Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:40

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, o 20:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
miałeś teraz mierzone ładowanie?

Może masa się poluzowała...idź po kablu (zacznij od klemy) i sprawdź czy nie jest luźny lub gorący

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, o 20:14 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 24 września 2008, o 19:47
Lokalizacja: szczecin
Imię: krystian
Silnik: inny
witam na starym aku było 13,6 i na nowym aku tez było 13,6 elektryk mówił ze alternator jest git i nie miał czasu na szukanie innej przyczyny w serwisie opla sa same papraki wiec zanim cokolwiek zrobie chciałbym zapoznac sie moze ktoś juz miał taki sam problem

[ Dodano: Sro 24 Wrz, 2008 21:18 ]
jeszcze jedna rzecz auto było na kompie i jest błąd tego typu że jest do wymiany czujnik recylkulacji spalin może ktoś juz wymieniał i nie na orginalny bo to koszt 580zł tylko na zamiennik i jest to koszt230zł i czy zdał egzamin ten zamiennik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, o 20:19 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
krystian164 napisał(a):
aku było 13,6 i na nowym aku tez było 13,6


na wolnych obrotach ?
Jakie napiecie bylo na podwyzszonych obrotach ?
bo 13,6 V na wolnych jest ok, ale na podwyzszonych to jest za niskie. (powinno byc ok. 14,2 V)



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, o 20:20 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 24 września 2008, o 19:47
Lokalizacja: szczecin
Imię: krystian
Silnik: inny
wolne 13,6 wyższe 13,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, o 20:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
krystian164, sprawdź mase najpierw!

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, o 21:02 
Cytuj:
jeszcze jedna rzecz auto było na kompie i jest błąd tego typu że jest do wymiany czujnik recylkulacji spalin może ktoś juz wymieniał i nie na orginalny bo to koszt 580zł tylko na zamiennik i jest to koszt230zł i czy zdał egzamin ten zamiennik


A nr błędu?

Odsyłam do tematu, mi pomogło viewtopic.php?t=2749

Sorki za OT


Ostatnio edytowano 24 września 2008, o 21:03 przez Demod, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, o 21:12 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 24 września 2008, o 19:47
Lokalizacja: szczecin
Imię: krystian
Silnik: inny
witam jeżeli chodzi o czyszczenie czujnika owszem pomogło ale na tydzień:( niestety wiec pytam sie kogoś może ktos ma wsadzony zamiennik i działa ok bo nie jestem przekonany z regóły do zamienników tylko że różnica w cenie jest duza i może komus zamiennik słuzy dobrze?? z góry dziękuje wszyskim

Nie mieszaj dwóch spraw w jednym temacie.
Jeśli masz dwa problemy opisz je w dwóch osobnych tematach.
O EGR było już trochę na forum. Poszukaj.
DAN


Ostatnio edytowano 24 września 2008, o 21:17 przez krystian164, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, o 08:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
A jaka uplywnosc jest- bylo mierzona przy wymianie aku. Wyglada mi wlasnie na to ze aku świeżo naladowany mial jeszcze tej energi tyle zeby posmigac miesiac a pozniej juz zdechł. Uplywnosc moze codziennie zabierac z aku po 1-2 % jego pojemnosci az w koncu silnik juz nie zapali. Z drugiej strony to chyba troszke slabe to ladowanie jesli pszesz ze 13,6V Przy wkreceniu na wyzsze obr i bez obciazen typu swiatla czy nawiewy, podgrzewanie itp powinno na biegunach aku wykazac nawet do 14,4V ale napweno bardzo blisko 14V powinno byc.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, o 10:19 
Moim zdaniem egr robi ci zware i w tym jest cały problem - nie musisz nowego dawać, możesz go wywalic i zaślepić - prawdopodobnie walnienty egr bendzie problemem u ciebie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, o 18:28 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 24 września 2008, o 19:47
Lokalizacja: szczecin
Imię: krystian
Silnik: inny
witam dzisiaj sprawdziłem wszyskie kable zasilające i wszysko jest ok problem nadal był nie ładowało ale przez przypadek znojmy polecił mi bardzo dobrego elektryka i w 5 min ustalił przykrą sprawe alternator umarł śmiercia naturalną za naprawe powiedział niewiele co mnie uszczęsliwiło ale wiecej wziął za wyjęcie alernator niesty bardzo lipnie opel wymyslił mocowanie alternatora,...ale co zrobić sam wybrałem silnik 2,2 ostatni wypust na łancuchu bo koniec 2002 r ale robi ,jutro sie okarze jak. ładowanie powinienem miec 14,4V zobaczymy jutro dziękuje wszyskim dam znaj jak bedzie wszysko ok i co dokładnie było wymienane .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, o 18:31 
To były z22se nie na łańcuchu ??? wszystkie miały łańcuch, fajnie, że ustaliłeś przyczynę awari


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, o 18:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
a nie pisalem;
5-10 min. u elektryka i bedziesz wiedzial co jest grane ?

krystian164 napisał(a):
ale wiecej wziął za wyjęcie alernator niesty bardzo lipnie opel wymyslił mocowanie alternatora


nie Opel, nie Opel kochany
Opel nie ma z ta konstrukcja nic wspolnego.
Podziekowania za ten silnik mozesz poslac do firmy General Motors w Ditroit.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, o 18:40 
SirAdam napisał(a):
nie Opel, nie Opel kochany
Opel nie ma z ta konstrukcja nic wspolnego.
Podziekowania za ten silnik mozesz poslac do firmy General Motors w Ditroit.

Hahahahahaha Adam na ciebie czekałem właśnie :DD - ja tam Panom z Ditroit jestem wdzięczny za moją z22se. Oj Adam Adam - ja ci jako rózgę pod choinkę przyśle dh-elem silnik z22se - będziesz się budził każdego dnia z krzykiem i plamą na łóżku :DD
Sory za Ot. Pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, o 18:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Spiderxxx napisał(a):
Hahahahahaha Adam na ciebie czekałem właśnie


Ja tylko prawde pisze, nic innego (juz nie krytykuje)

OK; koniec OT - dalej w temacie......




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2008, o 20:39 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 24 września 2008, o 19:47
Lokalizacja: szczecin
Imię: krystian
Silnik: inny
a co do silika to ma przejechane 160000tys i od wymiany do wymiany nie bierze nic oleju pozdrawiam wszyskich
ps. lekkiej stopy do niej nie mam :) i nic mi oleju nie bierze silniczek igiełka :)

[ Dodano: Pią 26 Wrz, 2008 20:37 ]
witam dzisiaj skończył sie problem z moją niunia, czyli ładowanie juz mam:)
a więc jak wysciągneli mi alternator i położyli na stół okazało sie że wszyskie djody byłyspalone regulator napięcia spalony czylia;ternator umarł.powiedzieli że nie widzieli jeszcze w astrze qp takiego alternatora. zamówil mi ordinalny cały tył alternatora złozyli do kupy podłączyli i ładowanie mam 14,6V :) i moja niiunia już znowu smiga pozdrawiam wszyskich


Ostatnio edytowano 25 września 2008, o 21:33 przez krystian164, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL