Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 04:06

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: świece w oleju
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 11:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Witam, forumowicze mam pytanie
Dwa miesiące temu kupiłem nową cewkę (nie pamiętam firmy, ale nie bosha, koszt około 320zł)+ świece GM, wyskakiwał błędy z zapłonem (wypadanie 4 itp), nowa cewka- wszystko wróciło do normy.

Kilka dni temu byłem na hamowni (192KM, 348 Nm, stage 1 podobno), po zhamowaniu zaczeły sie problemy, kontrolka, szarpanie (przy przyspieszaniu, wcześniej miałem to samo przed wymianą cewki, błędy:
Łączna ilość kodów błędów: 3

P0300 - Rozpoznano wypadanie zaplonów w róznych cylindrach
(01) - Nie występuje

P0304 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 4
(01) - Nie występuje
P0243 - Przerwa w obwodzie urządzenia sterującego ciśnieniem ładowania
(04) - Obecny ---> ten z kolei po wyczyszczeniu błędów zniknął, dwa wyżej pojawiają się jak dam kopa i razem z pojawieniem kontrolki zaczyna chodzić mi na 3 garach

Czy to możliwe że po obciążeniu auta znowu padła cewka?

Dzisiaj wybrałem świece, wyglądały ogólnie ok, ALE, zastałem na nich olej
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
rozumiem że ten olej, to spod pokrywy jest? ( na 3 zdjęciu jest nad świecą niby tłusto, korek wlewu suchy), uszczelka pokrywy zmieniana gdzieś w październiku/listopadzie 2014.
Czy ten olej może mieć wpływ jakoś na cewkę? Uszczelka mogła nie wytrzymać po hamowni?
auto z LPG, bez różnicy na jakim paliwie-szarpie, po wyczyszczeniu i zamienieniu miejscami świec, minimalnie mniej szarpie, lecz nie jest to samo, co przed hamownią.

Dzięki za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 13:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Pokrywa do uszczelnienia to załatwi sprawę oleju w gwiazdach świec. A cewkę kupuje się tylko oryginalną było już na forum 100x powtarzane ze przeplywomierz, cewka i sondy tylko oryginalne bo się później cyrki robią i pieniądze wyrzucone w błoto... Na necie jest cewka oryginalna za 370zł jak jesteście świeżaki co do letów to piszcie np. w śmietniku co zamierzacie wsadzić to ktoś poradzi gdzie cześć kupić taniej a nie za 600...

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Domix4 sorki, poprawka, cewka jednak BOSHA bo aż sprawdziłem przed chwilą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 14:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
daj fotki cewki i tych gumek, teraz wyczysc to zobacz swiece, i powinno byc ok az znow oleju nacieknie. Jak najszybciej uszczelnij pokrywe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

o to chodziło? wyskoczyłem z pracy i pocykałem co się dało
wyczyściłem dziś rano z tego oleju, poprawa była jakaś tam, bo na benzynie dużo mniej szarpalo, teraz tak jakby narazie nie ma az takiego kopa jak wczesniej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 16:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
To jak oryginał to będzie OK. Tylko wymień szybko uszczelkę bo szkoda żeby cewkę szlak trafił ;)

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 16:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Domix4 czyli wniosek taki, po hamowni uszczelka nie dała rady, puściła olej na świece, cośtam się porobiło że zaczęło się wyadanie zapłonu i szarpanie,czyszczenie kanałów i świec poprawiło z deczka sprawę szarpania ale nie do końca (trzeba czasu?) i po jakiś czasie wsio wróci do normy?
jutro zmieniam uszczelke


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 17:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Cewka miała przebicia przez to że się mokro zrobiło tam ma być sucho bo tam z cewki duży prąd na świece idzie mogła by być pęknięta gumka na cewce i też by był taki efekt ale cewkę masz nową to trzeba wszystko dobrze osuszyć i powinno być OK. No chyba że odpukać już coś z nową cewką się zrobiło... Najpierw zajmij się uszczelką złóż na dirko i zostaw na 12h bez uruchamiania samochodu i powinno być dobrze na jakiś czas później i tak będzie gdzieś ciekło bo w większości letów pokrywy po latach są zwichrowane....

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lipca 2015, o 19:38 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
niechce Cie martwić, ale spuchły już te gumki(1 i 4) i przez to również będą możliwe przebicia. Miałem to u siebie, najlepiej szukać innych gumek od kogoś komu się np. cewka poddała.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL