Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 kwietnia 2014, o 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Witam mam w astrze 2.0 T
dodany blow off HKS podłączony przewód podciśnienia do trójnika.

co zrobić żeby pssyczał prz mniejszych obrotach a nie od 5 tyś?

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwietnia 2014, o 20:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
mozesz zaslepic DV i podpiac BOVa pod przewod co idzie do DV

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 00:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Dzięki za odpowiedz:)
Tylko nie wiem co to jest DV i BOVa?
Masz jakieś foty tego ?

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 02:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
BOV to jest to co masz zainstalowane czyli Blow Off Valve. A dv czyli Diverter Valve to jest zaworek upustowy, ktory oryginalnie znajduje sie w turbinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 07:50 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
alwaro napisał(a):
dodany blow off HKS podłączony przewód podciśnienia do trójnika.

najlepiej wyrzuć te dziadostwo albo podłącz to jak należy.
alwaro napisał(a):
Tylko nie wiem co to jest DV i BOVa?

::hmm

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 08:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Mozesz tez miec jakas mala nieszczelnosc na podcisnieniu i dlatego BOVa slyszysz tak pozno... masz zegarek od turbiny ? jakie podaje wskazania na wolnych obrotach?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 09:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
niestety nie mam zegara z turbo, jak wygląda ten orginalny zaworek upustowy?

a gdybym odłączył z DV podciśnienie, bedzie sypał błędami ?

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 11:33 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
alwaro napisał(a):
jak wygląda ten orginalny zaworek upustowy?


nie ma do Z20LET

alwaro napisał(a):
a gdybym odłączył z DV podciśnienie


zwariowałeś???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
nie zwariowałem, poprostu pytam co się stanie

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 20:06 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
alwaro napisał(a):
poprostu pytam co się stanie


zajedziesz turbinę

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 maja 2014, o 21:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
alwaro napisał(a):
nie zwariowałem, poprostu pytam co się stanie


Powiem Ci tak, mi pękła membrana na DV i o tym nie wiedziałem.
Efekt finalny był taki,że wirnik turbiny znalazłem w końcowym wydechu.
Jakby w nim nie było zwężki to pewnie wybiłby szybę w jakimś aucie za mną :)
Tak samo pewnie stanie się u Ciebie jak odłączysz to podciśnienie :)

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2014, o 09:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Dzięki za odpowiedz, to chciałem wiedzieć. Mam jeszcze jedno pytanko.
Czy po zmianie programu (chip tuning) jest szansa że upuszczał przy mniejszych obrotach (a nie od 4,5 tyś.)?

Jeśli tak to na jaki zmienić?
Czy musi być indywidualnie dobrany ?

Dzięki Panowie za pomoc i wyczerpujące odp:)

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2014, o 14:27 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ale to chyba nie zalezy od obrotow tylko od doładowania jakie masz... bo mozesz miec i 6 tys obr i jechac na cisnienu zerowym i przeciez tez ci nie psssytnie bo czym ?
pozatym bog jeden wie co ty masz tam za patenty pod maska i jak podlaczone, a do tego nie ogarniasz za bardzo tematu...

wiec... dziala?? auto jezdzi ? bledow nie ma? zostaw bo popsujesz :P

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2014, o 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
Doktor29 jeszcze bym CIę nauczył troszku :D jestem zdania kto pyta nie błądzi

więc może zapytam "LAICZNIE" czy może mi ktoś z Majstrów na zdjęciu zaznaczyć gdzie podpiąć BOVa ? Myślę że było by to najlepsze rozwiązanie

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 maja 2014, o 16:38 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
po pierwsze musisz miec dedykowanego do leta dwutloczkowego
po drugie zaslepka na seryjny DV
po trzecie jak nie wiesz co to bov i dv to sory nie nauczysz mnie niczego (mimo ze nie uwazam ze mam duza wiedze o tym motorze)
po czwarte poczytaj i poszukaj na tym forum bo bylo dziesiatki tematow o BOVach
po piate jak znasz troche angielski to http://www.courtenaysport.co.uk/downloa ... ngInfo.pdf

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL