Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 08:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 11:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
dobra o EGT temat jest, niech sie lepiej kolega wypowie co z tym silnikiem bo cos mi sie wydaje ze astra niedługo będzie na allegro skoro spec wymienia dwa tłoki a reszty nie rusza...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 12:24 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sjR napisał(a):
Nie widziałem żeby ktoś podrabiał Depo, przecież one i tak kosztują grosze.

Ale ja widziałem i te tanie to są właśnie podróby

dodane: 25 lis 2015, o 13:24

sjR napisał(a):
niech sie lepiej kolega wypowie co z tym silnikiem bo cos mi sie wydaje ze astra niedługo będzie na allegro skoro spec wymienia dwa tłoki a reszty nie rusza...

Znam takiego co robi takie remonty co rok z innego forum i dalej nie chodzi

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 13:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
A załóżmy że tylko dwa i bez szlifu, nowe.. Co się może dziać? Jakieś doświadczenia z takich napraw ktos ma? Bo tak miał kolegą że wymienił tłok w 1.6 no i jeździ dobry rok

dodane: 25 listopada 2015, o 13:26

Jesli gladz nie bd uszkodzona to czy konieczny jest generalny remont ? Zamkne sie wgl w granicach 4,5k bo tyle mam

dodane: 25 listopada 2015, o 13:47

Aaa i czy to normalne, ze po jezdzie na dosc konkretnym bucie.. Kolektor robi sie swiecacy? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 14:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
piterrr70 napisał(a):
A załóżmy że tylko dwa i bez szlifu, nowe.. Co się może dziać? Jakieś doświadczenia z takich napraw ktos ma? Bo tak miał kolegą że wymienił tłok w 1.6 no i jeździ dobry rok


To lepiej szukaj nowego silnika, moze w 4500 sie zmiescisz z robocizna chociaz wątpię, a ten silnik co wsadzisz tez będzie zagadką. Masz owalne cylindry pewnie wiec bez szlifu to sobie mozesz wsadzic i uzywane tłoki a oliwe dalej bedzie brał.

U mnie leżą 4 tłoki do tego silnika, nie bylo sensu wsadzac starych tłoków na owalne cylindy, poszedl szlif +0,5 i tłoki nadwymiar.

Poszukaj na forum. Wszystko masz opisane wraz z cenami czesci po rabatach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 14:49 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
piterrr70 nie porównuj silnika wolnossącego do turbo.pisałem post wyżej.kolega toni po łebkach juz 3,remont.a to 1,panewkę wymienił reszta stare a to zawór wypaliło.takich rzeczy jak dwa tłoki nowe a dwa stare sie nie robi.a robisz jak sie należy albo wcale.jak radzi sjR drugi używany silnik lub kompleksowy remont

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 17:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
piterrr70 napisał(a):
W pierwszej kolejności do sprawdzenia doładowanie, jeśli bd coś nie tak to oddam do ustawienia

To nie wystarczy. Musisz sprawdzić AFR!

piterrr70 napisał(a):
A tak wgl to już ktoś kiedyś ściągał głowice bo jest silikonem poklejona

Chyba raczej pokrywa zaworów?

piterrr70 napisał(a):
Aaa i czy to normalne, ze po jezdzie na dosc konkretnym bucie.. Kolektor robi sie swiecacy? :)

Tak.

Też nie polecam wymiany pojedynczych tłoków.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 18:19 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
a ja polecam silnik mlodszy poszukac ktory bedzie na aucie z mozliwoscia sprawdzenia.
gadanie ze kij wie co sie trafi jest takie same jak to ze mechanik nie spierniczy roboty, a co fabryka to fabryka :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 18:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
Pewnie tak zrobię, inny silnik wsadzę a stary na części albo po trochu kapitalke bd robił.. no tak czy siak muszę się zastanowić co z tym fantem zrobic :/

dodane: 25 listopada 2015, o 18:53

Co do innego silnika z danych internetowych wynika ze do 2005 roku ten silnik robili, gdzie był do tego roku montowany ? Czy była to produkcja na potrzeby zamienników serwisowych ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 listopada 2015, o 19:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
szukaj LEH lub LER z astry H zafiry B

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 listopada 2015, o 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
A jeszcze takie pytanie czy blad o za bogatej mieszance mogl mic cos wspolnego z przytopionymi tlokami?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 listopada 2015, o 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Błąd na LPG ?

Tak to jest, źle ustawiony gaz plus podnoszenie mocy programami i prędzejczy ppóźniej silnik do wymiany.

Czy ktoś kto ma program nie robił jeszcze remontu ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 listopada 2015, o 18:02 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Lybka89 napisał(a):
Błąd na LPG ?

Czy ktoś kto ma program nie robił jeszcze remontu ? :)

Ja nie robiłem.śmigam 4 lata na programie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 listopada 2015, o 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
też polecam inny silnik młodszy kupić. ja kupiłem ler-a i wszystkie bóle ustały. najlepiej żeby miał miesiąc gwarancji rozruchowej chociaż.
ja się w 4500 zmieściłem za lera z 2006 roku i wszystkie uszczelki do niego potrzebne i płyny. wkładałem go sam więc robocizna odeszła.
przejeździłem miesiąc gwarancji rozruchowej i było ok więc założyłem nowy rozrząd i śmigam ze spokojną głową :)
remont kapitalny to 6k wzwyż i też różnie może być.

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 grudnia 2015, o 19:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 listopada 2015, o 20:28
Lokalizacja: Wróblik Szlachecki
Imię: Piotrek
Silnik: Z20LET
No ja zrobiłem błąd że się nie poradziłem przed zaczęciem roboty prze let :/ No ale już po ptakach bo kasy mi brak :D
No ale tak czy siak, silnik złożony niby gra, tylko mam dwa problemy, wypadanie zapłonu na drugim cylindrze a drugi to https://www.youtube.com/watch?v=LD_0L6xRe4I domyślam się że to zawór dv i moje pytanie na allegro jest coś takiego :
Obrazek

Zaznaczam że z tym problemem miałem do czynienia już wcześniej jeszcze na starym turbo, co się okazało że w środku wgl nie było nic, pusty był. Ale najlepsze jest to że jak kupiłem auto to nie było tego problemu :] Turbina odpuszczała normalnie takim metalicznym jednostajnym dźwiękiem, dopiero potem zaczęło się to dziać.. Czy ten zawór ktoś testował on kosztuje 250 ziko ?? Czy polecicie coś innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 grudnia 2015, o 19:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
silnik po remoncie i wypadanie zapłonów?!
Świece nowe założyłeś? cewka jak wygląda?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL