Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Blow OFF HKS problem
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=20611
Strona 1 z 3

Autor:  alwaro [ 30 kwietnia 2014, o 15:15 ]
Tytuł:  Blow OFF HKS problem

Witam mam w astrze 2.0 T
dodany blow off HKS podłączony przewód podciśnienia do trójnika.

co zrobić żeby pssyczał prz mniejszych obrotach a nie od 5 tyś?

Autor:  Boro [ 30 kwietnia 2014, o 20:08 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

mozesz zaslepic DV i podpiac BOVa pod przewod co idzie do DV

Autor:  alwaro [ 1 maja 2014, o 00:08 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

Dzięki za odpowiedz:)
Tylko nie wiem co to jest DV i BOVa?
Masz jakieś foty tego ?

Autor:  Predator [ 1 maja 2014, o 02:18 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

BOV to jest to co masz zainstalowane czyli Blow Off Valve. A dv czyli Diverter Valve to jest zaworek upustowy, ktory oryginalnie znajduje sie w turbinie.

Autor:  ryba1 [ 1 maja 2014, o 07:50 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

alwaro napisał(a):
dodany blow off HKS podłączony przewód podciśnienia do trójnika.

najlepiej wyrzuć te dziadostwo albo podłącz to jak należy.
alwaro napisał(a):
Tylko nie wiem co to jest DV i BOVa?

::hmm

Autor:  Boro [ 1 maja 2014, o 08:28 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

Mozesz tez miec jakas mala nieszczelnosc na podcisnieniu i dlatego BOVa slyszysz tak pozno... masz zegarek od turbiny ? jakie podaje wskazania na wolnych obrotach?

Autor:  alwaro [ 1 maja 2014, o 09:09 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

niestety nie mam zegara z turbo, jak wygląda ten orginalny zaworek upustowy?

a gdybym odłączył z DV podciśnienie, bedzie sypał błędami ?

Autor:  ryba1 [ 1 maja 2014, o 11:33 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

alwaro napisał(a):
jak wygląda ten orginalny zaworek upustowy?


nie ma do Z20LET

alwaro napisał(a):
a gdybym odłączył z DV podciśnienie


zwariowałeś???

Autor:  alwaro [ 1 maja 2014, o 13:13 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

nie zwariowałem, poprostu pytam co się stanie

Autor:  ryba1 [ 1 maja 2014, o 20:06 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

alwaro napisał(a):
poprostu pytam co się stanie


zajedziesz turbinę

Autor:  Pawulon [ 1 maja 2014, o 21:22 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

alwaro napisał(a):
nie zwariowałem, poprostu pytam co się stanie


Powiem Ci tak, mi pękła membrana na DV i o tym nie wiedziałem.
Efekt finalny był taki,że wirnik turbiny znalazłem w końcowym wydechu.
Jakby w nim nie było zwężki to pewnie wybiłby szybę w jakimś aucie za mną :)
Tak samo pewnie stanie się u Ciebie jak odłączysz to podciśnienie :)

Autor:  alwaro [ 2 maja 2014, o 09:57 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

Dzięki za odpowiedz, to chciałem wiedzieć. Mam jeszcze jedno pytanko.
Czy po zmianie programu (chip tuning) jest szansa że upuszczał przy mniejszych obrotach (a nie od 4,5 tyś.)?

Jeśli tak to na jaki zmienić?
Czy musi być indywidualnie dobrany ?

Dzięki Panowie za pomoc i wyczerpujące odp:)

Autor:  Doktor29 [ 2 maja 2014, o 14:27 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

ale to chyba nie zalezy od obrotow tylko od doładowania jakie masz... bo mozesz miec i 6 tys obr i jechac na cisnienu zerowym i przeciez tez ci nie psssytnie bo czym ?
pozatym bog jeden wie co ty masz tam za patenty pod maska i jak podlaczone, a do tego nie ogarniasz za bardzo tematu...

wiec... dziala?? auto jezdzi ? bledow nie ma? zostaw bo popsujesz :P

Autor:  alwaro [ 2 maja 2014, o 15:51 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

Doktor29 jeszcze bym CIę nauczył troszku :D jestem zdania kto pyta nie błądzi

więc może zapytam "LAICZNIE" czy może mi ktoś z Majstrów na zdjęciu zaznaczyć gdzie podpiąć BOVa ? Myślę że było by to najlepsze rozwiązanie

Autor:  Doktor29 [ 2 maja 2014, o 16:38 ]
Tytuł:  Re: Blow OFF HKS problem

po pierwsze musisz miec dedykowanego do leta dwutloczkowego
po drugie zaslepka na seryjny DV
po trzecie jak nie wiesz co to bov i dv to sory nie nauczysz mnie niczego (mimo ze nie uwazam ze mam duza wiedze o tym motorze)
po czwarte poczytaj i poszukaj na tym forum bo bylo dziesiatki tematow o BOVach
po piate jak znasz troche angielski to http://www.courtenaysport.co.uk/downloa ... ngInfo.pdf

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/