Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=26383 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | alwaro [ 26 maja 2015, o 09:41 ] |
Tytuł: | schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Hej. Poszukuje schematu podciśnienia z20let lub z20leh ktoś coś? |
Autor: | ryba1 [ 26 maja 2015, o 09:49 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Mi też by się przydało bo mam z tym problem i nie wiem od czego zacząć |
Autor: | Predator [ 26 maja 2015, o 10:10 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Tu jest pokazane jak zbypassować bcs tylni, ale ogólny schemat też jest widoczny. |
Autor: | alwaro [ 28 maja 2015, o 22:00 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Co to jest "FPR" ? Zapytam tak jeszcze z innej beczki, czy pojawia się gdzieś podciśnienie na poziomie (-0,5 lub -0,8) gdy suszarka dmucha ? |
Autor: | DAN [ 28 maja 2015, o 22:55 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Cytuj: Co to jest "FPR" ? Fuel Pressure Regulator alwaro napisał(a): Zapytam tak jeszcze z innej beczki, czy pojawia się gdzieś podciśnienie na poziomie (-0,5 lub -0,8) gdy suszarka dmucha ? Gdzieś?? Raczej nie, ale żeby mieć pewność musiałbyś powpinać czujniki we wszystkie możliwe wężyki. |
Autor: | alwaro [ 24 sierpnia 2015, o 19:25 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Hejka, czy ktoś mógł by mi opisać te skróty? Bo coś pokopałem Schemat: BCS - Co to jest ? U mnie w aucie od przepustnicy wychodzą 2 podciśnienia. Jedno leci przez elektrozawór prosto do DV na turbinie. A 2 do airboxa i tam coś poknociłem mi się wydaje bo jakoś przymula. |
Autor: | Predator [ 24 sierpnia 2015, o 19:45 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
BCS - Boost Control Solenoid. Jest przedni (na turbinie) i tylni (za silnikiem). Czym się zajmują? Jest dużo o tym postów na forum i na googlach Nie mogą z przepustnicy wychodzić 2 rurki, raczej jedna z regulatora ciśnienia paliwa jak już. Możesz podjechać do mnie to naprawimy |
Autor: | ryba1 [ 24 sierpnia 2015, o 20:13 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
a ktoś wie jak się pozbyć tej puszki z tyłu.jakiś schemat |
Autor: | Doktor29 [ 24 sierpnia 2015, o 21:40 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Ryba to latwe. Wpisz w gogle rear bcs bypass Fotek nie zrobie co i jak bo astry nie mam |
Autor: | kondzio [ 25 sierpnia 2015, o 07:34 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Ja tez to wywaliłem i mi programowo usunęli i nawet nie świeci się błąd ze wtyczka od dv niejest wpietw |
Autor: | DAN [ 25 sierpnia 2015, o 12:23 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Mówicie o Vac Boxie czy o tylnym BCSie? |
Autor: | kondzio [ 25 sierpnia 2015, o 14:13 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
O tej całej skrzynce czarejestruj z tyłu silnika oczywiście można wyrzucic jak ma się blow off |
Autor: | ryba1 [ 25 sierpnia 2015, o 16:51 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Cytuj: jak ma się blow off a jak się nie ma??? Doktor29 napisał(a): Ryba to latwe. Wpisz w gogle rear bcs bypass albo tak szukam albo nic nie widzę |
Autor: | kondzio [ 25 sierpnia 2015, o 22:05 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Ja mam blow off i niemam czarnej skrzynki tylko podciśnienie idzie prosto z przepustnicy |
Autor: | Domix4 [ 25 sierpnia 2015, o 22:43 ] |
Tytuł: | Re: schemat podciśnienia (vacum) w z20let lub z20leh |
Usunąć vac box i tylni bcs można z zamkniętymi oczami Przedni bcs zostawiamy tak jak jest i nas nie obchodzi bo on jest na turbo i podciśnienie bierze z turbo i wraca też w układ turbo. Mając nie seryjny bow robimy to tak: A mając seryjny dv robimy to tak: Jeśli nie ma się dezaktywamego tylnego bcsa to zostawiamy w nim wtyczkę bo wywali błąd. Ja u siebie mam schemat z pierwszego foto i usunięty tylny bcs programowo a przedni wpięty tylko w actuator i turbo feed line a powrót jest do atmosfery bo to nie ważne. Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |