Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 stycznia 2014, o 12:11 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
AbZuJ napisał(a):
Czyli pozostaje mi jedynie ściągnąć pokrywę zaworów


raczej tą osłonę od rozrządu

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 stycznia 2014, o 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
W Z22SE nie ma przecież plastykowej obudowy rozrządu tylko przechodzi on przez kadłub silnika i obudowa jest tylko w dolnej części silnika. Kolega dobrze pisał, aby sprawdzić spinki trzeba zdjąć pokrywę zaworów.

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 stycznia 2014, o 12:28 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
martino90 napisał(a):
przecież plastykowej obudowy rozrządu


fakt przecież tam jest łańcuch.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 stycznia 2014, o 12:47 
yhyym to dzięki za odpowiedzi :) Najpierw poszukam tych niebieskich kropek jeszcze ( łudzę się, że coś znajdę ) a później ściągnę pokrywę zaworów. Czy gdybym ściągnął ta boczną obudowę to moim oczom ukazałaby się ta dysza smarująca? Chodzi mi o to czy w ten sposób mógłbym jeszcze ostatecznie skontrolować czy dysza jest nowa czy stara i ile ile by mnie to kosztowało ( w sensie co bym musiał wymienić przy ściąganiu tej osłony, na pewno uszczelkę, coś jeszcze? )


Góra
  
 
PostNapisane: 1 stycznia 2014, o 12:53 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
AbZuJ stara dysza ma 3mm a po wymianie 7mm.koszt to już musisz z mechanikiem uzgodnić bo nie każdy chce się podjąć takiej roboty

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 stycznia 2014, o 14:03 
dobra naczytałem sie już o tym rozrządzie. A i dla kumpla przed świętami pękł łańcuszek. I mam kilka pytań.
Chcę wymienić zestaw dwóch łańcuchów ale czy do tego jakaś pompa wody czy coś takiego ???
Auto ma 230tys przebiegu chce zerwać głowice wymiana uszczelniaczy zaworowych. Czy przy tej operacji warto wymienić coś jeszcze???
Samochód i tak stoi całą zimę w ciepłym garażu więc mogę poświęcić trochę czasu temu.


Góra
  
 
PostNapisane: 1 stycznia 2014, o 14:57 
W naszych silnikach bardzo często siadają pompy wody dla spokoju możesz wymienić przy zmianie rozrządu.Przy zdejmowaniu głowicy wymień tez pierścienie...jak robić to konkretnie :D


Góra
  
 
PostNapisane: 26 lutego 2016, o 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
15 min roboty z tymi łańcuchami... może komuś przyda się taki manual


_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwietnia 2016, o 23:10 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 marca 2016, o 19:09
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Dla wnikliwych mam parę serwisówek GM którymi chętnie się podzielę. Generalnie mam dostęp do Oplowego TISa a tam jak wiadomo powinny być dokładne instrukcje do wszystkiego. Powiedzcie mi tylko jak wgrać tu pdfy. Nie chce wrzucać na hosting bo to ma krótką żywotność.
Ew jakby się moderator zainteresował to można by zrobić osobny temat dla tych serwisówek. W ramach czynu społecznego chętnie je wrzucę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2016, o 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 marca 2012, o 21:45
Lokalizacja: W-wa/Legionowo
Imię: Mirek
Silnik: Z22SE
poniżej manual dla chcących samemu wymienić łańcuchy itp

http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/n ... ku-z22se-g

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL