Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 15:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 września 2014, o 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Wymieniał ktoś ?.Jaki koszt mniej więcej orientuje się ktoś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 września 2014, o 16:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
komplet na jedne tlok to gdzies ze 50-60 zl ale trzeba glowice zwalic czyli rozrzad rozpiac no i nowa uszczelka pod glowice plus moze pare innych drobnych rzeczy. Nie wiem ile mech wezmie za to ale pewnie z kafla łacznie wyjdzie za calosc.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2014, o 16:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Powiedz mi tylko rozrząd zostaje stary ? Bo wymieniałem ok 2 tys kilometrów temu i nie widziało by mi się znowu dawać 1400 za rozrząd.
No i czy to jest raczej odpowiedzialne za branie oleju i kopcenie na niebiesko na zimnym i ciepłym motorze ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 września 2014, o 05:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
rozrzad zostaje stary. nie ma potrzeby go wymieniac. Tak albo uszczelniacze zaworowe albo pierscenie. Jak znam zycie to pierscienie.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2014, o 09:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Dobra dzięki wielkie :-)
Będę musiał zrobić bo to się mija z celem takie jeżdżenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 września 2014, o 14:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
zdemintuj i sprawdz Jakiej grubosci sa pierscienie i czy nie sa zapieczone w rowkach tloka bo jesli tak bedzie to przyczyne juz znasz i czasami mozna nawet tych pierscieni wymieniac.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2014, o 15:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Słyszałem właśnie ze lubią się zapiekac ale chciałem znać orientacyjny koszt wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 września 2014, o 16:05 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
! trzymajcie się tematu a kto ma ile przejechane!!!

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2014, o 16:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
A że jeszcze się tak zapytam. Czy jeżeli wymieni się te pierścienie i uszczelniacze to jest możliwy jeszcze jakiś powód aby pił olej ? Typu jakieś panewki albo gładzie cylindra ? Bo w poprzednim silniku miałem niby brak gładzi cylindra i przez to nie opłacało się robić remontu.
Podpowie ktoś abym się znowu nie wkopaĺ ?

Wysłane z mojego WC przy użyciu gołębia pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 września 2014, o 19:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
No generalnie nie ma innej mozliwosci a jak cylindry sa juz jajowate to nadaja sie do honowania i tloki wtedy daje sie nadwymiarowe. Innej opcji ubywania oleju poza nieszczlenosciami nie ma.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2014, o 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Witam ponownie i znowu mam pytanie.
Bylem w piątek u swojego mechanika u którego robie astre i zapytałem się o cene wymiany pierscieni i uszczelniaczy.
Powiedział mi ze od 1500 tys zlotych mozemy rozmawiać. Bo manele plus robota plus planowanie glowicy plud UPG plus uszcelka pod pokrywe zaworów to min 1500 zł. Wydaje mi sie ze dużo, skoro wyżej kolega pisał ze ok 1000. Co sądzicie ? Chce mnie orznac ?

Wysłane z mojego WC przy użyciu gołębia pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 października 2014, o 08:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Zalezy co chce przy okazji wymieniac. Ja minimalistycznie wymieniam. JElsi cale uszczleki pdo koektor wydechowy czy doltowy to nie wymieniam. Jesli cala uszczelka pod pokrywą to tez stara zostaje. Woele rzeczy sie robilo w aso i przy okazji powinno sie wymieniac rozne rzecyz a ladowaly tak jak byly stare. Auta jezdza nic nei cieknie nic sie nei krzaczy.
Mowi sie wymieniaj amortyzatory parami, sprezyny takze, opony takze. Tylko co jak robie auta po stłuczce i pzu płaci z ajedne amorek, jedna sprezyne, jedna opone? Mam sam z siebie dolozyc i wymienic parami?? Nie wymienialem po sztuce i jest to dopuszczalne przez i procedury i przez ubezpieczalnie. W zyciu wymienilem amorków i w oplu i w chewroletach calymi garsciami. Auta jezdza jakos nie laduja na dachach itd. Wszystko zalezy od klienta. W fordzie wymiana gwarancyjna w mondku dwumasy w 2.0 tdci. Wymieniamy sam dwumas, dzwonimy do klineta czy doplaca do nowego sprzegla i docisku i wysprzeglika. Doplaca to idzie calosc nowa. Nie doplaca to idzie stary zestaw je jedynie DM nowy.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2014, o 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
No on stwierdził że pierscienie plus uszcelniacze plus uszczelka pod glowice plus uszczelka pod pokrywę zaworów plus planowanie głowicy. I od 1500 zł możemy zacząć rozmawiać.

Wysłane z mojego WC przy użyciu gołębia pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 października 2014, o 12:08 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Podjedz gdzies indziej, zapytaj i bedziesz mial poglad. DAN kiedys mowil, ze na Przemkowskiej dobrze robia ale chyba drogo :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2014, o 12:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Na przemkowskiej się przejechałem i nie pojadę tam już więcej :-)
Z gościem się umawiałem tydzień wcześniej, jeszce przeddzień dzwoniłem z potwierdzeniem, wziąłem urlop na ten dzień podjeżdżam a on mówi mi że przeprasza ale dzisiaj nie ma czasu. Dla mnie padaczka... A dopytuje tak aby się w konia nie dać zrobić, już raz się dałem, z silnikiem i ta przyjemność mnie 5500 tys kosztowała :-D

Wysłane z mojego WC przy użyciu gołębia pocztowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL