Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:01

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 września 2015, o 07:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
No widzisz robisz na serwisach a nie wiesz o kalibrowaniu dynammetryka więc skąd Janusze mają wiedzieć....


Pierwsza strona z google:

http://miron.pl/SERWIS-i-KALIBRACJA-KLU ... TRYCZNYCH/

W instrukcji od moich dynamometryków jest wyraźna wzmianka o kalibracji.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 września 2015, o 08:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
hmm. To ze ktos wykonuje takie czynnosci to owszem. Mam pod domem sklep z narzedzimi dosc duzy a wlascicielka to sasiadka. Tam te sporo gratów zakupilem. Naprawiac naprawiaja tez kosiary, spawary itp. Generlanei sa w sprzedaży czesci do kluczy cyz todo grzechotek czy to kluczy dynanometrycznych ale nie slyszalem unich o jakiejs kalibracji. CO ile taka kalibracje trzeba wykonac?? Jak to podaje king tony czy beta??

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 września 2015, o 15:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Albo mikropekniecie w głowicy i niewidoczne chyba ze sprawdzali . Najlepiej Robić test na co2

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 września 2015, o 17:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Zes teraz wesol pojechal.
Kazdy klucz dynomometryczny musi byc kalibrowany i odpowiednio przechowywany (klucz musi byc luzny) Kalibracje w przypadku king tony przeprowadza sie srednio co 5000 uzyc, w przypadku tanszych kluczy takich jak jonnessway trzeba skalibrowac co 1200 uzyc. Kazdy klucz posiada swiadectwo kalibracji wraz z odchylami, zazwyczaj w %


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 września 2015, o 05:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Pytam bo nigdy nie slyszalem zeby ktos prowadzil takiekalibracje a chyba mi nie powiesz ze jakis serwis czy aso bierze polowe kluczy z warsztatu i wysyla gdzie do Łodzi czy gdzie tam i legalizuje te klucze. W kilku warsztatach, serwisach ASO pracowalem i nie slyszalem o czyms takim . W fordzie bylem wlansie od takich tez sprawa jak zalatwianie kluczy, generalnie zaopatrzenie warsztatu,zarzadzanie ludzmi na nim, przyjmowanie i wydawanie aut nowych itd.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 września 2015, o 06:00 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sanon napisał(a):
Zes teraz wesol pojechal.
Kazdy klucz dynomometryczny musi byc kalibrowany i odpowiednio przechowywany (klucz musi byc luzny) Kalibracje w przypadku king tony przeprowadza sie srednio co 5000 uzyc, w przypadku tanszych kluczy takich jak jonnessway trzeba skalibrowac co 1200 uzyc. Kazdy klucz posiada swiadectwo kalibracji wraz z odchylami, zazwyczaj w %


wesol ja Cię proszę.skończ już.maz jasno napisane.co prawda sam nie wiem co ile użyć jaki klucz się kalibruje ale się to robi.

Przykład.kumplowi coś się popitolilo z kluczem i śruby na głowicy poukręcał.to była chwila i dużo dodatkowej roboty.

Ja w serwisie nie pracowałem.uczyłem się na starej szkole ale sanon ma racje.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 września 2015, o 12:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
wesol napisał(a):
Pytam bo nigdy nie slyszalem zeby ktos prowadzil takiekalibracje a chyba mi nie powiesz ze jakis serwis czy aso bierze polowe kluczy z warsztatu i wysyla gdzie do Łodzi czy gdzie tam i legalizuje te klucze. W kilku warsztatach, serwisach ASO pracowalem i nie slyszalem o czyms takim . W fordzie bylem wlansie od takich tez sprawa jak zalatwianie kluczy, generalnie zaopatrzenie warsztatu,zarzadzanie ludzmi na nim, przyjmowanie i wydawanie aut nowych itd.

I właśnie dlatego że dużo warsztatów i ASO nie mają pojęcia o tym co napisałem później wychodzą takie kwiatki np. z UPG, że komuś koło odpadło bo było przykręcone na 110nm a w zeczywistosci np. na 60nm albo się przestawi w drugą stronę i zamiast głowicę przekręcić 65nm przykręcisz np. 90nm a później będziesz jeszcze kontomierzem poprawiał i ukręcisz śruby itp. nowy klucz ma chyba 4% odchyłu jeśli dobrze pamiętam co było w papierach... ktoś kto nie wie że się go kalibruje może go używać przez lata a w warsztacie sporo się go używa jak jest to klucz dobrej firmy i się nie rozleci i będziesz myślał że jest z.jebisty a tym czasem to złom....

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL