Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 21:32

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 grudnia 2015, o 21:46 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
piterrr apropo tego futututu, to u mnie winny okazał się popsuty tylni BCS i/lub pęknięty łącznik wężyka podciśnieniowego idącego od bcs do vacuum boxa. Po wymianie wszystko się uspokoiło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2015, o 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
No wlasnie nie wymienialem, nie mam pojecia w jakim sa stanie, cewki tez nie widzialem. Jutro sciagne pokrywe i bd patrzyl. A co do tego bcs, to sprawdze i to. Coraz bardziej jestem przekonany ze dwa spalone sa spowodowane zlymi swiecami + zle ustawionym lpg ktory mial o 0,3 bara wiecej...

dodane: 7 grudnia 2015, o 22:57

Jakie swiece kupic? Czytalem gdzies ze tylko jednoelektrodowe zadne do lpg tylko standardowe jednoelektrodowe. Tylko jakie ? Bd sie bawic w kup i testuj :) Jakie u siebie macie?

dodane: 8 grudnia 2015, o 07:04

Poczytałem w nocy na temat tego tylnego bcs'a, jak go zrobic ? Wymienic, czy obejsc bo czytam a zrozumiec nie moge :) czy on jest niepotrzebny? A po co sie robi taki zabieg?

dodane: 10 grudnia 2015, o 22:16

Wymieniłem świece po przejechaniu dwudziestu kilometrów problem z wypadającym zapłonem ustąpił :] Pozostała kwestia tfutfutfu :) za to zajmę się w przyszłym tygodniu ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 grudnia 2015, o 07:38 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Jak rechocący kon do DV dziurawa

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 grudnia 2015, o 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
A czy bd robic tfutfu po odlaczeniu i zatkaniu wlotu do dv ?
A takie pytanie, czy jest mozliwe ze wypalilo srodek od dv albo go wciaglo w turbo ? Bo dziwne ze tego dzwieku nie bylo a po ogledzinach okazalo sie ze tam gdzie powinna byc membrana i cala reszta jest pusto.. Wyparowalo? ;0


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 grudnia 2015, o 19:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
piterrr70 napisał(a):
czy jest mozliwe ze wypalilo srodek od dv

Tam nie ma takiej temperatury.

piterrr70 napisał(a):
albo go wciaglo w turbo

Całą gumę i sprężynę? Wątpię, ale jeśli nawet to resztki będą w icku.

PS. Jakby co mam jeszcze moją starą DVkę.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 stycznia 2016, o 06:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
Wracam po testach z zapytaniem czy macie numer tylnego bcs moze?

Przejechalem okolo 4 tysiecy na benzynie wszystko fajnie, 0 bledow tylko na gazie mi p0170 wywala, wiec jezdze na benzynie.. wina zlego ustawienia? <-- i tu zapewne byla przyczyna wypalenia tlokow,..

Inne pytanie mialem czerwone swiece jak zostaly wyjete po awarii, co to oznaczało?

dodane: 12 stycznia 2016, o 06:43

Zapombial bym.. Mam problem ze wskazaniem temperatury na liczniku staje na 80°C i czasem podskoczy wyzej ale jak stoje.. Na torque pokazuje normalnie a na liczniku nie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 stycznia 2016, o 07:02 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Na gajgerku zawsze pokazuje nie co mniej niż na OP-COM-ie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2016, o 19:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
wskazówka przestawiona. Trzeba ściągnąć wskazówkę i nalozyc ja na wlasciwe polozenie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2016, o 20:28 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
wesol napisał(a):
wskazówka przestawiona.

raczej nie.ile bym aut nie podłączał pod op-com-a zawsze pokazywało więcej niż na zegarze

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2016, o 20:43 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Doktor mowil ze zegar dopiero na st 3,5 powinien pokazywac rzeczywista temp.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2016, o 20:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
dokladnie
na sofcie eds 3,5 licznik pokazuje to co opcom :) a ja sie dziwilem co mi sie fura grzeje na nim xD a on po prostu nie oszukuje

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2016, o 21:43 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Radqus napisał(a):
Doktor mowil ze zegar dopiero na st 3,5 powinien pokazywac rzeczywista temp.


A co ma piernik do?
Przecież wgrywając softa do ECU nie przestawiasz wskazań ,,prędkościomierzów".
Czysty przypadek. Temp na op-com jest zawsze 5-6 wyższa niż tam, sprawdzałem na każdym stage z wyjątkiem serii.
Wzrost pokazywanej temperatury mógł nastąpić jedynie z kuli zamontowania FMIC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2016, o 21:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
no widzisz malo jeszcze wiesz ;)
tak samo co ma program do tempomatu.. a tez ma :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2016, o 21:51 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 zamieniam się w słuch co masz ciekawego do powiedzenia.u temp na gajgerku kilka stopni niższa niż na op-com

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 stycznia 2016, o 22:08 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
dostalem takie informacje od dobrego tunera :)

wgrajcie sobie do testow np mapke eds 3,5 v1... i wlaczcie tempomat, auto bedzie samo przyspieszac ciagle do ok 200km/h, nie ma opcji ze predkosc trzyma

np na v2 juz tego nie ma, oraz na v2 normalnie pokazuje licznik to co opcom, a przynajmniej powinien

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL