Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 19:10

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 lipca 2013, o 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lipca 2013, o 17:20
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
Witajcie. U mnie też pojawił się błąd P0302 - wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Auto posiada lpg Prins, silnik to z18xe. Na benzynie jest dobrze, co jakiś czas tylko raz przyszarpnie przy przyśpieszaniu, żadne kontrolki się nie zapalają. Natomiast na gazie szarpie przy przyśpieszaniu, i zapala się kontrolka check engine + kontrolka esp, wtedy potrafi zacząć chwilę pracować na 3 cylindrach i strasznie wolno wchodzi na obroty, a na kierownicy czuć drgania (jak wyczytałem wynikające z pracy na 3 garach). Wymieniłem świece, odłączyłem akumulator żeby komputer się zresetował, zrobiłem ok 60km i nic się nie pojawiało - ale na gazie nadal poszarpywał. W końcu pojawił się błąd, ale tym razem było już tak, że kontrolka silnika zapalała się na ok 10 sekund a kontrolka esp zostawała aż do zgaszenia silnika. Postawiłem na wtryski gazu, oddałem je do regeneracji. Dziś zamontowałem, wymieniłem filtry od gazu... i nic to nie dało. Teraz znów jest tak że kontrolki nie gasną. Dodam jeszcze, że objawy nasilają się na ciepłym silniku, jak jest jeszcze zimny to mniej szarpie i błąd raczej nie wyskakuje. Na gazie na wolnych obrotach silnik co chwilę się zatrzęsie (gdy jest rozgrzany) gdy włączę klimę to już w ogóle się telepie, na benzynie jest znacznie lepiej, ale też nie pracuje idealnie równo. Czy można wykluczyć cewkę ze względu na to, że na benzynie błąd się nie pojawia? Czy to raczej wina sterownika silnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lipca 2013, o 19:13 
jak na ciepym bardziej szarpie to tez prawdopodobnie cewka. Podmien i zobaczysz bo jak kupisz cewke i zamontujesz to nie ma juz zwrotu. Sprawdz jeszcze swiece ale dziwne jest to esp ze sie zapala ja jak u siebie mialem cewke to nic sie nie oswiecalo ale na cieplym przerywal bardziej tak ze zacznij od sprawdzenia swiec i cewki. a masz tzw wypadanie zaplonu na biegu jałowym??


Góra
  
 
PostNapisane: 19 lipca 2013, o 19:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lipca 2013, o 17:20
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
tzn czy poszarpuje na jałowym? Jeśli o to chodzi, to tak, co chwilę nim zatelepie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lipca 2013, o 22:48 
no czy masz wypadanie zaplonu ja jak mialem cewke walnieta to wlasnie tak mialem wymienilem cewke i wszytko ustalo i autko odrazu żwawsze:) ale jak cos to przepnij sobie od kogos disa zeby nie tracic 400zl na cewke jak by sie okazalo ze to nie cewka


Góra
  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2014, o 20:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Witam, mam problem z wypadaniem zapłonów na wyższych obrotach. Auto szarpie kontrolka silnika mruga i auto nie chodzi na wszystkich cylindrach. Jak zgasze i odpale to chodzi normalnie.
Tutaj błędy:

P0300 - Rozpoznano wypadanie zaplonów w róznych cylindrach
(01) - Sporadyczny

P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3
(01) - Sporadyczny

P0130 - Obwód sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 1)
(09) - Obecny

P0304 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 4
(01) - Sporadyczny


Ktoś ma jakiś pomysł ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2014, o 21:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
^^ Cewka?

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2014, o 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Takie też mam podejrzenia, ale warto posłuchać innych pomysłów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwietnia 2014, o 21:49 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
tez bym cewke obstawial
masz serie czy byl grany jakis program ? bo zazwyczaj po wirusie wychodzi ze cewka niedomaga

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2014, o 00:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Daj najpierw świece NGK, cewka w drugiej kolejności.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2014, o 05:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Ok, dzisiaj zmienie świece. Jakieś 8 tys. temu dałem nowe GM.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2014, o 05:42 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Jak dał ori GM to raczej cewka.GM świece są najlepsze.wytestowane we wszystkich moich OPLACH.przyjeżdżaj zrobimy podmianę ;)

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2014, o 11:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lipca 2013, o 17:20
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Imię: Radek
Silnik: Z20LET
a czy przy uszkodzonej cewce, problem nie powinien nasilać się przy niskich obrotach, a ustępować właśnie przy wyższych?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2014, o 11:28 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
Mateusz, jak coś to do mnie też możesz podjechać cewke podmienić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2014, o 12:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Cytuj:
a czy przy uszkodzonej cewce, problem nie powinien nasilać się przy niskich obrotach, a ustępować właśnie przy wyższych?

Problem nasila się przy większym doładowaniu. Jak będziesz delikatnie jeździł to check się nie zapali.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwietnia 2014, o 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Świece wymienione, jeździ jak nowa ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL