Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Obroty i Zmieniarka(Schowek) CD
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=1269
Strona 2 z 2

Autor:  Grzesiek 79 [ 30 marca 2007, o 10:55 ]
Tytuł: 

Thejanek. Popychacz jest na maksa wyciągnięty przy zgaszonym silniku ale gdy zapale silnik i dodam gazu to się nie porusza ,myślę że działa to tylko przy obciążonym silniku. Złóż wszystko bo może jest to dobre ,nie ma co być nadgorliwym.

Pozdrawiam;Grzesiek :wink:

Autor:  cezzar [ 30 marca 2007, o 11:09 ]
Tytuł: 

mjaza napisał(a):
thejanek, jak dla mnie to szukasz dziury w calem.


I kto to mówi :mrgreen:

Autor:  SirAdam [ 30 marca 2007, o 14:43 ]
Tytuł: 

cezzar napisał(a):
mjaza napisał(a):
thejanek, jak dla mnie to szukasz dziury w calem.


I kto to mówi :mrgreen:



O tym samym pomyslalem :lol:
Akurat ten to mowi co sam by co chwile cos dolewal do silnika , i go plukal , i Bog wie co jeszcze.......... :mrgreen:
Maciek, Maciek - popraw sie.




Adam

Autor:  thejanek [ 30 marca 2007, o 17:27 ]
Tytuł: 

No i drodzy Astromaniacy poskładałem i przetestowałem.
Wielkie dzięki dla Grześka 79, że zechciał zobaczyć jak ten mechanizm u niego pracuje)


W książce "Sam naprawiam OPEL ASTRA 2 i Zafira" jest napisane jak wół - że owe 4 zespolone razem przepustnice otwierają się w zależności od obciążenia i prędkości obrotowej silnika a przy ok. 3600 obr./min z reguły są otwarte.

Chcąc udowodnić, że wszystko gra i nic nie trzeba naprawiać przeprowadziłem 2 testy.
1. Na postoju przy odpalonym silniku zwiększałem jego pr. obr. do 6000 obr./min
2. Sprawdzając obciążenie - Owa przepustnica (4 zespolone) odchyla się do pewnej stopki
którą wymazałem farbą (długo-schnącą) - jak ta pr5zepustniuca się wychyli to musi się ubrudzić tą farbą. A ten test nr. 2 ogólnie polegał na bardzo energicznym przyspieszaniu do 110 km/h.

Wyniki testów:
1. Tłoczek poruszający wałem zespolonych przepustnic ani drgnie.
2. Przepustnica wogłle nie dotknęła stopki (pomimo kręcenia silnika do odcięcia zapłonu na 1 i 2-ce oraz na wciśniętym do dechy pedale na 3 - już nie do odcięcia zapłonu)

Moje wnioski:
Nie działa i tyle
a czy GM umieszczał by w swoich samochodach części które nic nie robią......
*************************************************************************

Kurcze jeśli jestem w błędzie to nie mam pojęcia jakie muszą być warunki żeby te przepustnice zaczęły się ruszać (chyba trzęsienie ziemi :mrgreen: )

Autor:  Grzesiek 79 [ 31 marca 2007, o 08:20 ]
Tytuł: 

thejanek napisał(a):
No i drodzy Astromaniacy poskładałem i przetestowałem.
Wielkie dzięki dla Grześka 79, że zechciał zobaczyć jak ten mechanizm u niego pracuje)



Nie ma sprawy :wink: . Tylko czy wszystko jest ok. chodzi mi o twój problem z obrotami silnika

Autor:  thejanek [ 2 kwietnia 2007, o 18:04 ]
Tytuł: 

No i właśnie korzystając z okazji to chciałbym cię Grzesiek 79 jeszcze o jedno zapytać - czy ty też masz taki "objaw", że np. jadąc ok. 100km/h i mając jakieś 3000obr/min wciskasz sprzęgło (w celu zmiany z 3-ki na 4-ke) (wiadomo że noga z gazu.....) a obroty zamiast ODRAZU spaść to zwiększają się o ok. 200obr/min do 3200obr/min i dopiero wtedy spadają........ :roll: ?????

Dzięki i pozdrawiam.

Autor:  Burner [ 2 kwietnia 2007, o 19:10 ]
Tytuł: 

thejanek, ja też tak mam. Tak ma być i tyle. :razz: Pozdro.

Autor:  SirAdam [ 2 kwietnia 2007, o 20:25 ]
Tytuł: 

"automatychna przegazowka"
to tak na wszelki wypadek gdyby synchronizatory w skrzyni biegow "nie zaskoczyly"

:lol:





Adam

Autor:  Grzesiek 79 [ 2 kwietnia 2007, o 22:23 ]
Tytuł: 

thejanek napisał(a):
No i właśnie korzystając z okazji to chciałbym cię Grzesiek 79 jeszcze o jedno zapytać - czy ty też masz taki "objaw", że np. jadąc ok. 100km/h i mając jakieś 3000obr/min wciskasz sprzęgło (w celu zmiany z 3-ki na 4-ke) (wiadomo że noga z gazu.....) a obroty zamiast ODRAZU spaść to zwiększają się o ok. 200obr/min do 3200obr/min i dopiero wtedy spadają........ :roll: ?????


Burner napisał(a):
thejanek, ja też tak mam. Tak ma być i tyle. :razz: Pozdro


Ja nie mam tego typu problemu, ale Burner ma Z18XE i tam jest jak się nie mylę przepustnica na bez linkowa i działa to z niewielkim opóźnieniem i może u niego tak ma być.

Autor:  ryba1 [ 8 kwietnia 2007, o 15:31 ]
Tytuł: 

ja mam to samo.słuzy to płynnej zmiany biegów.moim zdaniem dobra rzecz :smile:

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/