Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 06:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 października 2013, o 20:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Wykresik na nowo:

Obrazek

Jurand:
Jaka wersja s2.5 - EDS, Courtenay ?

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 października 2013, o 23:15 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Podpis żółtej krechy to błąd w tłumaczeniu wg mnie powinno być ,,Zadane ciśnienie" czyli takie jakie zmierzono, a czerwona zostaje ,,żądane ciśnienie" czyli takie wyznacza ECU, dobrze myśle? Czyli wg ciebie wadliwie działa acturator? Turbina jest nowa, jak to możliwe? Przekręcenie nakrętek od gruchy coś da? Jest możliwy jakiś błąd w programie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 października 2013, o 23:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Predator napisał(a):
Podpis żółtej krechy to błąd w tłumaczeniu wg mnie powinno być ,,Zadane ciśnienie" czyli takie jakie zmierzono, a czerwona zostaje ,,żądane ciśnienie" czyli takie wyznacza ECU, dobrze myśle? Czyli wg ciebie wadliwie działa acturator? Turbina jest nowa, jak to możliwe? Jest możliwy jakiś błąd w programie?

W wersji angielskiej jest ten sam błąd oba pola nazywają się "Boost Pressure Command" ale zgadzam się że pierwsza to wartość żądana przez ECU a druga to zmierzona wartość przez map sensor. "Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciœnienia ładowania" to solenoid sterujący pracą actuatora - 0% całe ciśnienia doładowania otwiera klapę - im więcej procent tym mniejsze ciśnienie otwiera klapę.

Problem pojawia się w momencie przekroczenia maksymalnej wartości 254(byte). Oddzielny mechanizm zamyka przepustnicę a inny steruje doładowaniem.

Może po prostu actuator jest za mocno skręcony albo ramię actuatora zahacza np o obejmę mocującą wydech do kolektora.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 października 2013, o 23:54 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Wezme kogoś żeby go pogazował na luzie i zobacze jak on chodzi. Czyli bardziej ci to wygląda na złe działanie mechaniki turbo niż schizów w programie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2013, o 05:10 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
czyli jednym slowem prawidlowe doladowanie wedlug programu ma byc 1.1bar i stopniowo spadac do 0,83 bara bardzo mozliwe, ze westgage za mocna skrecone. Trzeba poluzowac i sprawdzic wykres.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2013, o 06:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Podczas gazowania na luzie go nie sprawdzisz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2013, o 06:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
nie jest wina programu bo program dobrze wysnacza tylko osprzet silnika sie nie slucha i robi swoje. Przeladowuje co widac na wykresie i osiaga max tego co moze pokazac ten MAP sensor. Co nam mowi ze i tak cisnienei dolaodwania jest wieksze jeszcze jak to co pokazuje ta żółta kreska. Ile to nie wiemy bo sie skonczyl zakres MAP'a.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2013, o 09:10 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Boro napisał(a):
Podczas gazowania na luzie go nie sprawdzisz


To jak go sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 października 2013, o 10:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Predator napisał(a):
Boro napisał(a):
Podczas gazowania na luzie go nie sprawdzisz


To jak go sprawdzić?

Na początek sprawdź wzrokowo czy coś gdzieś nie obciera czy nic nie blokuje ruchu ramienia actuatora -> czy jest miejsce żeby klapa się otworzyła i actuator przesunął.
Możesz na nowo go ustawić odkręcić na luźno i potem skręcić palcami do oporu a następnie dodać jeszcze ze 2 - 3 obroty i dokręcić zewnętrzną śrubą mocno.

Powodzenia

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 listopada 2013, o 08:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Predator napisał(a):
Boro napisał(a):
Podczas gazowania na luzie go nie sprawdzisz


To jak go sprawdzić?


Wez kawalek wezyka i strzykawke podepnij i mozesz sobie testowac prace zaworu WG. Ogolnie to polecam i tak wymontowac go, w benzynie ekstrakcyjnej albo nafcie wymoczyc, rozruszac. Sprawdzic jak chodzi ciegno na turbinie zaworu WG. Wezyki mozna wymienic, elektrozaworek sprawdzic pod osobnym napieciem zewnetrznym w razie potrzeby rozebrac, wyczuscic w srodku ( jak sie da oczewiscie) tez go wymoczyc w nafcie tak by do srodka nalecialo.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 listopada 2013, o 09:04 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
ale ta turbina ma dopiero 800 km przebiegu... nie wiem czy aż takie kombinowanie jest sensowne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2013, o 16:34 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
Ot tak żeby rozwiązać problem, to winą był program Courney 2,5 który moim zdaniem działa jakoś wadliwie i ładował kosmiczne doładowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 listopada 2013, o 20:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
czyli plik courtneya do kosza. EDS lepszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2013, o 10:02 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
No zdecydowanie, tylko przy LETowskich wtryskach nie powinno się przekraczać na nim 210 km/h. U mnie EGT doszło do 970 - 980 przy tej prędkości, a wydech mam 3 calowy przelot, więc dla kogoś bez zrobionego wydechu ten program może być problemem. No chyba że wsadzamy wtryski LEHa, to wtedy inna bajka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 listopada 2013, o 10:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 czerwca 2008, o 20:43
Lokalizacja: 100lica
Silnik: Z20LET
Wgrzwacie sobie softy na pale bez przygotowania auta a potem sie dziwicie ze cos nie gra albo sie wysralo...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL