Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 00:50

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lutego 2015, o 22:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 stycznia 2012, o 17:35
Lokalizacja: Krosno
Imię: Kamil
Silnik: inny
Na waszym miejscu od razu zmieniałbym na GM 10W40 za jakieś 48 zł 5l, albo poszukać innego najtańszego półsyntetyka. Do zajechanych silników nie ma co lać nie wiadomo jakiego oleju - strata kasy nic pozatym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lutego 2015, o 23:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 stycznia 2015, o 17:28
Imię: Przemysław
Silnik: Z22SE
Tylko pytanie cze do tego silnika można lać coś innego? Bo kiedyś czytałem że można jedynie 5w30 i tak samo mówił mi mechanik. Ale nie pamiętam dlaczego tak jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lutego 2015, o 23:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Bo jest łańcuch :-) I będzie słychać zawory przy odpalaniu.
Ja jeździłem na 10w40 normalnie i nic się nie działo. No jedyniw te zawory przy odpalaniu było słychać.
Wiesz silnik może i nie jest zajechany bo normalnie moc ma itp. Pije oleju na równo z benzyna ale 215 km/h dal radę na A4 :-)
Pierścienie i usczelniacze się zdarzają do wymiany.
Ważne że glowica cala i plyn nie ucieka.
To ty masz tak samo jak ja.
Przy spokojnej ok 500-700 ml na 500 km :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 00:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 stycznia 2012, o 17:35
Lokalizacja: Krosno
Imię: Kamil
Silnik: inny
Owszem pierścienie i uszczelniacze zdarzają się tak od 300 tys przebiegu w górę ;) co do głowicy to już bym wolał żeby płyn uciekał niż olej :) no nic tak czy siak jak chcecie coś zdziałać to i głowica do remontu i dół silnika inaczej to nie ma sensu :) a jak nie to tani olej 2-3 lata i pozbyć się ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 00:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Co do tych pierścieni i uszczelniacze to masz rację z tymi przebiegami, z tym że w Z22SE główna bolączką oprócz wadliwego rozrządu z początku produkcji były również zacierające się pierścienie i wyrabiają lce uszczelniacze :-D
No ja tak zrobie. Wlewam tani olej o zbieram jeszce przez dwa lata gotówkę i Audi A4 B7 w benzynce <3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 00:15 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Myslisz ze b7 w benzynce nie pije ?
akurat w audi to najgorsze silniki jakisciowo.

Zanim sie zdecydujesz poszukaj norm spalania oleju bo vagi maja wyzsze niz opel i tez czesto narzekaja ludzie ze wali litr na 1000

Zarejestruj sie na racingforum i tam masz dzial odpowiedni, to sie zdziwisz jaka kaszana jest w fsi/tfsi w audi wlasnie :P

Jakis kolega tu mysli o h opc ? To jak mysli ze kupi taka z przelotem bliskim 170 tys to oleju brac nie bedzie ??
Chyba ze trafi z nalotem 50 tys :P
To to samo co let czyli zwykly stary ekokibel xev

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
No dokładnie :-)
Wiem że piją olej i pękają głowice, mówię tu o poczciwym 1.8T bo taki silnik mnie interesuje.
No ale zawsze chciałem audi to musi być audi :-)
Chyba że moja luba zgodzi się na S-Maxa, to wtedy się nie zastanawiam. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 00:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 stycznia 2015, o 17:28
Imię: Przemysław
Silnik: Z22SE
To mnie zmartwiłeś, bo akurat mi się zaczął podobać i do tego w miarę dobra moc silnika. Wiem ze nasz polski rynek to jakiś dramat i coś fajnego znaleźć jest ciężko. Ale jak jakąś gotówkę uzbierać to coś zmienię, póki co będę zalewał olej i to wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 09:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Nie ma sensu żadne inne rożwiązanie.
Z22SE jest strasznie nie wdzięcznym silnikiem,może się okazać tak ,że po zrobieniu remontu,po jakimś czasie będzie to samo,ale też jest i w drugą stronę,jak trafisz zadbany egzemplarz to cieszysz się latami,
Ja trafiłem tą gorszą opcje a ,że nie zamierzam tym autem jezdzić do końca życia to nie robie remontu :-)
Przemek skąd jesteś?Wrocław ? Jaki rejon ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 09:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
qp_seba_qp napisał(a):
No dokładnie :-)
Wiem że piją olej i pękają głowice, mówię tu o poczciwym 1.8T bo taki silnik mnie interesuje.
No ale zawsze chciałem audi to musi być audi :-)
Chyba że moja luba zgodzi się na S-Maxa, to wtedy się nie zastanawiam. :-)


Miałem Passata b5fl z tym motorem. jeśli kupisz od kogoś kto nie potrafił zadbać o osprzęt tego silnika to zobaczysz ze wymiana motoru w astrze to pikuś przy takim 1.8T ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Wiem... Znajomy w a6 wymieniał :-D A ze starego zrobił stolik i sprzedał :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 12:04 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
W b7 nie ma 1,8t poczciwego

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 stycznia 2015, o 17:28
Imię: Przemysław
Silnik: Z22SE
qp_seba_qp napisał(a):
Przemek skąd jesteś?Wrocław ? Jaki rejon ?


Brzeg Dolny, kiedyś codziennie jeździłem na Wrocław, teraz prawie w ogóle i póki co auto zaczyna stać na parkingu. Jednak za kilka miesięcy zmieniam miejsce zamieszkana i do samej pracy rocznie będę robił ok 15k km. Dlatego decyduje się na instalację lpg i mam nadzieję że spokojnie będę lał olej przez 3-4 lata. Zastanawiałem się nawet aby pojechać nim na hamownie, żeby zobaczyć czy przez ten numer z olejem nie stracił KM. A jak pojadę nim do salonu Opla to podadzą mi historię auta, ile to może kosztować?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Doktor29 napisał(a):
W b7 nie ma 1,8t poczciwego

Tam jest chyba ten mocniejszy, bo w A6 chyba jedynie 180 KM to był max.

Jak podjedziesz do Aso to wydrukuja ci bez problemu, jeżeli oczywiście był serwisowany.
Mój był do końca i co z tego :-D
Tylko jedź na psie pole do Hornetu. Bo na karkonoskiej w DS OPEL są pisory i chcą siano za to.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lutego 2015, o 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 stycznia 2015, o 17:28
Imię: Przemysław
Silnik: Z22SE
qp_seba_qp napisał(a):
Doktor29 napisał(a):
W b7 nie ma 1,8t poczciwego

Tylko jedź na psie pole do Hornetu. Bo na karkonoskiej w DS OPEL są pisory i chcą siano za to.


Chce tylko wiedzieć co z nim było i czy tą książkę co mam, to jest prawdziwa :D
A na karkonoskiej to już się przekonałem jak chciałem kupić poduszkę silnika do astry g 75KM, facet się chyba obraził że kupiłem coś u niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL