Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 09:16

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lutego 2007, o 23:23 
Ludzie pomóżcie, Prosze!
Dziś pierwszy raz sprawdzałem moją astre na trasie silnik 2.2DTI
Wszystko ładnie było z początku 1-bieg, 2-bieg normalnie ale 3 i reszta to masakra, całkowity brak mocy max 95km/h
Tu zwracam się do was z prośbą co może być przyczyną i czy to coś poważnego??
Od czego mam zacząć gdzie się zwrócić??
Czy jechać do serwisu??

A tak przy okazji to strasznie dużo kłopotów mam z tym autem.
Kupiłem w Belgii a pochodzi z Francji. (Nie polecam aut z Francji, ponieważ Francuzi to straszne fleje jeżeli chodzi o samochód)
Auto miało być po kradzieży a okazało sie również, że jest po dzwonie.
Krótko mówiąc wjebałem się w gów..... :cry: :cry:
Dziękuje za wszelką pomoc.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 00:21 
ja bym obstawial przeplywomierz.... moze byc tak, ze on podaje jakas wartosc, ale nie za bardzo reaguje na zmiany - mi sie tak popsul. Wtedy bledu nie bedzie jego, bo komp mysli, ze jest wszystko okej. Natomiast przyspieszenie bedzie kiepskie, wlasnie z tym, ze raczej nie dotknie to najnizszych biegow, bo przez nie sie poprostu bardzo szybko przechodzi. U mnie tak bylo - do 120 szybciutko, a potem wol straszny.

Zrob taki test - odlacz przeplywomierz i przejedz sie. Jak bedzie lepiej to na pewno on. Tylko, ze za dlugo tak nie testuj... nie zdrowo moze byc, a egt mysle, ze nie masz.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 07:49 
Dzięki za opdowiedż.
Dobra postaram się tak zrobić.
Wiem że to będzie głupie pytanie ale nie wiem co to jest egt??? :oops:
Mogę prosić o wyjaśnienie.
Dzięki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 08:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Koledze chodzilo o EGR, ktory masz i jest sterowany zaworem otwierajacym podcisnienie-zaraz kolo aku. Ale to nie bedzie to.
Poszla ci przeplywka, wymien na nowa najlepiej na oryginal, czyli boscha bo bedziesz zalowal.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 10:39 
Może być to też zaworek podciśnienia. Nie znam lokalizacji ale warto się przyjrzeć.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 11:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Do czego ten zaworek podcisnienia, co on obsluduje? Czy chodzi Ci o czujnik cisnienia doladowania ale to by nie byl podcisnienia tylko nadcisnienia?

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 12:13 
Nie odpowiem Ci dokładnie technicznie na Twoje pytanie :???: , nie znam się na tyle na dieslach opla. Znajomy miał diesla w oplu i po prostu mówił że te zaworki często się psują.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 12:19 
wesol, nie chodzilo mi jednak o egt (exhaust gas temperature) :mrgreen:
jak masz egt, to sobie na biezaco monitorujesz temperature spalin i jak by tam ecu do komory nie polal, to widzisz co sie dzieje. Wprawdzie w dieselkach temperatury sa nizsze, ale tez moze byc nie wesolo. Szanse male, ale jednak. Zreszta np. w najnowszych silnikach 2.0TDI VAG juz seryjnie montuje egt....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 12:29 
byles wogole na zczytaniu bledow?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 12:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Silnik diesla opla z tego co sie orietuje to nie ma EGT.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 13:44 
wesol, pewnie ze nie ma....
chodzilo tylko i wylacznie o to, ze jazda z odlaczona przeplywka nie jest za zdrowa zwlaszcza jak sie nie ma wskaznika egt, ktorym mozna by kontrolowac temperature....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 17:03 
Nie bylem jeszcze na zczytaniu bledow ale w poniedzialek pojade.


Ostatnio edytowano 23 lutego 2007, o 17:03 przez dudi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, o 23:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Powiem tak jazda z uszkodzona przeplywka jest gorsza od jazdy z odlaczona poniewaz, komputer przechodzi w stan awaryjny. Bazuje na mapach zapisanych w kompie i daje wartosci usrednione. Walnieta przeplywka daje falszywe informaje a nawet czasami calkiem odwrotne. Pojazd jest tak skonstruowany zeby zawsze mozna bylo wrocic do domu.


Ostatnio edytowano 23 lutego 2007, o 23:11 przez wesol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, o 00:12 
wesol, tak sie wszystko dokladnie zgadza, jest tylko jeden problem... przeplywki lubia padac tak, ze komp nie widzi iz ona jest popsuta.... Jak juz pisalem - ja tak mialem. Dawala wartosci w miare poprawne, wiec komp uwazal ze jest okej... tylko, ze one sie za bardzo nie zmienialy.

Anyway, bo tu OT zrobimy zaraz, a dudi napisz czy cos udalo Ci sie odkryc wiecej? Probowales pojechac z odlaczona przeplywka? (to jest robota na 1 minute....)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, o 11:02 
Witam
Mjaza odłączyłem przepływke i jeszcze gorzej jest niż z podłączoną.
W poniedziałek pojade do serwisu.
Tylko co mam powiedzieć??


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL