Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:12

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 lutego 2015, o 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
jak w temacie :)
Po co są?
dlaczego się je usuwa?
jakie korzyści i niekorzyści z tego?
jak się to robi?
co do tego potrzebne?

szukałem ale nie znalazłem. jeśli nie ma to może przyda się rozwinięcie tego tematu dla zainteresowanych ;)

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lutego 2015, o 20:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
sa po to jak nazwa wskazuje, balansuje prace silnika, nie trzesie , chodzi rowniutko i lagodnie
usuwa sie zeby sie silnik lzej wkrecal na obroty - mniejsza masa wirujaca dla silnika, w miske wchodzi wiecej oleju wtedy
wady - jak masz nierowna kompresje to moze trzasc silnikiem, praca na wolnych obrotach moze byc mniej kulturalna
zdarza sie ze przy zchodzeniu z obrotow silnik potrafi zgasnac.. i trzeba obroty jalowe podniesc w sofcie;)

jak sie to robi? normalnie rękoma ;D

tu masz zestaw...
http://mathijssentechnics.nl/?View=page ... d=&mid=189

trzeba dodatkowo nagwintowac dziury w bloku akie zostaja po walkach i wkrecic na klej zaslepki - srubeczki ktore widac w zestawie wyzej

LEH fabrycznie tego ustrojstwa nie ma juz

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lutego 2015, o 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
a nie podchodzą graty przypadkiem z X20XEV?

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lutego 2015, o 22:13 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
podchodza tylko ze do ktoregos roku produkcji silnika i generalnie ciezko upolowac ;)
do tego musisz sam dosztukowac srubeczki zeby zaslepic w bloku dziury

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lutego 2015, o 22:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Troszkę taniej:
http://rndmotorsport.co.uk/epages/95000 ... ducts/0361
http://www.courtenaysport.co.uk/buy-onl ... d_337.html

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lutego 2015, o 09:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
jest opcja że mam takiego xev na części i się zastanawiam czy warto się w to bawić :)

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lutego 2015, o 11:20 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
jak nie planujesz jakis extremalnych mocy to szkoda zachodu ;)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lutego 2015, o 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2010, o 09:51
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Imię: Łukasz
Silnik: inny
Ja usuwałem wałki u siebie i graty na wyminę podpora wału + smok użyłem właśnie z silnika X20XEV. Wymiana banalnie prosta. Silnik chodził równo zauważalnie szybciej się wkręcał na obroty i nie było żadnego efektu przygasania czy gaśnięcia. Jedyne o czym trzeba pamiętać jak kolega juz wspomniał otwory olejowe w stopce nagwintować i na klej wkręcić śruby żeby nie zatrzeć silnika. U mnie po zabiegu weszło ok 0,3-0,4 litra więcej oleju.

Tak to zrobiłem u siebie:
Obrazek

_________________
"Podążając za pasją robimy rzeczy, których zwykły człowiek nie jest w stanie zrozumieć."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2015, o 10:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
przemyśle jeszcze sprawę bo faktycznie ekstremalnych mocy nie planuję :)
ale dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL