Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 20:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 września 2014, o 11:55 
Witam. Mam problem z niedawno zakupioną Bertoną. Mianowicie od początku jest problem z Obrotami.. Auto chodzi tak jakby na ssaniu.. Silnik wkręca się świetnie, natomiast już gorzej schodzi z obrotów, potrafi się przyciąć na 1000-1200 Co zaskakujące miałem taką sytuację że w momencie gdy obroty były "zaciętę" na 1200 na wciśniętym sprzęgle wjechałem na garb zwalniający i silnik tak jak by się przydusił i zszedł do 800. sprawdziłem kilka razy i ten sam scenariusz.

Dodatkowo przy wciśnięciu gazu na niskich obrotach to tak przy 1500 koszmarnie kopcji na czarno.. dosłownie masakrycznie.
Pompa i sterownik po regeneracji za ponad 3 tyś.. (poprzedni właściciel) faktura.

Błędów nie ma.


Góra
  
 
PostNapisane: 11 września 2014, o 12:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
jakieś błędy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 września 2014, o 14:04 
MsTeR559 napisał(a):

Błędów nie ma.


Góra
  
 
PostNapisane: 11 września 2014, o 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 marca 2014, o 15:52
Lokalizacja: Gdynia
Silnik: Z22SE
może kanały odlotowe są pozapychane i kupa syfu w EGR


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 września 2014, o 15:44 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
ale wtedy nie ustępowałoby to przy wzniesieniu. Pewnie sknocili coś przy robieniu pompy, ale kolektor możesz wyczyścić z nagaru tak czy tak - silniczek wtedy dużo lepiej chodzi i jest mocniejszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 czerwca 2015, o 12:17 
No w Viki B miałem ten sam silnik i tak dolot wołał o pomstę do nieba.. a z obrotów schodziła pięknie, dlatego na razie nie kombinowałem z dolotem. Tak sobie myślę czy czasem czujnik temperatury oleju, wody nie jest walnięty. Jutro chyba przelecę go Op-Comem i zobaczę czy nie przekłamują i ciągle na ssaniu nie chodzi, za każdym razem przy rozruchu obroty na 1100 przed dobrą chwile. Można sprawdzić na kompie ustawienie pompy, dawki paliwa itp?

Całe życie na Vag-u spędziłem więc Op-com to trochę nowość.
ony sprzedać Bertone i wypadałoby to naprawić.


Góra
  
 
PostNapisane: 2 czerwca 2015, o 20:21 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia

Dołączył(a): 26 stycznia 2010, o 08:11
Lokalizacja: Łódź
Imię: Paweł
Silnik: inny
Witam !
Nie chcę Ciebie martwić ale pompy wtryskowej w 2.2 dti VP44 PSG16 (dwu wtyczkowej) nie regeneruje się. Producent (BOSCH) nie przewidział takiej opcji tylko nowa.Nieliczni montują używki z różnym skutkiem.
Nie mam pojęcia co jest na tej fakturze i kto to robił ale prawidłowa naprawa mechaniczna tej pompy jest niemożliwa - brak procedury i sprzętu. Sterownik pompy da się naprawić ale w podobny sposób.
Jeśli chciałbyś prawidłowej diagnozy usterki i ewentualnej naprawy polecam firmę : auto-krak.pl miejscowość: Rzemień woj. podkarpackie. Są specjalistami w tej dziedzinie i maja ogromną wiedzę na temat 2.2 dti.

_________________
Kujawiak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL