Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 22:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 17:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
sprężarke da się ściągnąć jakoś bez odłączania od obiegu ? śrubki funkiel nówki, bo turbina była wstawiana w maju, tylko człowiek głupi nie wiedział, że już kupując ma blow offa i dv jednocześnie nawet na starej turbinie, i jak zmieniałem z mechanikiem mogłem odrazu przykręcić na stole zaślepke wrrr, dolna śrubka zaworu dv jest tak nisko położona, że od góry nie ma szans jej odkręcić, orurowanie spręzarki i sama sprężarka tak zasłania, że od spodu ledwie łapę wsadziłem, probowałem końcówką do śruby a końcówka w kombinerki bo jedynie to wchodzi, ale nie ma takiego pola manewru by to odkręcić (żadna terkotka nie wchodzi tam), jutro jak bede miał czas to zobaczę jak ta sprężarka jest umocowana i czy odkręcenie jej i choćby przesunięcie o kilka cm sprawi że wejdzie tam coś z kluczy

A tak zapytam przy okazji, jest może na forum poprzedni właściciel mojego auta? Z20Let 2.0T srebrny, 4 miejsca (każde turbo ma 4 miejsca siedzące?), z małopolskiego, 8.08.2008 rok rejestracja, sprzedany 19.01.2014r , czyli przelatany 6 lat, pytam z ciekawości, może przybliżyłby mi czy coś w silniku naprawiał, co tam porobione że stożek siedzi no i ten stage1, jak wyżej kolega wspomniał,
może odezwałby się na PW

z góry dzięki za odpowiedzi co do wykresu itp, zamykam swój wpis

pozdrawiam


Ostatnio edytowano 8 lipca 2015, o 18:13 przez maralt, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lipca 2015, o 18:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Uwierz mi że da się od góry bez ruszania czegokolwiek wiem to z doświadczenia musisz poświęcić jeden klucz imbusowy i go skrócić nie wejdą tam żadne bity czy grzechotki tylko zwykły imbus ale skrócony od tej krótszej strony conajmniej o połowę ja zostawiłem tyle żeby tylko śrubę złapał ale drugi raz bym tego nie robił bo to męczarnia... Da się ruszyć sprężarkę i odsunąć bez ruszania przewodów od klimy odkręć śruby jak Doktor napisał i będzie możliwość manewrowania... Ale nie róbmy tu offtopa o dv...

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2016, o 00:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2015, o 21:09
Lokalizacja: Stargard
Imię: Kamil
Silnik: Z20LET
Witam czy ktoś mógłby mi sprawdzić logi czy są w porządku ? Generalnie chodzi o to, że przy normalnej jeździe podczas spokojnego przyspieszania, raz auto dostaje "buta" a za chwilę zwalnia. Na ledwo muśniętym gazie jedzie ok i na gazie wciśniętym w podłogę też ok. Ponadto dzisiaj podczas nagrywania logów jechałem na 4 biegu (gaz w podłogę) prawie do końca, zmieniam na 5 bieg cisnę dalej a tu mi auto zaczęło szarpać, więc już odpuściłem.

Na benzynie:

http://www42.zippyshare.com/v/1tCDp0w7/file.html

Generalnie na LPG nie jeżdżę ostro, ale dla ciekawostki zrobiłem loga na 4 biegu (gaz w podłogę)

http://www42.zippyshare.com/v/RBXmJrbw/file.html

PS. wiem, że mam słabe ładowanie na akumulatorze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2016, o 06:30 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Jesli masz program jakikolwiek, podstawa to bajpas tylnego bcs i wywal seryjny DV. Ile ja naglowilem sie nad polgazem, a to seryjne DV to kibel.
Chodzi mi o to zebys kupil podj*be DV forge ;)

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2016, o 08:08 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Radqus napisał(a):
Ile ja naglowilem sie nad polgazem, a to seryjne DV to kibel.Chodzi mi o to zebys kupil podj*be DV forge ;)


Święta prawda!
Ale z tego co widze po logach to kolega ma stage 1, ja na tym programie śmigałem na seryjnej i było ok.

Kamil93 Widać że coś masz nie tak z czujnikiem pedału gazu, bo jak masz buta w podłodze to pokazuje wartości wciśnięcia między 92 a 99%, a powinno być cały czas 100%. Może ci dywanik podszedł trochę albo jakiś syf?
A to z tym że zaczeło szarpać na 5 biegu to ciekawe odczyty, bo nagle nie wiadomo czemu przy tak samo wciśniętym gazie adaptacja paliwa skoczyła z 0 do 25% (to bardzo dużo) i czas wtrysku z 19 do 24. Zaczeło nim szarpać, bo go po prostu zaczęło zalewać paliwo, co potwierdza odczyt z sondy lambda. Ale czemu tak się stało to już ci nie mogę powiedzieć, sprawdź czy się gdzieś nie rozszczelnił dolot, możliwa jest też awaria ecu.

Po tej przygodzie próbowałeś jeszcze go cisnąć? Wszystko jest ok?

PS. Nie kręć go do prawie 7 tys obr na 4 biegu, to auto na tym programie w tym zakresie obrotów już nie jedzie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2016, o 09:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2015, o 21:09
Lokalizacja: Stargard
Imię: Kamil
Silnik: Z20LET
No właśnie bajpas bede robił, a zaworek dv nie jest fabryczny, wygląda jak te z properfektu.

Akurat jechałem bez dywanika, może za słabo depłem ;)

Jeśli chodzi o to szarpanie na 5 biegu już któryś raz mi się zdarzyło ale tylko w sytuacji jazdy pod v/max przez dluższą chwilę

Tak auto ma wgrany stage 1

Wysłane z mojego ASUS_Z00VD przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 czerwca 2016, o 14:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Albo instalacja lpg bruzdzi :)
Wyzeruj wartosci wyuczone opcomem
I posmigaj kilka dni na benzynie i wtedy sprawdz czy bedzie szarpac

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 czerwca 2016, o 15:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2015, o 21:09
Lokalizacja: Stargard
Imię: Kamil
Silnik: Z20LET
Kupiłem silikonowe przewody i zrobiłem bypass'a i objawy falowania się nasiliły więc na 90% obstawiam teraz zawór dv. W następnym tygodniu zamawiam.

Dalej nie wiem dlaczego zaczęło go zalewać nagle na 5 biegu...

Wysłane z mojego ASUS_Z00VD przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL