Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 07:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 kwietnia 2015, o 20:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
sanon napisał(a):
Dziwi mnie tylko fakt, dlaczego zwykla swieca z rdzeniem niklowym ma szczeline 0.6mm a ta irydowa az 0.8mm.

Zwykła to znaczy jaka? GM?
Z tego co wiem GM ma 1,0mm.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 05:52 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
te świece z GMa możesz sklepać wedle uznania, irydówki już nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 06:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
itallio napisał(a):
te świece z GMa możesz sklepać wedle uznania, irydówki już nie.



pytanie czy do serii i lpg, nie do programow które macie te świece się nadają :)


jak ktoś ma, niech da znać:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 07:06 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
na serii + LPG jeździłem na ori GM i było ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 07:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
itallio napisał(a):
na serii + LPG jeździłem na ori GM i było ok.



u mnie też było ok na ori GM . tzn podejrzewam że dalej jest i winna jest cewka, dziś powinna przyjść, więc dam znać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, o 15:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 marca 2015, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin
Imię: Marcin
Silnik: inny
DAN napisał(a):
Zwykła to znaczy jaka? GM?
Z tego co wiem GM ma 1,0mm


0.6 ma swieca ori.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwietnia 2015, o 16:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Cewka zmieniona i nie szarpie :)
Świece tez juz nowe ale ori Gm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 maja 2015, o 17:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 marca 2015, o 19:13
Imię: Piotrek
Silnik: Z18XE
Ja mialem taki obiaw to balem sie o cewke ale zamienilem na orginalne gm swiece i zapierdziela niezle xd


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sierpnia 2015, o 21:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Odgrzewam kotleta,

Od kilku dni borykam się z problemem spadku mocy i okazjonalnego przerywania, ale po kolei.

Silnik na Stage 1 od Klasena

Jakiś czas temu auto zaczęło przerywać przy przyspieszaniu, szybka diagnoza - wymiana świec. Zakupiłem nowe i jak ręką odjął.

Zrobiłem z 4000 km i problem powrócił. Diagnoza - cewka. Podmienione ale dalej to samo.

Na początku okazjonalnie potrafił przerwać powyżej 3000 rpm na 5 biegu. Dwa razy wywaliło błąd p0300 i p0304 który de facto nie wiem czy powiązany jest z przerywaniem. Silnik zgasiłem, odpalilem ponownie i jak ręką odjął.

Jednak problem powraca coraz częściej. Dziś auto na 5 biegu jest praktycznie bez mocy.

Świece i cewka nowa, Turbina nowa od z20leh.

Dziś zakupiłem kolejny raz nowe świeczki GM i taki oto obraz zastałem po przejechaniu 34km
1 cylinder od lewej strony

Obrazek

Dodatkowo w płynie chłodniczym znalazlem coś takiego

Obrazek

Patrząc na cylindry po wykręceniu świec widać, że 1 i 3 tłok są mokre od góry.

Obrazek

Dodatkowo silnik zaczął pocić się na łączeniu bloku i głowicy:

Obrazek

I od strony termosatu:

Obrazek

Ktoś ma pomysł co to może być? Uszczelki pod głowicą słyszałem że w tym silniku są wyjątkowo wytrzymałe...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sierpnia 2015, o 22:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jeżeli masz Stage 1 pod LETa, a jeździsz z LEHem to to nie jest najszczęśliwsza kombinacja.

Dziwne, ze dostałeś P0304, a trzecia (czy tam druga świeca) dziwnie wygląda.

Nic nie jest wieczne. Kiedyś trzeba zwalić czapke :D

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sierpnia 2015, o 22:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Wszystko spoko ale jak juz mam zwalić czapkę to chyba wolałbym robić kompleksowo i wyjąć cały słupek. Jednak zanim to nastąpi chciałbym wyeliminować inne możliwości żeby się nie okazało że rozebrałem silnik a przyczyna leżała gdzie indziej...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, o 07:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
A dokrecasz swiece po przejechaniu np 1000km ??
Borykalem sie z podobnym problemem w zafirze opc.
Wsadzilem irydowki, po 1000 km dokrecilem swiece ponownie i problem szarpania zniknal.

A do uszczelki... moze i jest wytrzymala ale blok juz nie :)
Podobno lubi sie zwichrowac - takie informacje dostalem od osoby co remontuje lety.

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, o 07:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
nie zdążyłem dokręcić po 1000km. Założyłem wczoraj nówki, przejechałem 34km ale dalej jest to samo... :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, o 08:10 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
a prykrecasz je na odpowiedni Nm ?? bo jak dowalisz na sile ile wlezie to pekna ci gniazda swiec
dwa.. jezdzisz na klasenie? Sproboj np EDS st1 tez wielu osobom pomagalo bo na klasenie szarpalo

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, o 08:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
jeżdżę na tym programie już ponad rok, i do tej pory wszystko było OK... Świece dokręcam ręką do oporu i później przekręcam 30*


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL