Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 16 lipca 2018, o 01:37

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 listopada 2013, o 21:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Jade sobie spokojnie trasa tak 140 na 5 biegu, gaz ledwo wcisciety, a tu nagle slysze taki dziwny odglos fufufufu spod maski i auto zwalnia, jak naciskalem na gaz to prawie nie reagowal. Stanalem na poboczu i juz nie szlo go odpalic, znaczy odpalal, chodzil chwile i zaraz gasnal. Wezwalem lawete z pzu, zrzucili go pod domem. Rozlaczylem aku, bo myslalem ze jakis schiz kompa, podlaczam, probuje odpalic i to samo, odpala od strzala, trzyma przez 2 sek 1200 obr i nagle gasnie. Nic sie nie zatkalo, bo przez te 2 sek ladnie ida spaliny z wydechu. Pompa dziala, przeplywka ok, sonda ok i co najciekawsze nie wywala zadnych bledow jak podlaczam opcoma! Macie jakies pomysly co moglo sie zepsuc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2013, o 21:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
ja tak mialem jak puscila mi obejma na jednej ze zlaczek silikonowych i kolanko spadlo... czyli nieszczelnosc w ukladzie, bledow mi nie wywalalo tez

i tez co najdziwniejsze gonilem 140.. i z gorki wrzucilem na luz.. auto zgaslo i jak u ciebie.. juz nie odpalalo, 2 sekundy i zdychalo

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2013, o 21:34 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Doktor dobrze pisze sprawdz cały dolot jak nie za intercoolerem to bezpośrednio z turbiny rura mogła spaść ( ta do intercoolera), Mi po programie też wtedy błędów nie wywalało... A jak wszystko będzie git: standard odłącz przepływke i zobacz czy na trybie awaryjnym też będzie gasł.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2013, o 21:35 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Kolanka mi juz spadaly kilkakrotnie zanim ich porzadnie nie dokrecilem, wiec to sprawdzalem na 1 miejscu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2013, o 21:48 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
a poruszaj kostką i doscisnij na mapsensorze, koles tak mial i docisnal kostke i reka odjal

obadaj tez wezyki od podcisnien

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2013, o 22:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
Logi. http://www.speedyshare.com/nRTJB/Liveda ... 191337.csv
Przez ten odgłos podejrzewam, że pasek rozrządu mógł przeskoczyć o ząbek albo 2, ale sprawdziłem w papierach i był wymieniany razem ze wszystkimi zębatkami i pompą wody 40 tys km temu... Sensor położenia wału 50 tys temu. To jeszcze chyba nie czas na nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 listopada 2013, o 23:49 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
Podobnie jak reszta miałem tak samo przy dolocie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 00:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Sprawdz polaczenie turbina - intercooler. Tego nie widac bez wchodzenia pod auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 09:31 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Predator napisał(a):
Przez ten odgłos podejrzewam, że pasek rozrządu mógł przeskoczyć o ząbek albo 2,


jak by ci przeskoczył to byś nie miał co zbierać z silnika.

Jurand napisał(a):
Sprawdz polaczenie turbina - intercooler

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 12:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
ryba1 napisał(a):
Predator napisał(a):
Przez ten odgłos podejrzewam, że pasek rozrządu mógł przeskoczyć o ząbek albo 2,


jak by ci przeskoczył to byś nie miał co zbierać z silnika.

Jurand napisał(a):
Sprawdz polaczenie turbina - intercooler


niekoniecznie...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 22:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
W sumie dobry pomysł z tym odpięciem przepływki podsunąłeś radqus, okazało się że auto chodzi, więc upewniłem sie w domysłach, że to jakiś problem z dolotem. Ryzykując zgniecenie łeba, podniosłem auto na lewarku i cośtam próbowałem zobaczyć. I rzeczywiście mieliście racje, wypadła rura, która łączy turbo z ic, tj złączka została, rura wypadła z niej. Z początku się nie domyśliłem, bo jak mi spadało kolanko albo wypadała rura w dalszych częściach dolotu efekt był troche inny. W sensie że wtedy obroty chodziły góra dół, a potem gasł. A teraz trzymał idealnie obroty przez moment i nagle gasł. W każdym razie dzięki za pomoc! Są jakieś przeciwskazania co do jazdy kawałek na trybie awaryjnym?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 22:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
ciesze sie, ze pomoglem za 1 razem nie widzac auta :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 22:38 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Lokalizacja: Wrocław
Imię: Marcin
Silnik: Z18XE
Chyba nie ma. Z zalozenia tryb awaryjny ma oszczedzac silnik przed pilowaniem jak cos sie sypnie.

Jurand pro ::coll


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2013, o 23:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: Z20LET
No już miałem pisać, że Seba jasnowidz, ale radqus wcześniej jeszcze o tym wspomniał :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 listopada 2013, o 22:00 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Zapamiętałem taką sytuacje, bo wywaliło mi dolot na trasie a gość golfolcem mnie chciał wziąć i cisłem tak "bez turbo" :D jako ciekawoste dodam że gość nie podołał hahaha
Z przepływką to jest dobry chwyt, bo jak chodzi na trybie awaryjnym to silnik mechanicznie musi być OK wtedy szukasz w tych dupiastych czyjnikach :/ bez pałowania na trybie awaryjnym można jeździć tysiące lat, doładowanie jest małe (0,4 bar) a zapłon nie jest cofany więc spalania stukowego na bank nie będzie ;)
Cieszę się że mogłem pomóc.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL