Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 07:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lipca 2015, o 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Witam dziś w czasie jazdy wywaliło mi pomarańczowa ikonkę abs i licznik opadł na zero i nie pokazuje prędkości, moje pytanko brzmi co mogło sie zepsuć ? Raczej jestem laikiem wiec moje zapytanie? Być moze lewą Piastem od strony kierowcy trzeba by było wymienić jesli dobrze obstawiam to jaka firmę polecacie ???? Z góry dzięki za sugestie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2015, o 21:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Sprawdz bledy na poczatek skoro wywalilo kontrolke

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2015, o 21:38 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
lewy czujnik od abs odpowiada za predkosc auta wiec napewno padłą ci lewa piasta :)

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2015, o 22:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Akardo88 napisał(a):
jaka firmę polecacie

jeśli to piasta to kup SKF

u Mnie też tak było jak u Ciebie i u Mnie przyczyną był walnięty sterownik pompy ABS TC
początkowo tez obstawiałem piastę...

Swój problem opisałem TU (ostatnie posty)
http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=10666&p=205720&hilit=nie+warto+naprawia%C4%87#p205720

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2015, o 23:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Kolego a w którym miejscu jest ta pompa abs tc , czyli mam rozumieć ze tylko wymiana elektroniki i będzie chulać?tez miałeś silnik x18xe1 115km?czy sama wymiana tego ustrojstwo jest ciężka, czy dam radę sam przełożyć?


Jeszcze jedno pytanko z jakim momentem przykręcą sie ta nakrętkę piasty na klucz 30?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 00:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Akardo88 tak mam silnik taki jak Ty
dasz radę sam przełożyć :) a pompa się znajduję pod skrzynką z przekaźnikami pod maską

ale najpierw sprawdź błędy

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 08:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Dziś podłączyłem pod kompa pokazało 2 błędy C0161-(4) przerwany obwód włącznika hamulców-nie występuje

P1571-(8) PWM Traction Control, niewazny sygnał-nie występuje

rano po włączeniu kontrolki sie nie paliły i licznik działał normalnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 09:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Akardo88 na 99% to sterownik o którym mówiłem, ale może lepiej jechać do majstra aby to potwierdził przed wymianą :)
U Mnie tez było tak jak opisujesz, kontrolka zaświecała się podczas jazdy potem gasła i tak cały czas

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 09:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Kolego a mozna tak jeździć z tym błędem, bo zanim zamowie ten moduł zanim wymienie a samochod potrzebny na dojazdy do pracy, wiadomo wolno bedzie sie jezdziło

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 11:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
można jeździć, nie masz tylko ABS i TC
a licznik Ci nabija przejechane KM :D ? bo Mi nie nabijał ;D

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 11:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Nie nabija:P kurcze bede sie musiał za to wziąść dzis najwyżej zobacze jaki ma symbol ta moja pompa abs i poszukam na aledrogo


przychodzi mi na mysl moze czujnik na pedale hamulca walniety?
ale raczej chyba nie jak swiruje to musi byc elektronika

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 11:41 
Ja miałem podobny objaw i wymieniłem piaste i wszystko gra jak należy.


Góra
  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
to ja juz nie wiem czy piaste czy ten moduł wymienic?optycznie jak bym rozkrecił piaste to bedzie widac jakies uszkodzenie tego czujnika czy cos w tym stylu bo nie chce niepotrzebnie wymieniac czesci

dodane: 18 lipca 2015, o 14:25

Koledzy co moze byc nie tak jak wywala mi ta kontrolkę abs to za Chiny nie mogę sie połączyć op-comem z kompem samochodu jak zniknie to wszystko ok czyż by uwalony sterownik główny?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2015, o 14:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Cytuj:
Koledzy co moze byc nie tak jak wywala mi ta kontrolkę abs to za Chiny nie mogę sie połączyć op-comem z kompem samochodu jak zniknie to wszystko ok czyż by uwalony sterownik główny?



to jest właśnie objaw walniętego sterownika, również miałem ten objaw
masz identyczne objawy jak ja :) ja już miałem kupioną nową piastę i okazało się że to nie jej wina i musiałem oddać :P

także proponuję Ci zacząć szukać pompy wraz z elektroniką

gdyby to była piasta to byś nie miał problemów z połączeniem się ;) pisało by że przerwany obwód w lewym kole czy coś w tym stylu i byś wiedział że to piasta
tu po zniknięciu kontrolki nie ma takiego błędu ;) natomiast są wskazujące na walnięty sterownik i jestem o tym przekonany w 99,9% ;D

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lipca 2015, o 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwietnia 2013, o 21:14
Imię: Piotrek
Silnik: X18XE1
Kurczę jeszcze dziś kilka razy zamigala mi kontrolka elektronicznego chłodzenia silnika , zaczynam mieć wątpliwości czy komputer nie padł ECU ten na silniku , bo wszystko mi wariuje, np odpalam po chwili wywala abs jadę dłuższy czas zaświeci sie tc i abs i po chwili znikają i licznik już normalnie chodzi i tak ciagle, dodatkowo nie mogę sie połączyć opcomem z komputerem samochodu jak świeca sie błędy, wyskakuje albo zbyt długi czas połączenia albo brk napiecia już sam nie wiem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL