Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 16:05

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, o 10:55 
Thejanek. Popychacz jest na maksa wyciągnięty przy zgaszonym silniku ale gdy zapale silnik i dodam gazu to się nie porusza ,myślę że działa to tylko przy obciążonym silniku. Złóż wszystko bo może jest to dobre ,nie ma co być nadgorliwym.

Pozdrawiam;Grzesiek :wink:


Ostatnio edytowano 30 marca 2007, o 11:03 przez Grzesiek 79, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, o 11:09 
mjaza napisał(a):
thejanek, jak dla mnie to szukasz dziury w calem.


I kto to mówi :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, o 14:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
cezzar napisał(a):
mjaza napisał(a):
thejanek, jak dla mnie to szukasz dziury w calem.


I kto to mówi :mrgreen:



O tym samym pomyslalem :lol:
Akurat ten to mowi co sam by co chwile cos dolewal do silnika , i go plukal , i Bog wie co jeszcze.......... :mrgreen:
Maciek, Maciek - popraw sie.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, o 17:27 
No i drodzy Astromaniacy poskładałem i przetestowałem.
Wielkie dzięki dla Grześka 79, że zechciał zobaczyć jak ten mechanizm u niego pracuje)


W książce "Sam naprawiam OPEL ASTRA 2 i Zafira" jest napisane jak wół - że owe 4 zespolone razem przepustnice otwierają się w zależności od obciążenia i prędkości obrotowej silnika a przy ok. 3600 obr./min z reguły są otwarte.

Chcąc udowodnić, że wszystko gra i nic nie trzeba naprawiać przeprowadziłem 2 testy.
1. Na postoju przy odpalonym silniku zwiększałem jego pr. obr. do 6000 obr./min
2. Sprawdzając obciążenie - Owa przepustnica (4 zespolone) odchyla się do pewnej stopki
którą wymazałem farbą (długo-schnącą) - jak ta pr5zepustniuca się wychyli to musi się ubrudzić tą farbą. A ten test nr. 2 ogólnie polegał na bardzo energicznym przyspieszaniu do 110 km/h.

Wyniki testów:
1. Tłoczek poruszający wałem zespolonych przepustnic ani drgnie.
2. Przepustnica wogłle nie dotknęła stopki (pomimo kręcenia silnika do odcięcia zapłonu na 1 i 2-ce oraz na wciśniętym do dechy pedale na 3 - już nie do odcięcia zapłonu)

Moje wnioski:
Nie działa i tyle
a czy GM umieszczał by w swoich samochodach części które nic nie robią......
*************************************************************************

Kurcze jeśli jestem w błędzie to nie mam pojęcia jakie muszą być warunki żeby te przepustnice zaczęły się ruszać (chyba trzęsienie ziemi :mrgreen: )


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, o 08:20 
thejanek napisał(a):
No i drodzy Astromaniacy poskładałem i przetestowałem.
Wielkie dzięki dla Grześka 79, że zechciał zobaczyć jak ten mechanizm u niego pracuje)



Nie ma sprawy :wink: . Tylko czy wszystko jest ok. chodzi mi o twój problem z obrotami silnika


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, o 18:04 
No i właśnie korzystając z okazji to chciałbym cię Grzesiek 79 jeszcze o jedno zapytać - czy ty też masz taki "objaw", że np. jadąc ok. 100km/h i mając jakieś 3000obr/min wciskasz sprzęgło (w celu zmiany z 3-ki na 4-ke) (wiadomo że noga z gazu.....) a obroty zamiast ODRAZU spaść to zwiększają się o ok. 200obr/min do 3200obr/min i dopiero wtedy spadają........ :roll: ?????

Dzięki i pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, o 19:10 
thejanek, ja też tak mam. Tak ma być i tyle. :razz: Pozdro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, o 20:25 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
"automatychna przegazowka"
to tak na wszelki wypadek gdyby synchronizatory w skrzyni biegow "nie zaskoczyly"

:lol:





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, o 22:23 
thejanek napisał(a):
No i właśnie korzystając z okazji to chciałbym cię Grzesiek 79 jeszcze o jedno zapytać - czy ty też masz taki "objaw", że np. jadąc ok. 100km/h i mając jakieś 3000obr/min wciskasz sprzęgło (w celu zmiany z 3-ki na 4-ke) (wiadomo że noga z gazu.....) a obroty zamiast ODRAZU spaść to zwiększają się o ok. 200obr/min do 3200obr/min i dopiero wtedy spadają........ :roll: ?????


Burner napisał(a):
thejanek, ja też tak mam. Tak ma być i tyle. :razz: Pozdro


Ja nie mam tego typu problemu, ale Burner ma Z18XE i tam jest jak się nie mylę przepustnica na bez linkowa i działa to z niewielkim opóźnieniem i może u niego tak ma być.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, o 15:31 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
ja mam to samo.słuzy to płynnej zmiany biegów.moim zdaniem dobra rzecz :smile:

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL