Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:04

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 października 2012, o 14:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
trzeba wejść pod auto i zobaczyć czy nie jest przetarty kabel, obadać go...on powinien być przykręcony odpowiednim momentem..bo potem wskazuje właśnie dziwne akcje..ale wymienisz świece zapłonowe oraz cewkę i powinno pomóc...przynajmniej jedno będziesz miał z głowy a drugie przy pomocy wymiany świec uda się zlikwidować...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 października 2012, o 15:35 
Cytuj:
a skąd błąd czujnika spalania stukowego?

Zapłony w niewłaściwym momencie na skutek przebicia?


Góra
  
 
PostNapisane: 16 października 2012, o 17:07 
Widzicie, czasem najoczywistsze rozwiązanie nie zawsze okazuje się oczywiste. Samochód u mechanika zostawiłem i okazało się, że było mało oleju (brakowało dwa litry prawie...), po dolaniu błąd znikł i na razie spokój, kontrolka się nie zapala i błędu nie pokazuje. Mechanik mówił, że czujnik stukowy mógł pokazywać błąd przez głośniejszą pracę silnika i stąd wypadanie zapłonów. Teraz silnik chodzi zdecydowanie ciszej i równiutko. Zobaczymy za jakiś czas co będzie ale na razie jest ok...


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2012, o 09:01 
Venoo napisał(a):
Widzicie, czasem najoczywistsze rozwiązanie nie zawsze okazuje się oczywiste. Samochód u mechanika zostawiłem i okazało się, że było mało oleju (brakowało dwa litry prawie...), po dolaniu błąd znikł i na razie spokój, kontrolka się nie zapala i błędu nie pokazuje. Mechanik mówił, że czujnik stukowy mógł pokazywać błąd przez głośniejszą pracę silnika i stąd wypadanie zapłonów. Teraz silnik chodzi zdecydowanie ciszej i równiutko. Zobaczymy za jakiś czas co będzie ale na razie jest ok...



Dziwna opcja. Komputer Ci nic nie krzyczał, żebyś sprawdził poziom oleju ? Sprawdzałeś w ogóle na bagnecie ?


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2012, o 16:47 
wtedy nie sprawdzałem i nie było błędu o oleju, tylko te dwa co pisałem wcześniej. Teraz mam stan i jest zadziwiająco dobrze...


Góra
  
 
PostNapisane: 17 października 2012, o 18:58 
Rzeczy o których piszesz to podstawowa czynność i większość zakłada, że to sprawdzałeś z oczywistych względów. Uczą tego na kursie...


Góra
  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 11:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Wczoraj autko przy 5500 obr wywalilo mi bledy:

P0130 "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka"
P0300 "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach"
P0302 "Cylinder 2 - wykryte wypadanie zapłonów"

Najpierw chcek zaczal mrugac, a potem sie zaswiecil na stale. Oczywiscie po ponownym uruchomieniu znikl. Czy pierwszy blad sondy nie uruchamia nastepnych bledow?

Swiece wyeliminowalem, zostala cewka i pytanie czy uklad paliwowy moze miec cos z tym wspolnego?
wtryski z leha pompa walbro.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 12:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
nie Jurand umnie ten objaw byl cewka padla i dopiero powyzej 4 tysiecy zaczał check swiecic i mrugac

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 12:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
kondzio jeszcze raz napisz, ale uzyj przecinkow.. chciales napisac ze to cewka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 12:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
sorry ale pisze na łozku :P na szybko

umnie tez byly takie bledy jak byla walnieta cewka

tylko ze umnie jeszcze szarpało.

sprawdz cisnienie paliwa

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 12:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
Seba P300 to ceweczka...i od niej mogły być pozostałe błędy...nie wiem jak w Lecie ale u mnie ceweczka to była... :D

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 12:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
Ale od cewki blad sondy? :) kondzio u ciebie tez byl blad sondy?? W sumie w teori to mozliwe :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 13:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 23:18
Lokalizacja: Lublin
Imię: Konrad
Silnik: Z20LET
wiesz co umnie sonda pisalo brak czujnika sondy ale juz niema tego bledu

_________________
mój garaż:
-Astra G Cabrio Bertone z20let 356km 456 nm
-Astra G Caravan opc z20let 218 km 340 nm
-Zafira A Opc z20let


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 13:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
Seba na początek wymień cewkę...zresetuj ....i zobacz...czy dalej błędy są... ^^ ;)

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 listopada 2012, o 17:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jurand napisał(a):
Ale od cewki blad sondy?

Błąd sondy pewnie pojawił się przez to, ze wywaliło dużo paliwa w wydech.
Jeżeli świece rzeczywiście ok, to niestety cewka. Też miałem P030X, dałem NGKi irydowe i jest spokój.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL