Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 14:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 21:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
Wcześniej jeszcze napisałem że:
"po rozmowie z michem stwierdziliśmy że może to być spowodowane świecami albo DISem, ale jak z nim rozmawiałem to powiedział że wtedy wyrzucało by błąd wypadania zapłonów w cylindrach"

Chodziło o to delikatne szarpnięcie po którym wywala check engine

[ Dodano: Pią 31 Paź, 2008 21:28 ]
Czy to szarpnięcie jest normalne przy przepływce??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 21:28 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Tygrysek3005 napisał(a):
Chodziło o to delikatne szarpnięcie po którym wywala check engine


dlatego pytalem o kod bledu....
bo to co tam jakis polski mechanik sobie przetlumaczyl, nie interesuje mnie.
ZAWSZE podawajcie kod bledu.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, o 11:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Tygrysek3005 napisał(a):
po rozmowie z michem stwierdziliśmy że może to być spowodowane świecami albo DISem, ale jak z nim rozmawiałem to powiedział że wtedy wyrzucało by błąd wypadania zapłonów w cylindrach


no dokładnie tak jak piszesz...te szarpanie może być spowodowane wypadaniem zapłonów i wtedy wywali błąd...jeżeli usterka (np. wypadanie zapłonów) jest chwilowe to check sam zgaśnie po jakimś czasie lub po ponowym uruchomieniu auta

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 22:38 
Mam takie pytanie tydzien temu wymieniałem swiece i byłem na regulacji gazu, bo czasami mi obroty potrafily skakac ale to tylko na gazie i sporadycznie, ale do rzeczy od tamtej pory silnik nierówno pracuje i nie tylko na gazie ale i na benzynie, zapala sie check i silnik czasmi zachowuje sie tak jakby nie chodzil na którymś z cylindrów postanowilem wiec pojechac tam
gdzie mi to ustawiali i wymieniali swiece, podpieli sie pod gaz i wszystko ok za to na kompie silnika po podpjeciu techa wyskoczyly nastepujace bledy : wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach i cylinder 4 - wykryte wypadanie zapłonów, pomyślalem nie było tego problemu wczesniej to zapewne wina świec i powiedziem to tym kolesiom w warsztacie ale oni co na to, ze to niemożliwe bo gdyby ze świecami bylo cos nie tak to odrazu by nie chodzil na ktoryms cylindrze i ten problem by sie pokazał no i faktycznie odrazu sie nie pokazal ale po 50 km, zaproponowałem by sprawdzili świece na początek bo od tego momentu cos jest nie tak ale oni nie nadal przy swoim. Ich diagnoza możliwe że cewka pada, ale jak dla mnie to chyba świece i od tego zaczne co myślicie ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 22:53 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
dandi napisał(a):
i od tego zaczne co myślicie ?


co ja mysle ?
Tego nie chcesz wiedziec.
Ale ja zaczne inaczej;
INPUT !!!
Jakie swiece masz zalozone ?
Jaki przebieg ma auto ?
Jakie kody bledow DOKLADNIE wyskoczyly ?

Odpowiedzialbym Ci moze odrazu bez tych pytan, ale moja krysztalowa kula jest juz na weekendzie :P




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 23:09 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Ja u siebie już dwie cewki wymieniłem :( Za pierwszym razem jak wciskałem gaz do oporu to się dławił, a za drugim razem dławił się tylko na 3 przy raptownym przyspieszaniu.
Żadnych błędów mi nie wywalało i obroty też nie skakały. Pierwszym razem kupiłem jakiś zamiennik, po roku (miesiąc temu gdzieś) właśnie wymieniałem drugi raz i już kupiłem oryginał (co się okazało 80 zł droższy :/ ) i jak narazie jest ok :)
Jak byś był w Warszawie to możemy podpiąć moją i zobaczysz czy problemy ustąpią...


Ostatnio edytowano 14 listopada 2008, o 23:09 przez kolezka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 23:12 
To tak błędy to P0300 i P0301 te same ktre jakis czas temu figlarz miał, jesli chodzi o przebieg to mam 153 tys km, a świece jeśli sie nie myle to jakieś gów.. mi włożyli jeśli się nie myle to BERU niby najlepsze jesli chodzi o samochody na gazie ehh a więc Adamie sluchałam ? Jaka Twoja dignoza :) kolezka własnie bede jutro w W-wie od rana tzn od 8 mam 2 godziny egzaminu pozniej jestem wolny więc jak byś miał czas to moglibyśmy sie gdzieś umówić


Ostatnio edytowano 14 listopada 2008, o 23:14 przez dandi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 23:25 
dandi, ja tez mam gaz a swiece mam oryginalne poniewaz NGK zaraz szlag trafil. wiec nie jestem taki pewny czy Twoje BERO sa faktycznie naj do gazu :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 23:30 
Wiem sixu31 dlatego jutro w serwisie kupie oryginał.

[ Dodano: Sob 15 Lis, 2008 15:19 ]
To tak przyczyną były świece w sumie tak jak myślałem, dzisiaj kupiłem oryginalne GM i wszystko wróciło do normy samochód nie szarpie i nie chodzi jak traktor :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, o 23:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
dandi napisał(a):
To tak przyczyną były świece w sumie tak jak myślałem, dzisiaj kupiłem oryginalne GM i wszystko wróciło do normy samochód nie szarpie i nie chodzi jak traktor


uprzedziles mnie, bo jako pierwsze napisalbym Ci ze masz zalozyc nowe swiece......oczywiscie oryginalne.
Od wiekow pisze ze swiece TYLKO oryginaly oplowskie brac, ale nikt (no prawie nikt) mnie nie slucha.
No coz - wasze pieniadze, wasze nerwy.......



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 00:17 
SirAdam napisał(a):
Od wiekow pisze ze swiece TYLKO oryginaly oplowskie brac, ale nikt (no prawie nikt) mnie nie slucha.
ja posluchalem i jest OK :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 20:45 
przy okazji zapytam jaki jest koszt oryginalnych świec?? bo u mnie też dziwnie szarpie a autko mam od niedawna więc profilaktycznie wymienie ..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 20:49 
Ja kupowałem w tamtym roku w ASO Krosno i płaciłem 20 zł za sztukę


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 21:07 
A ja po rabatach zapłaciłem 48 zl za 4 szt :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, o 21:35 
:O oo to całkiem przyzwoita cena
a ja myślałem że dwie dychy w ASO to nie dużo :DD


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL