Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 15:06

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 grudnia 2014, o 16:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lipca 2013, o 17:20
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
od zaworu odpowietrzania paliwa idzie rurka do kolektora ssącego, sprawdzałem ją czy dobrze siedzi na swoim miejscu ale nie zaślepiałem. Przepustnicę sprawdzałem bo mam dwie i żadnej zmiany. Wtryski chyba mało prawdopodobne żeby w benzyniaku po przebiegu 110tys padły, i chyba jakby były uszkodzone to objawy by się nasilały przy wyższych obrotach, a nie ustępowały przy ok 2900obr. Kiedyś ktoś pisał, że powyżej 3k obr załącza się "krótki dolot", ale nie mam pojęcia o co chodzi, może tu jest jakaś wskazówka skoro przy mniej więcej takich obrotach problem nagle znika?

dodane: 18 grudnia 2014, o 17:37

problem rozwiązany, winna była cewka zapłonowa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 marca 2015, o 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwietnia 2013, o 10:37
Lokalizacja: Białystok
Imię: Mateusz
Silnik: Z20LET
Nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się pod ten.
Czy ktoś mógłby mi sprawdzić po logach z Op-coma czy wszystko działa poprawnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 marca 2015, o 21:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Matek napisał(a):
Nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się pod ten.
Czy ktoś mógłby mi sprawdzić po logach z Op-coma czy wszystko działa poprawnie?



to wrzuć najpierw :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2015, o 08:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwietnia 2013, o 10:37
Lokalizacja: Białystok
Imię: Mateusz
Silnik: Z20LET
Wrzuciłbym gdyby to wyglądało jako tako, a zapisało mi się to w dziwnym formacie i jak otwieram przez excel to nie ma podziału na kolumny i wiersze:P Dlatego prosiłbym, kogoś kto to ogarnia o pomoc- chodzi mi bardziej o podesłanie tego odczytu w pliku, żeby ktoś u siebie to otworzył i sprawdził:)

Udało się ustawić plik:
Cytuj:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=bf12f554daf10485f63b8397f9e98b48


Jakby ktoś mógł się temu przyjrzeć i ocenić sytuację, będę wdzięczny:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2015, o 14:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Matek napisał(a):
Wrzuciłbym gdyby to wyglądało jako tako, a zapisało mi się to w dziwnym formacie i jak otwieram przez excel to nie ma podziału na kolumny i wiersze:P Dlatego prosiłbym, kogoś kto to ogarnia o pomoc- chodzi mi bardziej o podesłanie tego odczytu w pliku, żeby ktoś u siebie to otworzył i sprawdził:)

Udało się ustawić plik:
Cytuj:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=bf12f554daf10485f63b8397f9e98b48


Jakby ktoś mógł się temu przyjrzeć i ocenić sytuację, będę wdzięczny:)



co do programu to chyba najprostszy CSVed


Ostatnio edytowano 9 marca 2015, o 14:12 przez Lybka89, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2015, o 14:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwietnia 2013, o 10:37
Lokalizacja: Białystok
Imię: Mateusz
Silnik: Z20LET
Lybka89 napisał(a):
Matek napisał(a):
Wrzuciłbym gdyby to wyglądało jako tako, a zapisało mi się to w dziwnym formacie i jak otwieram przez excel to nie ma podziału na kolumny i wiersze:P Dlatego prosiłbym, kogoś kto to ogarnia o pomoc- chodzi mi bardziej o podesłanie tego odczytu w pliku, żeby ktoś u siebie to otworzył i sprawdził:)

Udało się ustawić plik:
Cytuj:
http://host1gb.net.pl/download.php?file=bf12f554daf10485f63b8397f9e98b48


Jakby ktoś mógł się temu przyjrzeć i ocenić sytuację, będę wdzięczny:)



co do programu to chyba najprostszy CSVed


Za dużo ta informacja to mi nie wniosło do tematu, jestem tego świadomy:P Jak pisałem- udało mi się coś z tym podziałać i wyszło to w obecnej formie więc dane są przejrzyste dla kogoś kto to ogarnie lepiej niż ja:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2015, o 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
a coś sie dzieje ze wrzucasz log? dziwne ze sonda stoi na 451 ciagle.. wlasnie u siebie patrzylam i u mnie nie stoi w miejscu tylko się zmienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2015, o 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwietnia 2013, o 10:37
Lokalizacja: Białystok
Imię: Mateusz
Silnik: Z20LET
Dokładnie z tym mam problem, bo mam błędy sondy lambda przy turbo.
P0135 - Element grzewczy sondy lambda, przerwany obwód.
P0135 - Obwód grzałki sondy lambda, wadliwe działanie.
P0130 - Obieg prądowy czujnika O2, za słabe napięcie.
I chciałem przy okazji sprawdzić czy coś jeszcze jest wadliwe, a i przy okazji mam nadzieje, że będzie wiadome czy np. "przerwany obwód" na podstawie logów można zdiagnozować jako problem ze stykami czy przewodem czy po prostu całkowicie padła sonda..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 marca 2015, o 16:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 czerwca 2014, o 20:57
Imię: Karolina
Silnik: Z20LET
Matek napisał(a):
Dokładnie z tym mam problem, bo mam błędy sondy lambda przy turbo.
P0135 - Element grzewczy sondy lambda, przerwany obwód.
P0135 - Obwód grzałki sondy lambda, wadliwe działanie.
P0130 - Obieg prądowy czujnika O2, za słabe napięcie.
I chciałem przy okazji sprawdzić czy coś jeszcze jest wadliwe, a i przy okazji mam nadzieje, że będzie wiadome czy np. "przerwany obwód" na podstawie logów można zdiagnozować jako problem ze stykami czy przewodem czy po prostu całkowicie padła sonda..



widac ze wogole nie chodzi, a na biegu jałowym zmienia sie jej napięcie? powinno skakać i powinno zmieniac się ubogo bogato

moze po prostu wykrec sonde, zobacz kabel czy nie jest przerwany, jesli nie no to trzeba będzie ją wymienić :) ja ostatnio dawałam 230zł za oryginał bosch


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwietnia 2017, o 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2016, o 22:10
Imię: Rafał
Silnik: Z20LET
Witam. Sprawdzi mi ktoś te logi . Za każdym razem przy ok 6Tys obrotów kluczyk ,P1106 . Możliwe ze coś z przewodami podciśnienia , bo zaczął mi stozek rechotać .
https://megawrzuta.pl/download/dbb210b1 ... 01c0c.html
https://megawrzuta.pl/download/26c379c4 ... d9f2d.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL