Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 16:08

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 20:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Bartez napisał(a):
ile taka część kosztuje??? proszę o pomoc może ktoś ma do sprzedania.


ASO ok. 850zł
Podobno na ebayu są tańsze oryginały, musisz poszukać

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 października 2008, o 13:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Może i ja podłączę się pod temat.

Od jakichś 3 tygodni raz na jakiś czas po uruchomieniu zimnego silnika działa na 3 cylindry. Wyskakuje check engine. Po pewnym czasie jak się silnik trochę zagrzeje wraca do normy. Tryb 3 cylindrowy lubi wskoczyć rownież po kilku minutach jazdy na zimnym silniku.

Silnik jest jakby głośniejszy, zmian w mocy wielkich nie zauważyłem chociaż tak jakby ciężej chodzi. Na wolnych obrotach jakos tak sobie trochę głośniej tyka. Autko po chipie Stage2(FMIC, Wydech, Program). Swiece NGK BKR6EIX (okolo 4tys km) sprawdzalem, sa ok. Filtr powietrza, olej swieżo zmieniony. Elektryk kable przy alternatorze, aku robil niedawno jak aku padl.

Błędy zczytane po OBD2 (CDIF/2):
P0100 "Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - usterka"
P0300 "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach"
P0301 "Cylinder 1 - wykryte wypadanie zapłonów"
P0235 "Czujnik A wspomagania turbosprężarki - usterka" (eng. Turbocharger Boost Sensor A Circuit Malfunction )

Cóż to może być? Jakoś nie wierzę aby 2 czujniki padły... poza tym wlasnie trafilem na info dotyczace kiepskiej masy na 3 czujnikach.

Czy ktoś miał błąd P0235? Czy ten boost sensor to ten przy IC? Co może być przyczyną tych problemów?

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, o 15:20 
no ja mam 2.0 Turbo wiec mysle o tym przepływomierzu z allegro jakis tam kupic


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, o 18:04 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Lobuziak, wg mnie DIS i przepływka (wtyczki dobrze siedzą?)

aczkowiek dziwne jest wystąpienie tych błędów jednocześnie

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, o 11:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 października 2008, o 10:52
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Imię: Jerzy
Silnik: Z18XE
Witam. Jestem tutaj nowy w sensie udziału w dyskusji ale bywam często, aby wiedzieć coś więcej o swoim autku. Jeżdżę 2 lata Bertonką i do maja tego roku nie miałem większych kłopotów z używaniem tego samochodu. Niestety od tego miesiąca, już czwarty raz mam problem z kontrolką jak w tytule.Ponieważ korzystam tylko z ASO, właśnie tam usuwane są usterki w moim aucie. Martwi mnie tylko, że są to tylko usterki tego właśnie typu.
W maju, serwisant Opla stwierdził problem z czujnikiem na wale korbowym, ale go usunął i mogłem jeździć ( 125 zł ), w sierpniu ponownie zaświeciła kontrolka. I znów w ASO, stwierdzono świece i jakieś tam czyszczonko ( 220 zł ). Po 3 godzinach znowu problem. Tym razem stwierdzono, moduł zapłonowy. Ponieważ w Oplu ta część kosztowała 670 zł, kupiłem nowego Valeo za 420 zł i w ASO mi go gratis wymieniono. Dziś moje kobiety pojechały na zakupy i godzinę temu córka zadzwoniła że znowu ta cholerna lampka. Jestem za stary by się denerwować, zadzwoniłem do ASO i jestem umówiony na 15-tą. Ciekawym co teraz wyskoczy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, o 11:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Sioma, zawsze spisuj kody błędów, bo różne ASO co innego ci powiedzą.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, o 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 października 2008, o 10:52
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Imię: Jerzy
Silnik: Z18XE
Ja jeżdżę tylko do jednego, ale nie omieszkam zapytać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, o 16:43 
Sioma napisał(a):
W maju, serwisant Opla stwierdził problem z czujnikiem na wale korbowym, ale go usunął i mogłem jeździć ( 125 zł ), w sierpniu ponownie zaświeciła kontrolka. I znów w ASO, stwierdzono świece i jakieś tam czyszczonko ( 220 zł ). Po 3 godzinach znowu problem. Tym razem stwierdzono, moduł zapłonowy. Ponieważ w Oplu ta część kosztowała 670 zł, kupiłem nowego Valeo za 420 zł i w ASO mi go gratis wymieniono. Dziś moje kobiety pojechały na zakupy i godzinę temu córka zadzwoniła że znowu ta cholerna lampka. Jestem za stary by się denerwować, zadzwoniłem do ASO i jestem umówiony na 15-tą. Ciekawym co teraz wyskoczy ?


to jest właśnie to o czym pisałem pare postów wyżej...
bedą ci tak długo wymieniać, az uda im się trafić na prawdziwa usterkę... normalnie żenada...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, o 17:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 października 2008, o 10:52
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Imię: Jerzy
Silnik: Z18XE
Moje panie wróciły bardzo późno i nie było czasu już, aby jechać do ASO. Ale zrobiłem to co często na tym forum proponują, zdjąłem klemę z akumulatora na parę chwil i problem znikł ( nie wiem tylko czy na długo ). Jestem co prawda umówiony na jutro, ale się zastanawiam czy jest sens ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 17:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
Mam pytanie, w ostatnim czasie mam problem z kontrolką check engine, po z czytaniu błędów jest to błąd czujnika przepływu masowego powietrza i czujnik temperatury powietrza. Czyli wszystko wskazuje na przepływkę. Błąd nie świeci się cały czas tylko podczas jazdy, w niektórych momentach, jest bardzo delikatne szarpnięcie i potem wyskakuje błąd oczywiście ten sam o którym pisałem wyżej. Tutaj moje pytanie bo kupiłem nową przepływkę SIEMENS wymieniłem ją ale poprawy nie widać, przy okazji wymieniłem jeszcze świece oczywiście GM, i co dalej? Co teraz ? Nadmieniam że silnik to Z18XE. Z góry dziękuję za porady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 21:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jaki byl kod bledu ?





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 21:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
SirAdam napisał(a):
Jaki byl kod bledu ?


Nie jestem ci wstanie powiedzieć kodu bo nie był podpinany pod TECH tylko pod komputer BOSCH a on nie wyświetla numerów kodów tylko same nazwy czyli te co napisałem wcześniej. A mianowicie czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - usterka, i czujnik temperatury zasysanego powietrza- usterka. Po wymianie przepływki został tylko ten drugi czyli czujnik temperatury zasysanego powietrza, i znajomy powiedział żeby skoczyć jeszcze do jakiegoś elektryka i sprawdzić czy jest przepływ na wszystkich 4 kablach pomiędzy komputerem a wtyczką do przepływki. Sam już nie wiem co robić, po rozmowie z michem stwierdziliśmy że może to być spowodowane świecami albo DISem, ale jak z nim rozmawiałem to powiedział że wtedy wyrzucało by błąd wypadania zapłonów w cylindrach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 21:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Pomysl z elektrykiem nie jest zly, ale....
znajdz elektryka w ASO takiego ktory wie do czego sluzy Tech 2 i umie go obslugiwac.
Pol godz. roboty i usterka znaleziona.
Przeciez poto, Opel wynalazl Tech 2 - korzystajcie z niego !!!




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 21:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
SirAdam napisał(a):
Przeciez poto, Opel wynalazl Tech 2 - korzystajcie z niego !!!


Bardzo chętnie tylko do najbliższego TECH`a mam 60km i dlatego pojechałem do znajomego i podłączył mi go pod BOSCH. Ale jak widzę trzeba będzie wziąść dzień wolnego i podjechać bo jak widać niema niestety innego wyjścia. Chyba że ktoś ma jeszcze inne pomysły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, o 21:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Tylko pamietaj, sam Tech2 jest bezuzyteczny, jezeli nie potrafi sie go obslugiwac
(bardzo czeste w Polsce, sam sie przekonalem)
Dobry elektryk z Tech-em to jest to czego potrzebujesz.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL