Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 09:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 maja 2014, o 17:46 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
jest jeszcze kwestia, że może jest w nim twardsza sprężyna i później się otwiera


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2014, o 06:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwietnia 2014, o 21:52
Lokalizacja: Śląskie
Imię: Lio
Silnik: Z20LET
tak sprawa rozwiązana dałem miększą sprężynke :D

_________________

ObrazekObrazekObrazek

Kalendarz imprez Tuningowych



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2015, o 14:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Podpinam się pod temat.
Witam, nie znam się za bardzo na tym, stąd mam pytanie, od momentu kupna autka mam takie kombinacje


Obrazek (to jest chyba ten blow-off-dobrze myślę?)

Obrazek który jest podłączony w ten sposób

Obrazek a przy turbinie zawór DV wygląda tak

1. Przeglądając forum obiło mi się o uszy że ten DV powinien być zaślepiony (zgadza się?), a nie jest (czy mi się wydaje?)wychodzi z niego wężyk gdzieś z 10cm i wchodzi w kolejne coś przed turbiną -->zdj nr.3
2. Czy to tak ma być podłączone? -->zdj nr. 2
3. Czy to normalne, że podczas puszczania gazu, spod maski z lewej strony słychać upuszczane powietrze przez blow-off'a , a z prawej "prrrr" do stożka? (znajomi się brechtają że pod maską prawdziwe konie siedzą i prychają)

Z góry dzięki za odpowiedź. (autko z20let)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2015, o 14:34 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
maralt zastrzeżenie do DV bo noe wiadomo jak i czy jest zaślepiona.filtr i blo off bedzie słychać odpowiednio zasysane i upuszczane powietrze

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2015, o 14:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
ciężko zrobić zdjęcie tego dv bo trudny dostęp, ale zobaczę czy gdzie dokładnie idzie ten wężyk dalej z dv. Ogólnie możliwe jest że jakoś w środku to jest czymś zaślepione? bo widziałem metody zaślepienia takie, że kupujesz identycznie wyglądającą zaślepkę na alledrogo.

Co do dźwięków, jak przyspieszam to wewnątrz od prawej strony auta słychać świst zasysanego powietrza (czasem aż denerwujący), powiedzmy przekroczę te 4tys obr, puszczam gaz i jest z lewej z blow offa' upust jak ze sprężarki, gdy się odłącza kabel z powietrzem, a z prawej strony tak jakby w stożku (myślę że z niego bo z prawej strony ) słychac w tym samym czasie furczenie/prych koński.
Dlatego się zastanawiam, czy to nie powinno "wydawać dźwięków" tylko od strony blow-offa, jesli ten DV jest nie zaślepiony, to te "furczenie" może być od tego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2015, o 15:30 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Być może dv jest dziurawa i jest rechot koni.jak Cid denerwuję blo off i stożek to wróć do serii.żaden problem.wszystko mam jak byś chciał

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2015, o 18:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Na moje oko to jest zwykła DVka, a nie zaślepka.
Pytanie jak ta DVka jest podłączona?

Tak czy siak zostaje albo DVka albo BOV.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2015, o 19:27 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
DAN bo to jest Zwylka DV.może jakiś szpec zatkał dziurę.pieron co tam są kombinację

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2015, o 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
Dan gdzie być powinna ?
Jeśli to zaślepię czymkolwiek, to jednak ta rurka od DV gdzieś wchodzi, to obydwie rzeczy wtedy trzeba?
ryba1to rechot koni jest niepożądany? na razie nie mam funduszy bo mam wypadanie zapłonu na 4 cylindrze i czekam na cewkę z podmiany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 czerwca 2015, o 22:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
ryba1 napisał(a):
może jakiś szpec zatkał dziurę

To gówno nie zaślepka. Przecież ciśnienie ugnie sprężynę.

maralt napisał(a):
Dan gdzie być powinna ?

Na mój gust to na 3-cim foto ten wężyk co zawija za bagnet oleju powinien być wpięty w DVke.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 czerwca 2015, o 05:28 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
maralt rechot powoli wykańcza turbinę

DAN ja tylko strzelam.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 czerwca 2015, o 06:37 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
rechot konia może być również spowodowany stożkiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 czerwca 2015, o 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 czerwca 2014, o 20:17
Lokalizacja: Podlaskie
Imię: Marek
Silnik: Z20LET
ObrazekDAN ten wężyk o którym mówisz na fotce pokazałem gdzie idzie, na drugiej fotce nie odkryłem gdzie idzie dalej, , gdzieś za przepustnicą w dół, tam nie jest bcs czy jakoś tak? bo czytałem że jakiś z przodu a drugi z tyłu silnika.
Obrazek z kolei ten krótki od Dv idzie w ten sposób

italio czyli raczej niczego się nie obawiać po rechocie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 czerwca 2015, o 21:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Nie wiem co za geniusz ci to podłączał, ale powinieneś powiesić go za jaja na drzewie.
W chwili obecnej nie masz sterowania ani DVką (dlatego ci "rechocze") ani WG (co skutecznie zabija turbinę).

Popatrz tutaj jak powinny być podłączone wężyki do BCSa na turbinie:
Obrazek

Ten długi wężyk, który idzie za przepustnicę powinien być wpięty w DVkę, a z drugiej strony do BCSa na kolektorze dolotowym (poniżej przepustnicy).

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 czerwca 2015, o 21:15 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
maralt napisał(a):
italio czyli raczej niczego się nie obawiać po rechocie?

raczej powinieneś

tak wygląda zaślepka do blow off-a zamiast seryjnej DV

Obrazek

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL