Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:29

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 czerwca 2015, o 11:24 
witam,

jakie powinno byc doladowanie max i przy jakich obrotach w silniku z20let ??

pytam bo sprawdzalem podczas jazdy przy podpietym kompie i programie autocom cars cdp i np. przy 2500tys obrotach max mialem 1580 wiec wymienilem ten elektro zaworek przy turbinie i teraz znowu wywala blad przeladowanie i przy 3000 obrotow pokazuje 1800..

czy ktos wie co to moze byc ?? czy nowy zawoprek moze byc zepsuty i poprostu przeladowuje ??


Góra
  
 
PostNapisane: 13 czerwca 2015, o 12:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ciśnienie w dolocie przy pełnym obciążeniu dla serii:
Obrazek

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 czerwca 2015, o 13:04 
mi przy 3 tys pokazuje 1750 na tym nowym zaworku PIERBURG a na starym tej samej firmy pokazuje 1450



Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 13 czerwca 2015, o 17:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Co to jest to 1750? W jakich to jednostkach?

Masz wskaźnik boosta? Skąd wiesz, że przeładowuje?

Soft zmieniany?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2015, o 09:47 
DAN napisał(a):
Co to jest to 1750? W jakich to jednostkach?

Masz wskaźnik boosta? Skąd wiesz, że przeładowuje?

Soft zmieniany?


jednostka w programie to milibar czyli 1bar=1000milibar

robilem pomiary i wychodzi ze przy 3tys obrotow mam okolo 1700-1750 a powinno byc okolo 1600 i od razu wywala blad ze cos z zaworem (a jest nowy- chyba ze nowy a zepsuty... ?)
soft nie ruszany mam serie


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2015, o 13:46 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Rozkręć sztangę na luz i delikatnie skręć. Zostaw te zawory.... A najlepiej wrzuć zdj jak masz ją skręconą ;)

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2015, o 14:49 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
stalowy3 napisał(a):
a jest nowy- chyba ze nowy a zepsuty... ?

A to jest na pewno dobry zawór?
BCSy na przód i tył są różne.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2015, o 19:53 
DAN napisał(a):
stalowy3 napisał(a):
a jest nowy- chyba ze nowy a zepsuty... ?

A to jest na pewno dobry zawór?
BCSy na przód i tył są różne.


a jaki jest dobry na przod ?!? mam zamiennik numeru 58 50 129

dodane: 14 czerwca 2015, o 19:53

Radqus napisał(a):
Rozkręć sztangę na luz i delikatnie skręć. Zostaw te zawory.... A najlepiej wrzuć zdj jak masz ją skręconą ;)


obecnie tak jest :

Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2015, o 20:28 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Widzisz na opasce te slady tarcia? Obstawiam że zle jest założona i blokuje ci klape WG! I po srubach widać ze już ostro tam walczyłeś :D Obruć te opaske, zostaw nowy zaworek, bo kupiłeś dobry.
stalowy3 napisał(a):
58 50 129

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2015, o 20:39 
Radqus napisał(a):
Widzisz na opasce te slady tarcia? Obstawiam że zle jest założona i blokuje ci klape WG! I po srubach widać ze już ostro tam walczyłeś :D Obruć te opaske, zostaw nowy zaworek, bo kupiłeś dobry.
stalowy3 napisał(a):
58 50 129



taa przerabialem kazda konfiguracje juz chyba...

rozumiem ze takie skrecenie jest mozliwie ok ?

PS: bardziej lopatologicznie mozesz mi napisac co odwrocic :P ? lub zaznacz na zdjeciu mi jakos to...


Góra
  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2015, o 21:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
stalowy3 napisał(a):
PS: bardziej lopatologicznie mozesz mi napisac co odwrocic :P ? lub zaznacz na zdjeciu mi jakos to...


Obrazek

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 czerwca 2015, o 21:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Weź napompuj gruche WG to zobaczysz w jakim zakresie chodzi sztanga.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL