Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 13:59

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 czerwca 2013, o 07:15 
Wiem że temat już był ale został zamknięty dlatego zakładam nowy.
Ostatnio wymieniłem actuator na inny bo stary się do tego nadawał. Teraz mam taki mały problem bo turbo nie osiąga ciśnienia 0.5

W tym momencie ciśnienie wygląda następująco (3 bieg)



Czy można to jakoś jeszcze ustawić?
Śruba jest mniej więcej na środku a Actuatorze.

Czytałem ten temat co został zamknięty i wnioskuję że trzeba kręcić; aby było tak;

Stan obecny: [Actuator] ---------||||---------
Po korekcie: [Actuator] -----------||||-------

Jak się mylę to dajcie znać?


Góra
  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2013, o 08:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
ja bym krecił w prawo czyli od jak najdalej od gruchy i sprawdzal co sie stanie

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2013, o 08:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Obrazek poglądowy z innego tematu:

Obrazek

żeby wzmocnić "preload" sprężyny actuatora kręcimy nakrętkami w ten sposób aby z prawej strony ramię actuatora było dłuższe:

Stan obecny: [Actuator] ---------||||---------
Po korekcie: [Actuator] --------||||-----------

Ale najpierw trzeba zacząć od stanu minimalnego napięcia czyli luzujemy wszystko a potem dokręcamy palcami przy zamkniętej klapie i potem jeszcze z 1,5 - 2 obroty.
Wzmocnienie napięcia wstępnego tylko w pewnym stopniu poprawia utrzymanie wyższego ciśnienia - głównie wpływa na szybkość zmiany stanów otwarcie - zamknięcie klapy - poprawa reakcji na gaz.
Za duży preload może ograniczyć maksymalne otwarcie klapy co też nie jest dobre.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2013, o 09:01 
Dzięki za odpowiedzi, dzisiaj po pracy będę to weryfikował.

A jeżeli to nie pomoże to co może być przyczyną nie ładowania stałego 0.5?


Góra
  
 
PostNapisane: 5 czerwca 2013, o 22:19 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
Cholera, kiepsko widze bo jest noc, a filmik tez super nie jest.
Ale czy tam nie jest wszystko ok?

Wkreca sie, dostaje 0.6 ob, potem spada do 0.5 i tak sie trzyma...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2013, o 07:44 
Filmik nie jest jakiś pro ale widać ogólnie o co chodzi...
OB owszem, rośnie do 0.6 a chyba powinien do 0.7?
Później niestety nie trzyma 0.5 tylko trochę poniżej 0.46-0.47 aż w pewnym momencie tak około 4700 spada do 0.4 ale potem delikatnie jeszcze wstaje.

Spróbuję jeszcze ustawić Actuator od WG ale to w następnym tygodniu bo w ten weekend się żenię.
Jeżeli ustawienie nie pomoże to spróbuję podmienić BCS na nowy.


Góra
  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2013, o 15:20 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
albo popekane gniazdo WG ;) chociaz wg mnie calkiem ok jest... probowales na innym wskazniku ?
mozesz podpiac OPEL SCANNERA on pokazuje tez doladowanie

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 czerwca 2013, o 15:29 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Doktor29 napisał(a):
chociaz wg mnie calkiem ok jest..


mnie też się wydaje że jest wszystko ok

Doktor29 napisał(a):
mozesz podpiac OPEL SCANNERA on pokazuje tez doladowanie


najlepiej będzie

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL