Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lutego 2015, o 11:40 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Owee napisał(a):
Ok, ryba1 - może i masz rację - chyba zaczęliśmy "ze złej stopy" cały ten temat. Po prostu trudno mi uwierzyć że, w jeżdżącym normalnie, zagazowanym (do małej poprawki) aucie będę zaraz musiał zaraz wymieniać cały silnik.


może i tak.ale te niby poprawki to Twoje zdanie gdzie się nie znasz.sam mam LET-a którego robie na więcej PS-ów i poradzam się kolegów którzy przetarli szlaki chociaż sam jestem mechanikiem to wszystkich rozum ów tez nie zjadłem.więc jak ktos piszę to wie co piszę i zna się na rzeczy.zauważ się napisli tylko Ci co mają Z20LET

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lutego 2015, o 12:09 
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
  
 
PostNapisane: 21 lutego 2015, o 13:22 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
turbo to chyba chinski garett :) i nie wiem albo slepy jestem albo tuner wklejil dolot do turbiny na jakis sylikon i to w dodatku kolanko z kanalizy pcv ? :D Oo
widac jak masz na laczeniu glowicy z blokiem zapocone olejem - jest opcja ze splywa z pokrywy zaworow i sie tak wydaje

tak czy siak jak chcesz remontowac musisz wyjac silnik rozebrac na czesci pierwsze.. dac do pomiarów wszystko bo teraz nie masz gwarancji ze blok prosty i glowica
i wtedy ktos kumaty musial by to ogarnac.
Mich007 remontuje lety wiec juz doswiadczenie i wedze ma, pisz do nieg PW o koszta i co w twoim przypadku najlepsza opcja bedzie

dodam jeszcze ze juz olej wychodzi wszystkimi mozliwymi drogami.. pokrywa, czujniki, odmy.. mozliwe ze ma juz przedmuchy i kroji sie generalka, ale jak napisalem wyzej bez pomiarow sie nie dowiesz

a to ze silnik normalnie jezdzi o niczym nie swiadczy... moj stary LET tez jezdzil normalnie a nadawal sie do generalki

viewtopic.php?f=34&t=7881&start=15&hilit=remont+LET

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lutego 2015, o 11:53 
Skontaktowałem się Z WALAS'em z Kamienia Pomorskiego (Mokrawicy konkretnie) - opisałem sprawę pokrótce i też uważa że to raczej uszczelka pod głowicą. Ale skoro rozbierany bezie silnik to wydaje mi się że pójdę za waszą radą i zostanie rozebrany na czynniki pierwsze i pomierzony.

Może przy okazji dorobił by mi porządne orurowanie z nierdzewki do turbo i do IC bo ten łącznik pcv jest rzeczywiści jak żywcem z kibla wyjęty. Przy okazji prawdzi się co to za turbo (chińczycy podrabiają Garett'y ?)


Góra
  
 
PostNapisane: 22 lutego 2015, o 13:23 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
tak podrabiaja (jak wszystko) i to z coraz lepszym rezultatem ;)
WALAS wlasnie wypuscil mazde rx8 z chinskim turbo - 720KM tak wiec mozna i na chinskim cos podzialac

tylko spytaj sie o koszty przy roznych scenariuszach ... bo pozniej wyjdzie ze zamiast remontu mialbys dwa zdrowe motory z malym nalotem

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2015, o 00:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Dwie sprawy na start,
sprawdź zawartość spalin w płynie chłodniczym, jeżeli ich nie będzie tzn ze cały układ chłodzenia do sprawdzenia.
U mnie jak miałem problem z jednym z węży też po ostrej jeździe wywalało płyn z korka, wężyk zmieniony, problem rozwiązany.
Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2015, o 12:16 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
i przystaw nos do zbiorniczka czy nie wywala ci gazu parownik do plynu. ja tak mialem i tez juz sie na remont szykowalem. skonczylo sie na nowym parowniku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL