Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
bład P017 pomocy http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=16485 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | artkili [ 8 grudnia 2013, o 11:41 ] |
Tytuł: | bład P017 pomocy |
Witam! To mój pierwszy post więc jeśli coś źle robie, z góry przepraszam. Mam problem z błedem 0170, występuje na pb jak i lpg. Po podpięciu pod op com-a wszystkie parametry w normie oprócz "stosunek powietrze/ paliwo" pokazuje komunikat "uboga", a powinno pokazywać naprzemiennie "uboga/bogata". Wyczytałem że w 90% to wina przepływki, czy może z was miał taki problem? |
Autor: | itallio [ 8 grudnia 2013, o 17:07 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
skoro podejrzewasz blad przeplywki to sprawdź ją, wtyczke oraz jakie wartości pokazuje |
Autor: | ryba1 [ 8 grudnia 2013, o 17:26 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
artkili napisał(a): Wyczytałem że w 90% to wina przepływki to podmień z kimś na chwile i masz jak na tacy. |
Autor: | Doktor29 [ 8 grudnia 2013, o 18:59 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
wydech i dolot szczelny? |
Autor: | artkili [ 8 grudnia 2013, o 19:39 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
Przepływka według goscia który robil diagnozę ma parametry w normie tj. 1,35 V i 9kg/h. Wydech raczej szczelny, parametry sondy też w normie tak ok. 50 - 700 mV. Dolot raczej szczelny przynajmniej tak mi się wydaje. Najbardziej mnie zastanawia fakt że oprócz tego nieszczesnego błedu nie ma innych objawów ( obroty nie falują, dobrze przyśpiesza). |
Autor: | ryba1 [ 8 grudnia 2013, o 19:46 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
artkili posprawdzaj najpierw wszystko żebyś był pewny i Ci się nie wydawało bo tak jest szukanie igły w stogu siana |
Autor: | artkili [ 8 grudnia 2013, o 20:22 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
źle sie wyrazilem. Wydech szczelny, ostatnio wymieniałem uszczelkę pod kolektorem wydechowym i "pierdzenie" znikło. Dolotowy też sprawdzałem. Jutro jeszcze raz popatrze |
Autor: | Doktor29 [ 8 grudnia 2013, o 20:40 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
to jak ryba pisze podmien przeplywke, obadaj kostke |
Autor: | artkili [ 9 grudnia 2013, o 23:02 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
sprawdziłem dolot, wydech, kostkę do przepływki no i niestety wszystko ok. I teraz mam gorącą prośbę do klubowiczów z warszawy lub okolic którzy posiadają motornie 2.0T i zechcieli by mi pomóc użyczając na chwilę przepływki. Posiadam op com-a więc zaraz po zamontowaniu będę wiedział czy ona jest przyczyną błędu. Oczywiście dojadę w wyznaczone miejsce. ( Pisałem do jednego z członków clubu, ale niestety po wstępnym umówieniu kontakt się urwał). Dlatego też proszę o kontakt |
Autor: | lkurach [ 9 grudnia 2013, o 23:10 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
Jak chce Ci się podlecieć do góry kalwarii (25 km od warszawy) do zapraszam w tym tygodniu codziennie do 12 rano bo mam drugą zmianę w robocie chyba że po 21 Ci pasuje przepłyke mam nową jakieś 3 tyś km temu wymieniona. kontakt na pw |
Autor: | PIOTR [ 10 grudnia 2013, o 11:58 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
U mnie przeplywka do turbo leży w piwnicy, jak chcesz to zapraszam |
Autor: | mich007 [ 10 grudnia 2013, o 17:16 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
nawet nie podmieniaj tylko od razu kup nową |
Autor: | artkili [ 12 grudnia 2013, o 11:52 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
Podmieniłem przepływkę z lkurach, niestety po podpięciu pod op com-a "stosunek powietrze/ paliwo" pokazuje nadal komunikat "uboga". Co dziwne u lkurach też jest cały czas "uboga" a błędu nie ma z tym z tym że ma chipa. Jak Wy macie odczyty w seryjnych turboletach. Według fachowej literatury powinno być naprzemiennie "uboga/bogata". Jeszcze spróbuje odpiąć gazownie może tam tkwi problem, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy |
Autor: | Predator [ 12 grudnia 2013, o 13:46 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
A masz może logi z op-coma jak stoisz na wolnych i jak jedziesz? To porównam ze swoimi. |
Autor: | artkili [ 13 grudnia 2013, o 13:45 ] |
Tytuł: | Re: bład P017 pomocy |
Odpiąłem gazownie nadal to samo. A o to logi: Battery Voltage,14.4 V Main Relay,Active Fuel Pump Relay,Active APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.98 V APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.49 V Calculated Pedal Position,0 % APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active TP Sensor 1 (Throttle Position),0.65 V TP Sensor 2 (Throttle Position),4.35 V Calculated Throttle Position,0.14 % Throttle Position,Idle Engine Speed,821 RPM Mass Air Flow Sensor,1.47 V Mass Air Flow Sensor,12 kg/h Coolant Temperature,2.53 V Coolant Temperature,44 °C Intake Air Temperature,4.16 V Intake Air Temperature,4 °C Tank Sensor,3.33 V Tank Sensor,10 L A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive A/C Pressure (Air Conditioning),5.00 V A/C Pressure (Air Conditioning),220 kPa Brake Switch 1,Inactive Brake Switch 2,Inactive Clutch Switch,Inactive Vehicle Speed,0 km/h Cruise Control Tip Switch,Inactive Cruise Control,Inactive Vehicle Speed in Cruise Control Range,Inactive Fuel Tank Ventilation Valve,0 % Knock Control,Inactive B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Active B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),529 mV B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Lean B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Inactive B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),451 mV B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean O2 Sensor Loop,Closed B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1),24 % B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),-18 % A/C Relay (Air Conditioning),Inactive A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),Underpressure Malfunction Indicator (MI),On Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off Barometric Pressure,102 kPa Boost Pressure Command,101 kPa Boost Pressure Command,101 kPa Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,0 % Auxiliary Cooling Pump,Active Turbocharger Bypass Solenoid,Inactive Engine Speed,821 RPM Desired Idle Speed,1 037 RPM Idle Speed Offset,Cold Start Vehicle Acceleration,0.0 m/s2 Ignition Dwell Angle,1.8 ms Injector Time,2.6 ms Ignition Spark Angle,20 °CA B1 Knock Sensor Signal (Bank 1),0.00 mV Relative Engine Load,5 % Normal Engine Operating Temperature,Inactive ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive Electronic Throttle Control Learn Counter,0 Fuel Tank Ventilation Valve,Inactive koleinę: Battery Voltage,14.1 V Main Relay,Active Fuel Pump Relay,Active APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),1.55 V APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.76 V Calculated Pedal Position,19 % APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Inactive TP Sensor 1 (Throttle Position),0.98 V TP Sensor 2 (Throttle Position),4.02 V Calculated Throttle Position,0.57 % Throttle Position,Partial Load Engine Speed,2 689 RPM Mass Air Flow Sensor,2.33 V Mass Air Flow Sensor,56 kg/h Coolant Temperature,1.10 V Coolant Temperature,85 °C Intake Air Temperature,3.78 V Intake Air Temperature,15 °C Tank Sensor,3.37 V Tank Sensor,8 L A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive A/C Pressure (Air Conditioning),5.00 V A/C Pressure (Air Conditioning),260 kPa Brake Switch 1,Inactive Brake Switch 2,Inactive Clutch Switch,Inactive Vehicle Speed,85 km/h Cruise Control Tip Switch,Inactive Cruise Control,Inactive Vehicle Speed in Cruise Control Range,Active Fuel Tank Ventilation Valve,13 % Knock Control,Inactive B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Active B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),608 mV B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Lean B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Inactive B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),196 mV B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean O2 Sensor Loop,Closed B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1),24 % B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),2 % A/C Relay (Air Conditioning),Inactive A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),System OK Malfunction Indicator (MI),On Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off Barometric Pressure,102 kPa Boost Pressure Command,101 kPa Boost Pressure Command,106 kPa Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,0 % Auxiliary Cooling Pump,Active Turbocharger Bypass Solenoid,Inactive Engine Speed,2 689 RPM Desired Idle Speed,975 RPM Idle Speed Offset,Inactive Vehicle Acceleration,0.0 m/s2 Ignition Dwell Angle,1.8 ms Injector Time,4.2 ms Ignition Spark Angle,34 °CA B1 Knock Sensor Signal (Bank 1),0.00 mV Relative Engine Load,7 % Normal Engine Operating Temperature,Active ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive Electronic Throttle Control Learn Counter,0 Fuel Tank Ventilation Valve,Active i jeszcze jedne: Battery Voltage,14.1 V Main Relay,Active Fuel Pump Relay,Active APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),1.69 V APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.84 V Calculated Pedal Position,25 % APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Inactive TP Sensor 1 (Throttle Position),1.16 V TP Sensor 2 (Throttle Position),3.84 V Calculated Throttle Position,0.78 % Throttle Position,Partial Load Engine Speed,3 528 RPM Mass Air Flow Sensor,2.67 V Mass Air Flow Sensor,83 kg/h Coolant Temperature,1.12 V Coolant Temperature,84 °C Intake Air Temperature,3.76 V Intake Air Temperature,15 °C Tank Sensor,3.33 V Tank Sensor,8 L A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive A/C Pressure (Air Conditioning),5.00 V A/C Pressure (Air Conditioning),260 kPa Brake Switch 1,Inactive Brake Switch 2,Inactive Clutch Switch,Inactive Vehicle Speed,111 km/h Cruise Control Tip Switch,Inactive Cruise Control,Inactive Vehicle Speed in Cruise Control Range,Active Fuel Tank Ventilation Valve,100 % Knock Control,Inactive B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Inactive B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),118 mV B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Lean B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Active B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),764 mV B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean O2 Sensor Loop,Closed B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1),24 % B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),-2 % A/C Relay (Air Conditioning),Inactive A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),System OK Malfunction Indicator (MI),On Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off Barometric Pressure,102 kPa Boost Pressure Command,101 kPa Boost Pressure Command,117 kPa Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,0 % Auxiliary Cooling Pump,Inactive Turbocharger Bypass Solenoid,Inactive Engine Speed,3 528 RPM Desired Idle Speed,975 RPM Idle Speed Offset,Inactive Vehicle Acceleration,0.2 m/s2 Ignition Dwell Angle,1.7 ms Injector Time,5.1 ms Ignition Spark Angle,29 °CA B1 Knock Sensor Signal (Bank 1),0.00 mV Relative Engine Load,8 % Normal Engine Operating Temperature,Active ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive Electronic Throttle Control Learn Counter,0 Fuel Tank Ventilation Valve,Active |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |