Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:42

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Check engine
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 19:30 
sory,że tak zaśmiecam forum moimi postami ale mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Mianowicie opis problemu:
astra coupe x18xe1 :( . Kupilem autko w styczniu i jakiś tydzień po kupnie zapaliła mi sie kontrolka na zegarach zółty silniczek (check engine :) i strasnie mi zaczeła się dusić ja kchciałem dodać gazu jak wskoczył na wyższe obroty około 2500rpm to juz mniej wiecej ok . Jakde do ASO OPEL Kowalczyk Głogów. Podpieli mi pod kompa ok były błedy coś z temperatura powietrza. Zalecili wymiane przepływki - ok kupiłem oryginalną przepływke NOWA i założyłem jade do opla po kasacje błędu. Skasowali kontolka zgasła ok jest fajne!! Na godzine bo jak sobie pozwoliłem przekroczyć 5000rpm to nagle pojawiła sie znowu ta sama kontrolka silnika. Pojechałem do opla dalej problem z temeprtura powietrza i nagle znalazła sie lambda wśród błędów. Ok kupiłem nowa oryginalna lambdę (z zółtym kablem mam) załozyłem i to samo. Jade do opla opel rozłożył ręce cyt. "to my już nie wiemy co to może być". Ja tym bardziej!!!!!!!! pomocy co to może być tylko nie mówcie ze komp silnika padł. A i jeszcze jedno jak odepne sonde to dalej sie świeci kontrolka ale już nie dusi sie silnik ale coś mało mocy ma !!!! Prosze o jakieś porady. Dzieki wielkie za wselką pomoc !!!!! Doadm że kupiem autko z pustym katem.


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 16:13 przez nemesis1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 19:38 
Miałem podobne objawy i niestety był walnięty komp silnika, naprawiłem go tutaj KLIK , koszt jak dobrze pamiętam był koło 1500zł


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 19:40 
to ładnie jak juz sie zdecyduje to jak mozna to zrobić wysłać sam komp czy trzeba autem podjechać ?? :cry:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 19:54 
mnie sie ta kontrolka zapalila pare razy zawsze po kilka godzin. Okazalo sie nic strasznego. W lewym nadkolu tuz pod zbiornikiem spryskiwaczy jest czujnik, chyba ukladu chlodzacego. Jest calkowicie odsloniety. Czasem zawilgotnieje albo zmoczy sie podczas deszczu i kontrolki fiksuja. To standard problem w wiekszosci Oplach. Jak wyschnie wszystko jest ok. Jesli u Ciebie jest ten sam powod to nie masz sie czym przejmowac. Poki nie dzieje sie nic innego to sklaniam sie ku temu czujnikowi. Nie wiem czy koledzy z forum popieraja moje zdanie??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 19:56 
zobace to utrojstwo przeczyszcze styki i sprawdze czy jest wilgoć


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 20:18 
nemesis1 napisał(a):
to ładnie jak juz sie zdecyduje to jak mozna to zrobić wysłać sam komp czy trzeba autem podjechać ?? :cry:


Nie wiem, ja nie mam daleko więc zostawiłem tam auto.
Ja też woziłem sie z tym problem koło pół roku za nim ktoś mi zdiagnozował,że to komp. Na techu wyskakiwało chyba za duża temperatura na dolocie czy coś takiego więc też pierwsze podejżenia poszły na przepływke, również wymieniłem ją na nową i nic nie pomogło


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 20:22 
ok bede kombinował a o co chodzi z tym immobilajzerem bo widze za na allegro mozna kupic kompa z jakim kluczem do immobilajzera czym sie kierwoać przy ewentualnym zakupie kompa


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 20:51 
trudno kupić używany komp, ja próbowałem kupiłem jeden który miał być wyzerowany ale niestety nie dało sie go zaprogramowac i go oddałem, żeby działał to musiał by być podobno cały komplet z imobliserem i kluczykami


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 20:55 
no to cudnie a zna ktoś gdzie mi kompa naprawai w okolocy Głogowa wrocław zielona góra poznań leszno ???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 21:46 
We Wrocku jest magik który naprawia prawie wyłącznie Ople : Artur 602334628 . Ja byłem u niego kilka razy kadettem, ludzie jeżdżą wszystkimi Oplami, na Calibra Team go chwalą. Generalnie gość jest obeznany w temacie bardzo mocno. Przedzwoń, pogadaj.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 23:31 
kamilb, co oni tam naprawiali w tym ecu, ze to kosztowalo 1,5kzl? nie wcisnelo Ci sie jedno zero wiecej?

Mi tez sie caly czas zolty silniczek pali i wszystko juz zmienialem, wlasnie tylko ecu zostalo. Czy w 1.8 jest tez motronick 1.5.5 czy inny rodzaj sterownika?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 23:40 
mjaza napisał(a):
zy w 1.8 jest tez motronick 1.5.5 czy inny rodzaj sterownika?

Siemens 56.5 jak sądzę ... może ta stronka coś pomoże
http://astra.autokacik.pl/download/aldl.pdf


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2007, o 23:48 
mjaza napisał(a):
kamilb, co oni tam naprawiali w tym ecu, ze to kosztowalo 1,5kzl? nie wcisnelo Ci sie jedno zero wiecej?

Mi tez sie caly czas zolty silniczek pali i wszystko juz zmienialem, wlasnie tylko ecu zostalo. Czy w 1.8 jest tez motronick 1.5.5 czy inny rodzaj sterownika?


Niestety zera dobrze napisałem :smile: , nie wiem co oni tam naprawiali w każdym razie minął juz ponad rok od naprawy i jest OK. Wydaje mi się ,że ta naprawa to żadna filozofia bo samochód był gotowy po jakiś 3 godzinach, tylko mają niewielka konkurencję na rynku i dlatego sie cenią


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, o 00:03 
faktycznie - na stronie u nich nawet jest napisane, ze naprawa od 850 do 1500zl. Przerazajace....


Ostatnio edytowano 7 lutego 2007, o 00:03 przez mjaza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2007, o 09:54 
Mam ten sam silnik i miałem podobny problem (błąd przepływki) tyle że to Astra G
na przepływomierzu podepnij dodatkową mase,
podłącz do drugiego pinu (zółty kabelek) przewód i drugi koniec przykręć gdzieś do silnika,
u mnie pomogło i śmigam tak już prawie rok

A tak przy okazji jestem na etapie podłaczenia komputera pokładowego i potrzebny mi jest kod do wyswietlacza (MIDa)
Jeśli ktoś ma silnik X18XE1 i kom. pokładowy i mógłby podać ten kod

[ Dodano: 2007-02-07, 17:36 ]
co do sondy to wydaje mi się że wyrzuca ci błąd z powodu przepływki (niwłaściwy skład mieszanki)


Ostatnio edytowano 7 lutego 2007, o 10:20 przez kox, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL