Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:18

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 grudnia 2014, o 20:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Lybka89 napisał(a):
z tego co pisał Predator nie jest u mnie dobrze :P

http://postimg.org/image/fz42ausxj/


Na takim ustawieniu to Ty jeździsz calyczas z "otwartym" WG... Zacznij słuchać rad kolegów bo skoro Predator mówił że masz źle ustawione a po tym foto widać to ewidentnie to ustaw to dobrze a dopiero potem zadawaj kolejne pytania... Żarty, żartami ale to już któryś wątek z kolei w którym dostajesz odp. czarno na białym co masz zrobić a tego nie robisz i dalej pytasz czemu nie działa tak jak powinno :P A widać że jak na dziewczynę potrafisz trochę przy samochodzie porobić więc szkoda by było żeby później koledzy Cię ignorowali skoro i tak nie słuchasz rad ;) Ustaw dobrze sztangę na WG.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2014, o 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Domix4 napisał(a):
Lybka89 napisał(a):
z tego co pisał Predator nie jest u mnie dobrze :P

http://postimg.org/image/fz42ausxj/


Na takim ustawieniu to Ty jeździsz calyczas z "otwartym" WG... Zacznij słuchać rad kolegów bo skoro Predator mówił że masz źle ustawione a po tym foto widać to ewidentnie to ustaw to dobrze a dopiero potem zadawaj kolejne pytania... Żarty, żartami ale to już któryś wątek z kolei w którym dostajesz odp. czarno na białym co masz zrobić a tego nie robisz i dalej pytasz czemu nie działa tak jak powinno :P A widać że jak na dziewczynę potrafisz trochę przy samochodzie porobić więc szkoda by było żeby później koledzy Cię ignorowali skoro i tak nie słuchasz rad ;) Ustaw dobrze sztangę na WG.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk



nie zadaje pytań przecież :P tylko napisałam do wiadomości na forum co jest nie tak u mnie narazie ;D wiem ze mam to zrobić, tylko narazie nie mam kiedy bo jak wracam z pracy to juz ciemno jest :) w środę ogarne i zobaczymy co dalej :)

dodane: 10 grudnia 2014, o 16:19

skręcone ... 6 zwojów "widać" z prawej strony..

moze ktos zerknie na logi ? ;)

http://przeklej.org/file/WM5XO6/Livedat ... 101446.csv

http://przeklej.org/file/Ta70YU/Livedat ... 101453.csv


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2014, o 15:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
w sumie nic sie nie zmienilo :P
dalej bost faluje i przymyke przepustnice.. co prawda chyba ciut mniej ale ciagle ;)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2014, o 18:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
mam jeszcze kilka pytań... co to westgate? bo juz sie pogubiłam i nie wiem czy westgate to to samo co aktuator?

I z tych logow wynika ze turbo doladowuje ile bara? i jakie powinno byc na z20let? patrzylam juz na forach roznych ale kazdy pisze co innego i zgłupiałam :)

jutro sprawdze jeszcze DV bo podejrzewam jednak to od początku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2014, o 18:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
jak ci faluje bost to na 99% turbo ma pekniete gniazdo wg, zdejmij wydech z turbo i sprawdz czy popekane
luzy na wirniku tez moga powodowac ze bedzie falowac musisz sprawdzic wzdluzne i poprzeczne

pozatym to juz sie robi meczace... chyba wszystko ci powiedzieli co masz zrobic a drążysz temat jak baba:P
DVke sprawdzic to 20 sekund... i juz dawno to powinnas zrobic

Obrazek

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2014, o 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
jestem babą i musze drążyć zeby wiedzieć jak najwiecej :P ja nie znam sie tak jak wy i nie zrobie tego od tak sobie po paru słowach :) dla mnie to i tak duzo to co robię, pewnie 99,9 % kobiet nie zmieniłoby nawet koła ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 grudnia 2014, o 23:57 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
tu masz wykres jak to prawidlowo wyglada :P
program gotowiec... sztanga ustawiona na +1 obrot od punktu zero :P
czyli luzujesz srubki zamukasz ramie wg do konca.. dokrecasz rekoma srubke, dajesz + 1 obrot i kontrujesz tą druga i jest cool :P

Wykres z astry Radqusa
Obrazek

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 grudnia 2014, o 07:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Już próbowałam różnie to skręcać ale nic nie daje nie robiłam logów ale czułam dalej podczas jazdy to samo :)
Dv jest ok..aktuator trzyma wiec raczej też ok.
Dam komuś to sprawdzenia turbo bo sama się nie podejmuje tego, jak będzie ok to wtedy będę dalej się głowic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 grudnia 2014, o 09:30 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
jeszcze są BCSy.... a turbo moze wygladac dobrze jak u mnie... zero luzów zero pekniec a falowalo...
wymienilem wszystko w aucie i jednak turbo bylo walniete i po zmianie na LEHa wsio ok

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 grudnia 2014, o 12:00 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
A odkręciłaś w ogóle sztangę od ramienia WG? Przydało by się tak zrobić i poruszać tą wajchą co jest przykrecana do sztangi czy chodzi w miarę. Walnij tam jakimś preparatem np. WD40 i ruszaj przez dłuższą chwile. Potem BCS ten na turbinie (to czarne plastikowe co z niego wyłażą wężyki do wlotu turbiny i gruchy) możesz spróbować wymienić, ale najpierw sprawdź ramie WG.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 grudnia 2014, o 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Radqus napisał(a):
A odkręciłaś w ogóle sztangę od ramienia WG? Przydało by się tak zrobić i poruszać tą wajchą co jest przykrecana do sztangi czy chodzi w miarę. Walnij tam jakimś preparatem np. WD40 i ruszaj przez dłuższą chwile. Potem BCS ten na turbinie (to czarne plastikowe co z niego wyłażą wężyki do wlotu turbiny i gruchy) możesz spróbować wymienić, ale najpierw sprawdź ramie WG.



odkrecilam, ustawilam prawidlowo, odlaczylam wezyk, dmuchnelam strzykawką, ruszalo sie bez zadnego problemu i widac ze trzymalo cisnienie... pryskalam tez wd40 :)

tez myslalam o bcsach bo czytalam ze odpowiadaja za trzymanie doladowania na niskich biegach ? a u mnie najbardziej na 2 i 3 czuc... patrzylam logi na 4 biegu i wydaje mi sie, że szlo normalnie tak jak zada program...

Ktoś wie jaka cena BCS z przodu w ASO ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 grudnia 2014, o 13:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
w okolicach 150 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 grudnia 2014, o 18:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Co to jest elektromagnes obejsciowy turbosprężarki ? U mnie na logach dziwnie jest nieaktywny a w pewnych momentach na chwile się aktywuje ...

Byłam dziś u mechanika i powiedział ze możliwe ze przeplywka nie działa poprawnie bo pokazuje 12kg/h na jalowych. A według Tis tez czytałam ze powinno być mniej.

Ponoć tez skacze kat wyprzedzania zapłonu za mocno.


Ale jak ma inaczej być skoro auto tez nierówno chodzi heh :P

Turbo ponoć ok bo sprawdzał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 grudnia 2014, o 19:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
przeplywka nie ma nic do doladowania. to ogranicznik podlania paliwem. Na jalowych sie nie liczy praktycznie. Wazne by nie cieła wartosci jak masz pedal gazu w podlodze a auto jest obciazone wysokim biegiem.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 grudnia 2014, o 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Okazało się ze jednak aktuator rozwalony.
Ktoś wie gdzie można to dostać ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL