Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=26383
Strona 1 z 2

Autor:  alwaro [ 26 maja 2015, o 09:41 ]
Tytuł:  schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Hej. Poszukuje schematu podciśnienia z20let lub z20leh ktoś coś?

Autor:  ryba1 [ 26 maja 2015, o 09:49 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Mi też by się przydało bo mam z tym problem i nie wiem od czego zacząć

Autor:  Predator [ 26 maja 2015, o 10:10 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Obrazek

Obrazek

Tu jest pokazane jak zbypassować bcs tylni, ale ogólny schemat też jest widoczny.

Obrazek

Autor:  alwaro [ 28 maja 2015, o 22:00 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Co to jest "FPR" ?
Zapytam tak jeszcze z innej beczki, czy pojawia się gdzieś podciśnienie na poziomie (-0,5 lub -0,8) gdy suszarka dmucha ?

Autor:  DAN [ 28 maja 2015, o 22:55 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Cytuj:
Co to jest "FPR" ?

Fuel Pressure Regulator

alwaro napisał(a):
Zapytam tak jeszcze z innej beczki, czy pojawia się gdzieś podciśnienie na poziomie (-0,5 lub -0,8) gdy suszarka dmucha ?

Gdzieś?? Raczej nie, ale żeby mieć pewność musiałbyś powpinać czujniki we wszystkie możliwe wężyki.

Autor:  alwaro [ 24 sierpnia 2015, o 19:25 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Hejka, czy ktoś mógł by mi opisać te skróty? :) Bo coś pokopałem :)

Schemat:
Obrazek


BCS - Co to jest ?


U mnie w aucie od przepustnicy wychodzą 2 podciśnienia. Jedno leci przez elektrozawór prosto do DV na turbinie. A 2 do airboxa i tam coś poknociłem mi się wydaje bo jakoś przymula.

Autor:  Predator [ 24 sierpnia 2015, o 19:45 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

BCS - Boost Control Solenoid. Jest przedni (na turbinie) i tylni (za silnikiem). Czym się zajmują? Jest dużo o tym postów na forum i na googlach :)
Nie mogą z przepustnicy wychodzić 2 rurki, raczej jedna z regulatora ciśnienia paliwa jak już. Możesz podjechać do mnie to naprawimy ;P

Autor:  ryba1 [ 24 sierpnia 2015, o 20:13 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

a ktoś wie jak się pozbyć tej puszki z tyłu.jakiś schemat

Autor:  Doktor29 [ 24 sierpnia 2015, o 21:40 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Ryba to latwe. Wpisz w gogle rear bcs bypass
Fotek nie zrobie co i jak bo astry nie mam ;)

Autor:  kondzio [ 25 sierpnia 2015, o 07:34 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Ja tez to wywaliłem i mi programowo usunęli i nawet nie świeci się błąd ze wtyczka od dv niejest wpietw

Autor:  DAN [ 25 sierpnia 2015, o 12:23 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Mówicie o Vac Boxie czy o tylnym BCSie?

Autor:  kondzio [ 25 sierpnia 2015, o 14:13 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

O tej całej skrzynce czarejestruj z tyłu silnika oczywiście można wyrzucic jak ma się blow off

Autor:  ryba1 [ 25 sierpnia 2015, o 16:51 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Cytuj:
jak ma się blow off

a jak się nie ma???
Doktor29 napisał(a):
Ryba to latwe. Wpisz w gogle rear bcs bypass

albo tak szukam albo nic nie widzę

Autor:  kondzio [ 25 sierpnia 2015, o 22:05 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Ja mam blow off i niemam czarnej skrzynki tylko podciśnienie idzie prosto z przepustnicy

Autor:  Domix4 [ 25 sierpnia 2015, o 22:43 ]
Tytuł:  Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh

Usunąć vac box i tylni bcs można z zamkniętymi oczami ;) Przedni bcs zostawiamy tak jak jest i nas nie obchodzi bo on jest na turbo i podciśnienie bierze z turbo i wraca też w układ turbo. Mając nie seryjny bow robimy to tak:

Obrazek

A mając seryjny dv robimy to tak:

Obrazek

Jeśli nie ma się dezaktywamego tylnego bcsa to zostawiamy w nim wtyczkę bo wywali błąd.

Ja u siebie mam schemat z pierwszego foto i usunięty tylny bcs programowo a przedni wpięty tylko w actuator i turbo feed line a powrót jest do atmosfery bo to nie ważne.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/