Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 20 kwietnia 2024, o 09:20

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, o 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Ooo bardzo przydatne, już wprowadziłem zmiany. Że tak zapytam przy jakich obrotach powinno dobić doładowanie do 0,5 ?

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sierpnia 2015, o 20:53 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Dobić? Przecież przy setupach stage 1 i wyżej to przekracza 1 bar, na pewno jeszcze przed 3 tys. Nie zwracałem na to większej uwagi ale u mnie przy 2,5 tys obr już raczej 1 bar przekracza, to zależy od programu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2016, o 21:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2015, o 21:09
Lokalizacja: Stargard
Imię: Kamil
Silnik: Z20LET
Znalazłem taką wypowiedź na forum AOC na temat pozbycia się tylnego BCS : "For me it was the full boost on first and second now available after bypass. Car did feel abit jerky sometimes on gearchanges and throttle reponse feels sharper"

Wiem, że wiele tak osób tak robi ale nie znalazłem u nas żadnej wypowiedzi na temat tego są z tego korzyści. Czy ktoś kto go usuwał może podzielić się opinią ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2016, o 21:54 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Ja żadnej różnicy nie zauważyłem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2016, o 21:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Ja zauważyłem przy usunięciu go programowo mam tylko jeden bcs który się może zepsuć a nie dwa ;)

Wysłano z Galaxy S6 EDGE za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2016, o 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2015, o 21:09
Lokalizacja: Stargard
Imię: Kamil
Silnik: Z20LET
W sumie głównie chodzi o to żeby zawór DV podłączyć bezpośrednio do regulatora ciśnienia paliwa. Znalazłem jeszcze coś takiego, ale aż tak dobrze nie kumam angielskiego http://www.courtenaysport.co.uk/downloa ... ngInfo.pdf
Może takie podłączenie w jakiś sposób przyspiesza reakcję zaworu DV


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2016, o 22:12 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Nad czym sie rozwodzic, najgorsza opinia to taka ze zero roznicy wiec itak na plus, bo tak jak wyzej
napisal kolega mniej bcsow do wysrania to i mniejsza szansa na usterke xD ja np wyczolem roznice
na plus. Ogolnie uznaje to jako kosmetyczny mod nad ktorym nie ma sensu dyskutowac, robisz testujesz,
cieszysz sie i jezdzisz.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lutego 2016, o 18:11 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Kamil93 napisał(a):
W sumie głównie chodzi o to żeby zawór DV podłączyć bezpośrednio do regulatora ciśnienia paliwa. Znalazłem jeszcze coś takiego, ale aż tak dobrze nie kumam angielskiego http://www.courtenaysport.co.uk/downloa ... ngInfo.pdf
Może takie podłączenie w jakiś sposób przyspiesza reakcję zaworu DV

W tym tekście chodzi o podłączenie BOVa (aftermarket dump valve), który powinien być podłączony pod regulator ciśnienia paliwa, a nie pod BCSa. Wynika to z tego, że ECU steruje oryginalną DVką tak, że otwiera i zamyka się ona także w czasie jazdy na półgazie. Działa to jakby druga przepustnica. Problem wynika z tego, że BOV wywala powietrze w kosmos co rozwala AFR, a w niektórych przypadkach prowadzi do ubogiej mieszanki. Co ciekawe sterowanie oryginalną DVką przez BCSa ma poprawiać właściwości jezdne, bo dzięki temu turbo ma się szybciej wkręcać.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL