Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 11:19

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 marca 2007, o 07:59 
okazalo sie ze wraz z obrotami wyje mi lozysko alternatora...
dla sw spokoju zamowilem przednie i tylne... ale okazuje sie ze sa 2 rozne nr katalogowe dla 100 A altka... mial juz ktos z tym to czynienia?

- z lenistwa sie pytam co trzeba sciagnac by sie dobrac do altka...


- rowniez z lenistwa pytam co trzeba sciagnac by dobrac sie do kolektora wydechowego by moc wymienic uszczelka

(to predzej do sira skierowane bo to majster nieprzecietny, ale jesli ktos dlubal bardzo prosze o pomoc, bo musze oszacowac potrzebny mi czas....)


Ostatnio edytowano 9 lutego 2008, o 22:08 przez NasH, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 10:00 
Mowisz i masz :wink:
http://www.zlet.co.uk/T-unit%20Fitment.htm
Adam kiedys wspominal, ze bardzo wazna jest wlasnie kolejnosc dokrecenia srub i uzyta sila. Trzeba zrobic wszystko dokladnie wedlug instrukcji, bo inaczej moze potem peknac kolektor. Pisal tez, ze dobrze jest wymienic przy okazji sruby. To jest tzw. kolektor "plywajacy" a z czasem jak sruby podrdzewieja on przestaje plywac i rowniez moze peknac.

Zreszta wroci z roboty, to pewno Ci to napisze dokladnie:)

Ja moge tylko od siebie skomentowac, ze paskudna robota Ciebie czeka....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 11:17 
dzieki ... wlasnie o to chodzilo... o szpilkach tez wspominali w aso... zaraz w prooooogramie sprawdze o ktore szpili chodzi...


a teraz pytanie natury techniczno/praktycznej ... pomijajac fakt iz jestem laikiem jesli chodzi o wiedze (jestem samoukiem) chcialbym sie dowiedziec od kogos... jednej rzeczy.... skoro uciekaja mi spaliny przy 1 garze przez kolektor wydechowy (powiedzmy uszczelke wydmuchalo) to ma to wplyw na moc silnika?

nie jestem pewien ale odkad spierdzielaja mi te spaliny to mam uczucie jakby qp dluzej sie zbierala....

[ Dodano: 2007-03-27, 12:25 ]
mjaza ... czy te szpilki to
58 50 053 - stojak, m8x25 kolektor wydechowy do glowicy cylindrow?


Ostatnio edytowano 27 marca 2007, o 11:23 przez NasH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 16:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
NasH napisał(a):
skoro uciekaja mi spaliny przy 1 garze przez kolektor wydechowy (powiedzmy uszczelke wydmuchalo) to ma to wplyw na moc silnika?


Ma wplyw, ale jestes pewny ze to uszczelka ?
W TQP strasznie lubia pekac kolektory, czyli obudowa turbo, sprawdz to dokladnie.

Co do wymiany uszczelki to Maciek juz w sumie wszystko napisal, jakbys mial jeszcze jakies pytania, to pisz.

NasH napisał(a):
pomijajac fakt iz jestem laikiem jesli chodzi o wiedze (jestem samoukiem)


To nie jest wytlumaczenie, ja tez jestem samoukiem.

mjaza napisał(a):
Ja moge tylko od siebie skomentowac, ze paskudna robota Ciebie czeka....

Tu ma Maciek racje......




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 16:18 
NasH, przy numerze czesci ktory podales jest napisane:
STOSOWAĆ 58 50 764, co w praktyce oznacza, ze dostaniej tylko ten nowszy (pewno drozszy), no chyba, ze jakis salon ma zapasy na polce:)
W E*PC to dziwnie wyglada - tak jakby ta sruba byla dwuczesciowa - czlon srodkowy (stojak) i nakretna. To co podales to jest numer czlonu, a numer nakretki to 58 50 882

Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 16:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Pamietaj o tym aby koniecznie wymienic nakretki, na oryginalne miedziowane.
Podkladke pod sruby na kolektorze tez moglbys wymienic na ta nowa chromowana, z ta stara byly problemy bo rdzewiala i pekaly kolektory.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 16:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Nash, tutaj więcej info.
viewtopic.php?t=708&highlight=uszczelka+kolektor

Pozdrawiam

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 17:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Nash, spytaj w GSI, ja ostatnio też kupowałem nakrętki, uszczelkę i podkładke pod kolektor. Numer GG GSI 1115767.

Nie pamiętam już dokładnie ale coś koło 300zł das kostet :shock:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 17:13 
mich007, to faktycznie niezla cena, oczywiscie to oryginalne czesci byly?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 18:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
mjaza napisał(a):
mich007, to faktycznie niezla cena, oczywiscie to oryginalne czesci byly?


Oryginalne...nie ma na to zamienników, a nawet jakby były to niewarto ich kupować...

PS. Znalazłem paragon, już Wam mówie konkretnie ceny:

1. Uszczelka pod kolektor nr 849522 - 48zł
2. Podkładka nr 850829 - 129zł
3. nakrętki nr 5850882 - 10 x 7,20zł

EDIT:
PS2. Aha, oczywiście nakrętki są miedziowane, a podkładka chromowana, tak jak powinno być :)

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Ostatnio edytowano 27 marca 2007, o 18:49 przez mich007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2007, o 15:04 
wiec dostalem nakretki i podkladke od reki .. koszt 183 zl wiec dostalem rabata :P

jutro bedzie uszczelka pod kolektor i lozyska alternatora...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, o 13:20 
Słuchajcie, u mnie w aucie ta "podkładka" czyli chromowana blacha 2 mm jest pęknięta, u góry przy jednej ze śrub. Sądzicie, że muszę to wymienić? Wszystko jest szczelne i spaliny nie uciekają.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, o 14:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Raczej nie, jezeli kolektor moze sie dalej swobodnie pod nia "slizgac" to nie musisz wymieniac.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, o 07:40 
rozebralem wczoraj to wszystko... i zastanawia mnie fakt ... po co jest ta chromowana "podkladka" przeca ona tylko sruby trzyma....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, o 08:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Pod nią rusza sie kolektor...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL