Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 15:44

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 czerwca 2015, o 21:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
w Twoim wypadku powinieneś, bo nie jest on spowodowany stożkiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 czerwca 2015, o 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
fak....no turbinę zmieniał mi na regenerowaną miesiąc temu "wykwalifikowany" zakład w Suwałkach, specjalizujący się w wymianie turbosprężarek . kura fara, czyli ten wężyk "za" turbiną powinien iśc do przedniego BCS'a (może kretyn pomyślał że krótki, to pod DV podłączył) a długi zza przepustnicy do DV, jutro wracam z Oln do Suwałk to zamienię te wężyki....
Mocno negatywnie to wpływa na turbinę? trochę się zdołowałem ...

PS: myślicie że rechot zniknie po zmianie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2015, o 05:53 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
maralt napisał(a):

PS: myślicie że rechot zniknie po zmianie?


Moze w ale nie musi co nie zmienia faktu za zle wpływa zle podłączenie na turbo

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2015, o 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
super chłopaki, dzięki za pomoc, auto przestało rechotać po zamianie wężyków na właściwe miejsca, jeszcze ostatnie pytanie, skoro nie może byc jednoczesnie DV i bov , to czy należy wężyk co idzie od DV zamknąć, po prostu, a na DV kupić tą zaślepkę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 czerwca 2015, o 23:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
maralt napisał(a):
to czy należy wężyk co idzie od DV zamknąć

No raczej, co by ciśnienie nie uciekało.

maralt napisał(a):
a na DV kupić tą zaślepkę?

Tylko dobrze wyreguluj BOVa.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 czerwca 2015, o 23:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
To co mam zamontowane to wyglada jako calosc bez zadnej regulacji....poprostu wpiete w rure od IC i do niego wezyk i tyle, ma w srodku sprezyne co uchyla klapke

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 czerwca 2015, o 08:54 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Zaslep DV i będzie ok

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL