Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

op com logi i normy
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=14107
Strona 2 z 2

Autor:  macieo89 [ 18 grudnia 2014, o 16:37 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

od zaworu odpowietrzania paliwa idzie rurka do kolektora ssącego, sprawdzałem ją czy dobrze siedzi na swoim miejscu ale nie zaślepiałem. Przepustnicę sprawdzałem bo mam dwie i żadnej zmiany. Wtryski chyba mało prawdopodobne żeby w benzyniaku po przebiegu 110tys padły, i chyba jakby były uszkodzone to objawy by się nasilały przy wyższych obrotach, a nie ustępowały przy ok 2900obr. Kiedyś ktoś pisał, że powyżej 3k obr załącza się "krótki dolot", ale nie mam pojęcia o co chodzi, może tu jest jakaś wskazówka skoro przy mniej więcej takich obrotach problem nagle znika?

dodane: 18 grudnia 2014, o 17:37

problem rozwiązany, winna była cewka zapłonowa

Autor:  Matek [ 8 marca 2015, o 20:37 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

Nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się pod ten.
Czy ktoś mógłby mi sprawdzić po logach z Op-coma czy wszystko działa poprawnie?

Autor:  Lybka89 [ 8 marca 2015, o 21:23 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

Matek napisał(a):
Nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się pod ten.
Czy ktoś mógłby mi sprawdzić po logach z Op-coma czy wszystko działa poprawnie?



to wrzuć najpierw :P

Autor:  Matek [ 9 marca 2015, o 08:55 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

Wrzuciłbym gdyby to wyglądało jako tako, a zapisało mi się to w dziwnym formacie i jak otwieram przez excel to nie ma podziału na kolumny i wiersze:P Dlatego prosiłbym, kogoś kto to ogarnia o pomoc- chodzi mi bardziej o podesłanie tego odczytu w pliku, żeby ktoś u siebie to otworzył i sprawdził:)

Udało się ustawić plik:
Cytuj:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=bf12f554daf10485f63b8397f9e98b48


Jakby ktoś mógł się temu przyjrzeć i ocenić sytuację, będę wdzięczny:)

Autor:  Lybka89 [ 9 marca 2015, o 14:00 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

Matek napisał(a):
Wrzuciłbym gdyby to wyglądało jako tako, a zapisało mi się to w dziwnym formacie i jak otwieram przez excel to nie ma podziału na kolumny i wiersze:P Dlatego prosiłbym, kogoś kto to ogarnia o pomoc- chodzi mi bardziej o podesłanie tego odczytu w pliku, żeby ktoś u siebie to otworzył i sprawdził:)

Udało się ustawić plik:
Cytuj:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=bf12f554daf10485f63b8397f9e98b48


Jakby ktoś mógł się temu przyjrzeć i ocenić sytuację, będę wdzięczny:)



co do programu to chyba najprostszy CSVed

Autor:  Matek [ 9 marca 2015, o 14:10 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

Lybka89 napisał(a):
Matek napisał(a):
Wrzuciłbym gdyby to wyglądało jako tako, a zapisało mi się to w dziwnym formacie i jak otwieram przez excel to nie ma podziału na kolumny i wiersze:P Dlatego prosiłbym, kogoś kto to ogarnia o pomoc- chodzi mi bardziej o podesłanie tego odczytu w pliku, żeby ktoś u siebie to otworzył i sprawdził:)

Udało się ustawić plik:
Cytuj:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=bf12f554daf10485f63b8397f9e98b48


Jakby ktoś mógł się temu przyjrzeć i ocenić sytuację, będę wdzięczny:)



co do programu to chyba najprostszy CSVed


Za dużo ta informacja to mi nie wniosło do tematu, jestem tego świadomy:P Jak pisałem- udało mi się coś z tym podziałać i wyszło to w obecnej formie więc dane są przejrzyste dla kogoś kto to ogarnie lepiej niż ja:)

Autor:  Lybka89 [ 9 marca 2015, o 14:12 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

a coś sie dzieje ze wrzucasz log? dziwne ze sonda stoi na 451 ciagle.. wlasnie u siebie patrzylam i u mnie nie stoi w miejscu tylko się zmienia.

Autor:  Matek [ 9 marca 2015, o 15:13 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

Dokładnie z tym mam problem, bo mam błędy sondy lambda przy turbo.
P0135 - Element grzewczy sondy lambda, przerwany obwód.
P0135 - Obwód grzałki sondy lambda, wadliwe działanie.
P0130 - Obieg prądowy czujnika O2, za słabe napięcie.
I chciałem przy okazji sprawdzić czy coś jeszcze jest wadliwe, a i przy okazji mam nadzieje, że będzie wiadome czy np. "przerwany obwód" na podstawie logów można zdiagnozować jako problem ze stykami czy przewodem czy po prostu całkowicie padła sonda..

Autor:  Lybka89 [ 9 marca 2015, o 16:17 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

Matek napisał(a):
Dokładnie z tym mam problem, bo mam błędy sondy lambda przy turbo.
P0135 - Element grzewczy sondy lambda, przerwany obwód.
P0135 - Obwód grzałki sondy lambda, wadliwe działanie.
P0130 - Obieg prądowy czujnika O2, za słabe napięcie.
I chciałem przy okazji sprawdzić czy coś jeszcze jest wadliwe, a i przy okazji mam nadzieje, że będzie wiadome czy np. "przerwany obwód" na podstawie logów można zdiagnozować jako problem ze stykami czy przewodem czy po prostu całkowicie padła sonda..



widac ze wogole nie chodzi, a na biegu jałowym zmienia sie jej napięcie? powinno skakać i powinno zmieniac się ubogo bogato

moze po prostu wykrec sonde, zobacz kabel czy nie jest przerwany, jesli nie no to trzeba będzie ją wymienić :) ja ostatnio dawałam 230zł za oryginał bosch

Autor:  razzi123 [ 24 kwietnia 2017, o 19:12 ]
Tytuł:  Re: op com logi i normy

Witam. Sprawdzi mi ktoś te logi . Za każdym razem przy ok 6Tys obrotów kluczyk ,P1106 . Możliwe ze coś z przewodami podciśnienia , bo zaczął mi stozek rechotać .
https://megawrzuta.pl/download/dbb210b1 ... 01c0c.html
https://megawrzuta.pl/download/26c379c4 ... d9f2d.html

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/