Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 13:35

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 sierpnia 2015, o 17:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Hejka mam taki problem podczas jazdy zaczyna bulgotać mi płyn chłodniczy.

Pierwszy wyjazd po:*
Wymianie pierścieni
Zaworów w głowicy i wszytkiego co po drodze...

Wentylator działa poprawnie.
Na pierwszym grzaniu nie było problemu (pierwsze odpalenie)
Z góry dzieki za zainteresowaniem moim problemem.

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sierpnia 2015, o 20:14 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Uszczelka pod glowica nie poszla ?
Termostat ?

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sierpnia 2015, o 22:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Uszczelka nówka założona, 10 km przejechane. Termostat jest dobry bo na chłodnice puszcza normalnie

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sierpnia 2015, o 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
Pekniety/rozszczelniony zbiorniczek wyrownawczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sierpnia 2015, o 16:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Zbiorniczek nie ma nic do tego. Mozesz nawet korek wykreci i smata zatkac i nie bedzie wywalac plynu. UPG jak nic no chyba ze peknieta glowica czy inne tego typu historie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sierpnia 2015, o 17:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Panowie. Głowica jest po remoncie. Po próbie szczelnosci

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sierpnia 2015, o 19:11 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Co nie zmienia faktu ze cos moglo pojsc nie tak.
Dla mnie tez objaw tak jak pisalem wyzej ze UPG

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sierpnia 2015, o 20:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
A płaszczyzna bloku była planowana? Bloki w letach często się krzywa i może puszczac płyn. .. zrób test na co2

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sierpnia 2015, o 21:47 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
LPG jest? Temperatura w normie czy się gotuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sierpnia 2015, o 16:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Osobiscie tez czasami nei kumam tych ludzi co to planuja glowice byle planowac. Po to sa linialy by sprawdzac powierzchnie. Sprawdzilem siebie glowice, sprawdzilem blok i nie stwierdzilem przywizny wiec nie palnowalem glowicy. Zalozylem nowa uszczelke, nowe sruby i jest super.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sierpnia 2015, o 22:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Lepiej planowac niż ma właśnie dmuchać uszczelkę a miałem tak 2 razy niby nie trzeba a później. ..

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sierpnia 2015, o 13:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Tak to sie zgadza. Zwlaszacza jak ktos celuje w duze moce to mozna planowac. Z tym ze co zrobic np w przypadkach gdy jak u kolegi auto troszke wyżylowane i raz w roku musi robic UPG. Za kazdym razem liznac ją?? W koncu nic nie zsotanie z tej glowicy. Mysle zejak jest dobrze oczyszczona i prosta to jaki jet sens planowania w takim przypadku. Po co sa w takim razie w warsztatach liniały probiercze??

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sierpnia 2015, o 13:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
wesol napisał(a):
Z tym ze co zrobic np w przypadkach gdy jak u kolegi auto troszke wyżylowane i raz w roku musi robic UPG. Za kazdym razem liznac ją??

nie przesadzasz???4 rok śmigam i jeszcze nie ściągałem głowicy.raz w roku to chyba jakiś popierducha jak robi a nie mechanik

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sierpnia 2015, o 20:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
Przy luznieciu głowicy poraź 2 albo 3 zakłada się grubsza uszczelkę żeby zapłon niestukal a jak ktoś zrobił remont i poszła znowu uszczelka to mechanik do dupy

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sierpnia 2015, o 18:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Nie mowilem akurat o LET ale o innym silniku poza tym w dieslah nie daje sie grubszej uszczleki bo glowica jest plaska jak stół inie zmneijsza sie komora spalania czyli nie zwieksza sie stopien sprezania.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL