Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 12:19

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, o 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Hej mam problem.
otóż jadę załóżmy na 4 biegu.. obroty są kolo 2k i jak wciskam gaz mocniej by przyspieszyć i tak trzymam to zaczyna podszarpywac . Czuć jakby wypadanie zzapłonu albo coś w tym stylu Najczęściej na 4 lub 5 biegu jest to wyczuwalne . Świece mmają jakieś 5k może. Cewkę wyciagnelam gumki są wydaje się ok.
Błędów żadnych nie ma.

Od czego zacząć sprawdzanie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, o 16:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
cewke polecam nowa
swiece rowniez irydowe nowe chyba ze juz takie masz

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, o 17:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Świece są zwykle ori. Ale wcześniej nic nie działo sięna tych świecach.

Co do cewki to tez myślę nad tym ale czy coś poza tym mmoże być przyczyną?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, o 19:49 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
raczej nic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, o 21:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Najpierw świece, potem cewka.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, o 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Najpierw świece, potem cewka.



Świece wyciagalam nie miały żadnych uszkodzeń ani nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, o 22:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Lybka89 napisał(a):
DAN napisał(a):
Najpierw świece, potem cewka.



Świece wyciagalam nie miały żadnych uszkodzeń ani nic.


z skąd te stwierdzenie???podmień dla pewności

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwietnia 2015, o 22:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja juz sie 3 razy z rzedu zawiodlem na ori swiecach z aso... tylko irydowki :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2015, o 01:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Potwierdzam słowa Doktor29, moje po wgraniu St1 zaniemogły. Przy doładowaniu 1B, wypadanie zapłonów itp.
Podmieniełem na NGK z 1.8 co stało pod domemi jak ręką odjął.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2015, o 10:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
jaki nr mają te świece?

czy kupic zwykle irydowe czy irydowe do lpg?

dodane: 12 kwietnia 2015, o 11:35

Świece podmienione i dalej to samo. Wychodzi ze to cewka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2015, o 19:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Lybka89 napisał(a):
Świece podmienione i dalej to samo. Wychodzi ze to cewka

A dobre świece dałaś?
NGK BKR6EIX występują w dwóch wersjach: 6418 to wersja do PB, 3764 to wersja do LPG, która ma większą przerwę między elektrodami i to może być problem.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2015, o 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
DAN napisał(a):
Lybka89 napisał(a):
Świece podmienione i dalej to samo. Wychodzi ze to cewka

A dobre świece dałaś?
NGK BKR6EIX występują w dwóch wersjach: 6418 to wersja do PB, 3764 to wersja do LPG, która ma większą przerwę między elektrodami i to może być problem.



tzn zmieniłam na świece które mialam wcześniej wsadzone i przejechane ok 10k na nich, i było to samo.

a te ngk jakbym chciala zmienic to brac do LPG ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwietnia 2015, o 22:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
a te ngk jakbym chciala zmienic to brac do LPG ?

Jak masz LPG to chyba tak, ale są takie kwestie do rozważenia:
- przy podniesionym doładowaniu daje się świece z mniejszą przerwą między elektrodami, bo większe ciśnienie powoduje, że iskra ma ciężej, żeby przeskoczyć
- przy LPG daje się świece z większa przerwą, żeby mieszanka się lepiej zapalała

I teraz jest tak:
- NGK BKR6EIX - przerwa 0,8 mm
- oryginał GM - przerwa 1,0 mm
- NGK BKR6EIX-11 (te do LPG) - przerwa 1,1 mm

Nie mam LPG, ale jest kilka osób, które mają pomodzone LETy i LPG, więc pewnie pomogą.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 05:41 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
pisałem już kilka razy, kup świece jak do PB, żadnych świec do LPG - jeśli instalacja jest poprawnie wykonana nie potrzeba żadnych specjalnych świec..
NGK BKR6EIX - mam te na stage1 i zero problemów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 20:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
powiedz kolego jaka masz uklepana szczeline na tych swiecach?
Bo wlasnie zamowilem te swieczki, ale nigdzie nie moge znalezc informacji o szczelinie.


Dobra juz znalazlem 0.8mm.

dodane: 13 kwietnia 2015, o 20:19

Dziwi mnie tylko fakt, dlaczego zwykla swieca z rdzeniem niklowym ma szczeline 0.6mm a ta irydowa az 0.8mm.
Czy to czasem nie za duza roznica?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL