Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 01:05

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
No dam znać, nie ma sprawy.
Hay w ogóle z jakiej ty strony wroclawia jesteś ?
Bo ciągle widzę czarne coupe w okolicy zwycięskiej i nie wiem kogo to a napewno nie leonarda.
Tytan, jakby mój tyle brał to też bym się nie zastanawiał nad zmianą tylko pozostał przy 5w30, ale w takich okolicznościach nie jest to opłacalne, skoro i tak bierze to niech bierze ten tańszy :-)
W przyszłym tygodniu zmieniam opony na letnie, robie hamulce i zmieniak filtry olej na 10w40 i ten ceramizer.
Po przejechaniu 2tys km dam znać tu w temacie.
Kwiatem, jak uważasz, ja się dowiadywalem i ludzie na 10w40 po 70 tys porobili w Z22SE i to na starego typu rozrządzie.
Auta jeżdżą do dziś :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 18:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
No jasne rozumiem jeśli nie wiążesz dłuższego planu z autem to jest to jakieś wyjście :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lutego 2015, o 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Dokładnie o to chodzi, rozmawiałem ze znajomymi mechanikami i to pierwsze pytanie było przez nich zadawane.
Ja jeszce max 3 lata i cześć jak czapka.
Gdyby nie moja przygoda z wymiania silnika, to już dawno silnik byłby po remoncie :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 10:12 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 października 2008, o 11:08
Lokalizacja: Warszawa - Lublin
Silnik: Z22SE
Ceramizer sprawdzony na Z22SE, efekty? zero efektów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 11:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
Ja bym spróbował zalać to
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 14:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Mówię, kupiłem ti już wleje.
Następny będzie moto doctor [WHITE SMILING FACE]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 20:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
qp_seba_qp napisał(a):
Następny będzie moto doctor


a potem auto złom

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lipca 2014, o 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Sebastian
Silnik: Z22SE
Żartowałem z tym doctorem przecież :-)
Jakbym nastepcy auto sprzedawał to powiedziałbym że motor do remontu i tyle :-)
Takie coś jest dla handlarzy :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lutego 2015, o 21:06 
Offline

Dołączył(a): 25 października 2009, o 11:00
Lokalizacja: opolskie
Imię: Marcin
Silnik: Z22SE
ja już jeżdze dobre 2 lata na 10 zrobilem z 50tysi i zero zastrzeżen


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2015, o 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lipca 2012, o 08:53
Lokalizacja: Inowrocław
Imię: Aleksander
Silnik: Z22SE
od ponad 2 lat jeżdżę na 10w40 zrobiłem 45k km i jeździ, a że olej trza dolewać no trudno, ja leje mobil 2000 10w40 i ani problemu z łańcuchem ani nic,
tylko silnik anglik bo wcześniej jak sprawdzałem po VIN to z pierwszych serii silnika był czyli łańcuch poszedł wcześniej prawdopodobnie.
i tak jeżdżę na silniczku Vauxhall'a i jestem zadowolony :) kopa ma 2 lata na gazie i mruczy aż miło :D pali jakieś 0,5/1000 oleju
czyli prawie tak jak instrukcja mówi :)

_________________
Gdy już dochodzisz do granic możliwości swojego silnika, cała maszyna drga od tej mocy a licznik wyskakuje w górę, nasuwa się jedno pytanie:

a może by tak wrzucić, dwójkę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL