Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 00:32

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 15:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Mam gdzieś chyba 2szt.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 19:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
mowilem ze grucha..

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
wesol napisał(a):
mowilem ze grucha..

Dziwne bo kilka dni temu jak pompowalam strzykawka to się ruszala normalnie.. a dziś na warsztacie dal 1.5bara i nic nie drgnelo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 19:53 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
bo w gruszke sie nie wali 1,5 bara :/
tam male cisnienie i poscisnienie tylko steruje :) jak impulsowo j3bnal 1,5 bara w gruche mogla membrana strzelic

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
bo w gruszke sie nie wali 1,5 bara :/
tam male cisnienie i poscisnienie tylko steruje :) jak impulsowo j3bnal 1,5 bara w gruche mogla membrana strzelic

Ale pompowal delikatnie powoli i ani drgnela. .. cóż. . Wymienię i zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 20:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Doktor29 napisał(a):
bo w gruszke sie nie wali 1,5 bara :/
tam male cisnienie i poscisnienie tylko steruje :) jak impulsowo j3bnal 1,5 bara w gruche mogla membrana strzelic

Polać mu :) Oczywiscie że mechanik Ci membranę w środku zepsuł tam jest małe podciśnienie jak walnął 1.5 to nie wytrzymała powoli czy nie to nie ma znaczenia.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 22:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
watpie. 1.5 bara to nie jest duzo. Membrana nei jest z gumy by pekala jak stare gacie. Spokojnie wytryzma nawet nie dwa razy tyle ale i wiecej. Sprawdzalem osobiscie na kilku gruszkach. Ile w swoim zyciu przeropowalem takich gruszek hmm nie liczylem. Zazwyczja te na podcisnienie ale to naprawde warto zrobic zawsze. Woda, korozja robi swoje w tym elemencie. SPoro rzecyz na turbinach jest z nierdzewy a tu niestety na gruszkach troszke zaoszczedzili i gnija na potege. Gdzies mam apre fotek z takich rozebranych wlasnorecznie gruszek to jak znajde to zapodam.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 22:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Jak masz nowa gruche to może i wytrzyma ale koleżanka chyba jeszcze turbo nie wymieniała więc i membrana stara była i pękła...

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 grudnia 2014, o 06:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Domix4 napisał(a):
Jak masz nowa gruche to może i wytrzyma ale koleżanka chyba jeszcze turbo nie wymieniała więc i membrana stara była i pękła...

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk



Ciekawe jakie mniej więcej ciśnienie zrobiłam ta strzykawka 100ml bo wtedy się otwierała :P
teraz już nie wiem czy to było zepsute.. trochę dziwne bo widziałam jak dal najpierw 0.5 bara i ani drgnela.
Nie ma co gdybać się okaże jak wymienię.
Przy okazji tez powiedział ze sonda lambda jest to wymiany. .ta pierwsza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Witam, podpinam się pod temat, jestem zielony, ale zrobiłem wykres ciśnienia doładowania, tj na trójce od 2tys do 5600, to są normalne wartości? Nie są jakieś wysokie? mam LET'a w lpg, blow off i nie zaślepiony (jeszcze) zawór DV (bez wyjęcia sprężarki klimy ni da rady-próbowałem dziś wsadzić z alledrogo zaślepkę, ale nie mogłem odkręcić zaworu), a siedzi regenerowana turbina, nawet nie wiem czy to seria, czy nie, po czym to poznać?
Z góry przepraszam, jeśli źle trafiłem, nie chciałem zaczynać nowego wątku, a nie miałem pomysłu gdzie to wrzucić.
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 15:32 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Wszystko ok, masz wgrany stage 1, bo seryjny program żąda 2 razy niższego doładowania.
Turbine najlepiej sprawdzić numer z tabliczki znamionowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 15:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Żeby wyciągnąć dv na założonej turbinie trzeba imbus skrócić piłką tak żeby dało się śrubę wykręcić ale robota masakryczna ;)

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Predator pisząc serię, mam na mysli że program ogólnie, a nie turbinę, turbinę mam LET'a, źle napisałem ;d łooo to w poniedziałek na hamownię pędzę
Domix4dziś wlazłem pod samochód odkręcić tą dolną ( od niej chciałem zacząć, żeby na darmo górnych nie odkręcać, to nie udało mi się i stwierdziłem, że śruba od DV jest dość długa, by zaprzeć się o sprężarkę i bez demontażu sprężarki lub turbiny nie zdziałam nic ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 16:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Ja od góry dv wykręcałem jak odkręcisz wszystkie śrubki to da rade tym tak poruszać że wyjdzie bez demontażu czegokolwiek ;) chyba że ktoś coś kombinował lub podczas regeneracji zamontowali Ci nie seryjne śrubki...

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 16:46 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Mozna jak domix pisze ale najlatwiej sprezarke klimy odkrecic toz to 2 czy 3 sruby a ulatwia niesamowicie prace.
Tak odemnie.. jak sruby na dv masz.podrdzewiale nie zaluj wd40 i to wiele razy bo lubia srubki strzelac ;/

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL