Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 11:18

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, o 18:18 
Witam

Mam Bertonke z silnikiem jak w temacie przejechane 130 tys. Od jakiegos czasu mam wrazenie, ze
auto stracilo na mocy. 125 KM to niezbyt wiele ale byla zwawsza. Wymienilem
filtr paliwa, powietrza, tankuje tylko na firmowych stacjach. I dalej to samo, zwykle
auto na 2 czy 3-cim biegu przy 2000 - 3000 obrotow dostawalo kopa a tu mam
wrazenie, ze ja cos za dupe trzyma ...
Turbine sychac i i chyba pracuje dobrze bo czuc niewielka róznice jak sie zalaczy.
Mial ktos podobny objaw i cos doradzi ? Z czym sie liczyc ? Przeplywomierz,
sprzeglo?.

Pozdrawiam


Góra
  
 
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, o 18:21 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Bilas50 napisał(a):
sprzeglo?.


muszą obroty wzrastać na nie jedzie.

obstawiam że turbo się kończy lub spadł jakiś waż z turbiny ewentualnie sparciał

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, o 18:43 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
na 99% padł Ci któryś z zaworków podciśnienia i turbo nie ładuje tyle ile powinno bo zaworek sie przycina, miałem to w 2.0 DTI(a 2.2 jest te same rozwiązanie)
sprawdz też ew. przewody od podciśnienia bo czasem są dziurawe/niedrożne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, o 19:01 
ok dzieki za rady sprawdze zaworki i przewody podcisnienia


Góra
  
 
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, o 19:43 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
aha i nie wiem ile masz przebiegu ale pewnie przydałoby się czyszczenie kol. dolotowego bo przez ten zasrany EGR potrafi być w połowie zapchany! Po czyszczeniu auto nie do poznania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, o 00:14 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 grudnia 2009, o 11:45
Lokalizacja: Toruń/Górsk/Bydgoszcz
Imię: Lukasz
Silnik: Y22DTR
itallio napisał(a):
przydałoby się czyszczenie kol. dolotowego bo przez ten zasrany EGR potrafi być w połowie zapchany! Po czyszczeniu auto nie do poznania

Tez polecam ::ok
Czy zauwazyles moze zwiekszone kopcenie przy przyspieszaniu?

_________________
once chicks go black they'll never go back..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, o 06:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
od zawalonego kolektora mocy nie ubywa. Sprawdzany kiedus byl (coprawda inny silnik ) i mial zawalony tak kolektor ze by;l przeswit okolo 12 mm i trzymal serie. W takich przypadkach robie sie diagnostyke auta podczas jazdy- pod obciazeniem. Trzeba zobaczyc co sie tam dzieje w parametrach- dawka paliwa, cisnienie doladowania, parametry przeplywki. Te trzy wartosci zlogowane podczas przyspieszania na w miare wysokim biegu powiedza wszystko.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, o 07:17 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
wesol, u mnie auto znacznie odżyło po czyszczeniu, prawie nie do poznania ;) i nie mówie bo kolega szwagra miał znajomego co miał dziewczyne co jej brat miał taki silnik, tylko z autopsji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, o 07:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
tak ale wyczysciles przy okazji klapy i EGR co nie? Tak jak mowilem trzeba by widziec parametry silnika to wtedy bedzie wiadomo co mu nie pasuje.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, o 08:54 
Rozwazałem zaslepienie EGR, ale kto ma na to czas...


Góra
  
 
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, o 09:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
w tym silniku zaślepienie egra nic nie da bo będziesz miał non stop check

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, o 10:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
wszelkie proby zaslepienia zmula autko. Albo emulator o ile taki istnieje albo programowa kastracja tego ustrojstwa.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, o 19:15 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
nie da się wyprogramować/zaślepić lub poprawka jeszcze nikt tego nie zrobił w DTI :(
wesol, tak wszystko wyczyszczone :P jakiby to miało sens tylko kolektor pocwyczyścić jak tyle roboty z tym jest ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sierpnia 2013, o 09:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
bonikt nie chce sie tykac tego sterownika bo przy próbie gmerania w nim uwala sie. W 2.0 to jeszcze mozna pogrzebac i przy okazji robienia chipsa usunac egr programowo.
Co do czyszczenia to ja nie czyscilem calego koelkora w swojej AG. JEdynie sciagnalem pkrywe i wydlubalem mniejwiecej ten syf, plus pędzelkiem czyszczenie oraz umysie dokladnie EGRa ale tego mechanicznego tzw ufo bo to w 2.0 bylo.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sierpnia 2013, o 22:06 
Problem rozwiazany padł wyłącznik cisnienieniowy allegro 300 zł i po problemie :) pracuje jak dawniej


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL