Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 00:08

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 maja 2015, o 17:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
Witam, dzisiaj po wyjściu z pracy śpiesząc się na obiad wsiadam do samochodu odpalam a tu takie bardzo dziwne stukanie dość głośne i nagle nic, zero reakcji.

Przy dalszej próbie odpalania słychać tylko jakby obroty rozrusznika ale takie jakby słaby wiatraczek odpalić a nie jak zawsze.
Przy tym lekkim kręceniu rozrusznika obrotomierz pokazuje 0 i odłącza mi nawiew i muzykę w samochodzie. (tak, próbowałem odpalić na wszystkim wyłączonym)

Autko stoi pod firmą i mam problem bo nie wiem co może być tego przyczyną.
Czy słabe aku? i rozrusznik nie kręci normalnie? (a odgłosy od nagłęgo zastoju rozrusznika) (nawet by pasowało bo ostatnio dość często zamykałem/otwierałem dach)
Czy pasek od rozrusznika?
czy rozrząd (ehhh oby nie :( )

Jakieś pomysły?
jutro z rana spróbuję odpalić na kable z innego samochodu i mam nadzieję że zadziała a jak nie to dalej będę szukać.

Szukałem podobnego tematu ponad godzinę i nic nie znalazłem.

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2015, o 17:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
Aku podmień...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2015, o 21:35 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 24 września 2008, o 19:47
Lokalizacja: szczecin
Imię: krystian
Silnik: inny
takie obiawymiałem jak mi się rozrząd wysypał :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2015, o 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
żeś Mnie pocieszył...

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2015, o 22:30 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Akumulator ci sie rozładował. Skoro tak się stało podczas kilkugodzinnego postoju to może czas pomyślec o nowym.
W jaki sposób rozrząd miałby się posypać na postoju? ::hmm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2015, o 23:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
przy odpalaniu już by mógł :D

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2015, o 09:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Miałem to samo, z dnia na dzień padł aku. Wymieniłem i hula aż miło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2015, o 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
na razie próbowałem na kablach odpalić i dupa po 30 min ładowania kablami raz zaskoczył na 0,5 sec i koniec znowu

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2015, o 12:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Może czujnik położenia wału się wysypał?

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2015, o 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
wieczorkiem podłącze komputer i sprawdzę ale myślę że mi się poszczęści i tylko aku :D bądźmy dobrej myśli :P

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2015, o 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Na kablach by chodził jeśli to aku
Masa raczej nie powinna spaść na postoju ale warto sprawdzić
No i podpiąć kompa potem

U mnie na uszkodzonym aku tez potrafił nie odpalić sobie z rana, ale na kablach od razu. rozrusznik tylko cykał a wentylator klimy się kręcił :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2015, o 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 marca 2015, o 12:06
Imię: Igor
Silnik: inny
A rozrusznik? Jeżeli na kablach nie chce odpalić to aku bym wyeliminował. Natomiast jeżeli słychać dźwięk rozrusznika, przypominający wiertarkę to by oznaczało, że bendiks się nie wysuwa do wału i kręci w powietrzu. Walnij go kluczem ;)
Jakby masy nie było, to pewnie kontrolki by wariowały.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2015, o 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
kontrolki ok. wieczorem spróbuję na pych odpalić :D i podłącze op-com. bardziej dźwięk wkrętarki bez udaru :D

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2015, o 15:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 marca 2015, o 12:06
Imię: Igor
Silnik: inny
A silnik ani drgnie? Jeśli chodzi o rozrusznik, to może być też tak, że się zatarły łożyska i jest bardzo duży opór - wtedy nie kręci i pobiera bardzo dużo prądu, przygasałoby wszystko pewnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2015, o 08:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
No to jak wiertarka to tak jak kolega wyżej napisał na 90% rozrusznik


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL