Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 23:40

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, o 17:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Dodam jeszcze że udało mi się wrzątek zminimalizować odpowietrzając ręcznie cały układ i teraz już nie wywala wody, jednak słychać że się po wyłączeniu silnika zaczyna troszku gotować

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, o 18:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Tam masz wode czy tak tylko piszesz bo to ma tez spore znaczenie? Generalnie to odpowietrz drania z zachowaniem odpowiedniego poziomu plynu i wtedy zrób runde nawet niewielka tak 3-5 km ale deptajac agresywnie. Zatrzymaj sie zgas motor i odkrec wtedy korek. Jesli jest syk znaczny a nie taki delikatny to jak nic UPG chocby nawet wczoraj byla robiona UPG.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, o 18:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Tak, wodę płyn wywaliło i nie ma sensu lać płynu do puty nie rozwiążę problemu. Mam wrażenie że termostat otwiera się minimalnie jutro wymontuje go i sprawdzę w szklance i wrzątku jak się zachowuje, albo poskładam bez termostatu i zobaczę czy problem będzie nadal występował.

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, o 20:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Bez termostatu będzie ci wywala płyn bo nie będzie obiegu z ciśnieniem musi być termostat

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, o 20:21 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
alwaro napisał(a):
odpowietrzając ręcznie cały układ i teraz już nie wywala wody,

to powinieneś zrobić zaraz po nagrzaniu silnika i odpowietrzać

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2015, o 05:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
na wodzie bedzie inaczej sie zachowywac tez Jakis czast emu przerabialem to w astrze G ale z silnikiem 1.7. Z racji iz woda ma duzo nisza temperature wrzenia to beda sie dzialy cyrki bo o ile na szafie jest 90 stopni to na glowicy jest duzo wiecej wiec jak tam woda bedzie to bedzi emomentalnie sie gotowac. GOtujac sie bedzie sie mocno rozszerzac bo zamiania sie w pare i mamay cyrk gotowy. Zalej choc troche plynu chlodzacego. Bez termostatu powinien chodzic normalnie tyle ze go nie zagrzejesz do 90 stoopni chyba ze jakos z mocna przegazuwą na postoju. Uklad wodny w autach nei jest jakis cisnieniowy -to mit jak nic. Tam panuja cisnienia rzedu 0.5 bara. To prawie nic.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sierpnia 2015, o 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Poskładane bez termostatu. Odpowietrzone. Problem dalej występuje. Zauważyłem że lewy przewód, ten od termostaty chwilami jak by był pusty ale gorący.

Ile płynu wlać, litr wystarczy ?

dodane: 27 sierpnia 2015, o 21:23

Sorki że w nowym, ale poprzedniego nie umiem wyedytować. Zapomniałem dodać ze jak jechałem dojść spory kawałek z włączonym nawiewem (ciepłe) to nie było żadnego problemu.

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sierpnia 2015, o 10:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 października 2013, o 10:07
Lokalizacja: PPL
Imię: Andrzej
Silnik: Z20LET
Ogrzewanie pozwala zbić temperaturę w układzie - to sprawdzony sposób ;)
A pompa elektryczna pompuje Ci wodę do zbiorniczka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, o 01:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Andres74 odpowiem tak. Pompa elektryczna pompuje. Czemu pytasz czy pompuje do zbiorniczka ?

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, o 05:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
po mojemu łudzisz sie ze to nie UPG. To cyz to bylo robione tydzien temu czy 5 lat temu nie ma znaczenia. Jak wywaliles termostat i problem nadal wystepuje to znaczy ze to jest na 100% UPG lub sama glowica.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, o 07:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Ja tez kiedyś się ludziLem ze to wina czegoś innego a okazało się ze niesplanowali bloku i mimo że głowica była planowana to blok był krzywy i niestety tamtędy dmuchalo i wywalalo plyn

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, o 12:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Tylko że mam splanowaną i głowice i blok. Tylko że ciśnienia nie ma do momentu puki temperatura nie dobija do 90

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, o 12:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Wystarczy żeby jakiś Mieciu lub Ździchu miał ch.jowy klucz dynamometryczny bo nie każdy Mieciu lub Ździchu wie że taki klucz trzeba dość często kalibrować zwłaszcza jak jest często używany a w warsztacie raczej jest lub ktoś go niewłaściwie przechowuje i potem Ci głowice takim kluczem dokręcą takie Janusze i już jest problem....

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sierpnia 2015, o 13:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Podjedz na test co2 i wyjdzie!! Kosztuje z 20 zł i będziesz wiedział ma czym stoisz

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 września 2015, o 06:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Sorry Domix ale nei slyszalem o kalibrowaniu klucza dyn. Nawet beta nie pdaje takiego czegos. Zreszta wszyscy uzywaja tego klucza do odkrecania opornych srub choc w tyl w wiekszosci przyapdkow taki klucz nie ma pomiaru sily. Todosc toporne narzedzie i odporne na uszkodzenia. Zreszta ja ajkos dokrecalem u siebie takim kluczem wskazówkowym glowice, potem jeszcze widomo jakies tam stopnie. Generalnei pozniej pryz jakiejs tam robocie dowalilem jeszcze glowice chyba o jakies 20-30 stopni tak na oko tak na wszelki wypadek. Glowicy nie palnowalem a mam w moim tdi tez sporo koni wiecej jak seria.

Jednakze oczewiscie tez stawiam na jakis feler czy to z winy tego co planowal czy tez nie. Czasami tak bywa.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL