż ludzie się patrzyli, też mogłam pomyslec i odrazu zgasić jak zaczął kopcić...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 stycznia 2016, o 02:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Nie żebym był czarnowidzem, ale przerabiałem temat u siebie. Turbo zachlapane olejem + biały dym z wydechu = uszkodzone uszczelniacze w turbo.
Olej koło przepustnicy to pewnie chłodnica oleju albo jakiś wąż do niej.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 stycznia 2016, o 08:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Nie żebym był czarnowidzem, ale przerabiałem temat u siebie. Turbo zachlapane olejem + biały dym z wydechu = uszkodzone uszczelniacze w turbo.
Olej koło przepustnicy to pewnie chłodnica oleju albo jakiś wąż do niej.



obyś nie miał racji.

tylko pytanie-czym jest spowodowany brak mocy nagły ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL