Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Obroty i Zmieniarka(Schowek) CD http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=30&t=1269 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Grzesiek 79 [ 30 marca 2007, o 10:55 ] |
Tytuł: | |
Thejanek. Popychacz jest na maksa wyciągnięty przy zgaszonym silniku ale gdy zapale silnik i dodam gazu to się nie porusza ,myślę że działa to tylko przy obciążonym silniku. Złóż wszystko bo może jest to dobre ,nie ma co być nadgorliwym. Pozdrawiam;Grzesiek :wink: |
Autor: | cezzar [ 30 marca 2007, o 11:09 ] |
Tytuł: | |
mjaza napisał(a): thejanek, jak dla mnie to szukasz dziury w calem.
I kto to mówi :mrgreen: |
Autor: | SirAdam [ 30 marca 2007, o 14:43 ] |
Tytuł: | |
cezzar napisał(a): mjaza napisał(a): thejanek, jak dla mnie to szukasz dziury w calem. I kto to mówi :mrgreen: O tym samym pomyslalem :lol: Akurat ten to mowi co sam by co chwile cos dolewal do silnika , i go plukal , i Bog wie co jeszcze.......... :mrgreen: Maciek, Maciek - popraw sie. Adam |
Autor: | thejanek [ 30 marca 2007, o 17:27 ] |
Tytuł: | |
No i drodzy Astromaniacy poskładałem i przetestowałem. Wielkie dzięki dla Grześka 79, że zechciał zobaczyć jak ten mechanizm u niego pracuje) W książce "Sam naprawiam OPEL ASTRA 2 i Zafira" jest napisane jak wół - że owe 4 zespolone razem przepustnice otwierają się w zależności od obciążenia i prędkości obrotowej silnika a przy ok. 3600 obr./min z reguły są otwarte. Chcąc udowodnić, że wszystko gra i nic nie trzeba naprawiać przeprowadziłem 2 testy. 1. Na postoju przy odpalonym silniku zwiększałem jego pr. obr. do 6000 obr./min 2. Sprawdzając obciążenie - Owa przepustnica (4 zespolone) odchyla się do pewnej stopki którą wymazałem farbą (długo-schnącą) - jak ta pr5zepustniuca się wychyli to musi się ubrudzić tą farbą. A ten test nr. 2 ogólnie polegał na bardzo energicznym przyspieszaniu do 110 km/h. Wyniki testów: 1. Tłoczek poruszający wałem zespolonych przepustnic ani drgnie. 2. Przepustnica wogłle nie dotknęła stopki (pomimo kręcenia silnika do odcięcia zapłonu na 1 i 2-ce oraz na wciśniętym do dechy pedale na 3 - już nie do odcięcia zapłonu) Moje wnioski: Nie działa i tyle a czy GM umieszczał by w swoich samochodach części które nic nie robią...... ************************************************************************* Kurcze jeśli jestem w błędzie to nie mam pojęcia jakie muszą być warunki żeby te przepustnice zaczęły się ruszać (chyba trzęsienie ziemi :mrgreen: ) |
Autor: | Grzesiek 79 [ 31 marca 2007, o 08:20 ] |
Tytuł: | |
thejanek napisał(a): No i drodzy Astromaniacy poskładałem i przetestowałem.
Wielkie dzięki dla Grześka 79, że zechciał zobaczyć jak ten mechanizm u niego pracuje) Nie ma sprawy :wink: . Tylko czy wszystko jest ok. chodzi mi o twój problem z obrotami silnika |
Autor: | thejanek [ 2 kwietnia 2007, o 18:04 ] |
Tytuł: | |
No i właśnie korzystając z okazji to chciałbym cię Grzesiek 79 jeszcze o jedno zapytać - czy ty też masz taki "objaw", że np. jadąc ok. 100km/h i mając jakieś 3000obr/min wciskasz sprzęgło (w celu zmiany z 3-ki na 4-ke) (wiadomo że noga z gazu.....) a obroty zamiast ODRAZU spaść to zwiększają się o ok. 200obr/min do 3200obr/min i dopiero wtedy spadają........ :roll: ????? Dzięki i pozdrawiam. |
Autor: | Burner [ 2 kwietnia 2007, o 19:10 ] |
Tytuł: | |
thejanek, ja też tak mam. Tak ma być i tyle. :razz: Pozdro. |
Autor: | SirAdam [ 2 kwietnia 2007, o 20:25 ] |
Tytuł: | |
"automatychna przegazowka" to tak na wszelki wypadek gdyby synchronizatory w skrzyni biegow "nie zaskoczyly" :lol: Adam |
Autor: | Grzesiek 79 [ 2 kwietnia 2007, o 22:23 ] |
Tytuł: | |
thejanek napisał(a): No i właśnie korzystając z okazji to chciałbym cię Grzesiek 79 jeszcze o jedno zapytać - czy ty też masz taki "objaw", że np. jadąc ok. 100km/h i mając jakieś 3000obr/min wciskasz sprzęgło (w celu zmiany z 3-ki na 4-ke) (wiadomo że noga z gazu.....) a obroty zamiast ODRAZU spaść to zwiększają się o ok. 200obr/min do 3200obr/min i dopiero wtedy spadają........ :roll: ????? Burner napisał(a): thejanek, ja też tak mam. Tak ma być i tyle. :razz: Pozdro
Ja nie mam tego typu problemu, ale Burner ma Z18XE i tam jest jak się nie mylę przepustnica na bez linkowa i działa to z niewielkim opóźnieniem i może u niego tak ma być. |
Autor: | ryba1 [ 8 kwietnia 2007, o 15:31 ] |
Tytuł: | |
ja mam to samo.słuzy to płynnej zmiany biegów.moim zdaniem dobra rzecz :smile: |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |