Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 04:47

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 stycznia 2012, o 17:05 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Jak wyjąć trzpień mocujący motylka w przepustnicy?
Jest on zanitowany z obu stron, nie mam pojęcia jak do tego się dobrać ;P


Obrazek

Obrazek

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 stycznia 2012, o 17:10 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
mariocccp szlifowanie lub rozwiercanie.tak z ciekawości po co to chcesz rozebrać???będziesz ją tuningował???

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 stycznia 2012, o 17:18 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Tzn jak szlifowanie lub rozwiercanie?
Ja chce żeby to potem dało się złożyć jakoś i założyć żeby działało ;)
To jest jakby jeden rdzeń zanitowany z obu stron?
Muszę obie strony rozbabrać żeby wylazło?

Mam zamiar rozwiercić przynajmniej o te 6-8mm, odchudzić trzpień, skrócić śrubki od motyla i założyć je na kleju do gwintów. Oczywiście ssącego też sobie odpowiednio powiększę.
Nie pytajcie czy to coś da itp. jak nie zrobię to się nie przekonam. tzn przy tych modach coś powinno dać bo w serii bez sensu.

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 stycznia 2012, o 19:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
mariocccp napisał(a):
Tzn jak szlifowanie lub rozwiercanie?


chodzi o te miejsca co zaznaczyłeś.

mariocccp napisał(a):
To jest jakby jeden rdzeń zanitowany z obu stron?


a tego to nie wiem

mariocccp napisał(a):
Muszę obie strony rozbabrać żeby wylazło?


tego też nie wiem

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 stycznia 2012, o 23:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
w sumie to lepiej ze szlifowac a pozniej wez nitownice i zanituj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 stycznia 2012, o 15:20 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 08:01
Lokalizacja: BT
Silnik: inny
Okazuje się, że to nie są nity tylko fabryczne zgrzewy i wszystko jest stalowe.
Przy pomocy szlifierki i młotka udało się rozebrać przepustnice na części pierwsze.
Wystarczy z jednej strony obciąć zgrzew i wychodzi trzpień razem z elektryką.
Prawdziwą sztuką będzie dopasowanie motylka bo oryginalnie zamyka się pod kątem, tak jest wyprofilowana przepustnica.
Może uda się przestawić na idealny poziom ale będzie trzeba coś przykombinować z mocowaniem linki i silniczkiem krokowym.
Ze wstępnych oględzin przynajmniej 8mm można zebrać żeby wyrównać z wlotem i wylotem, hardcorowo 10-12 i tak też pewnie będzie zrobione, żeby zrównoważyć powierzchnię jaką zabiera trzpień i motyl.

Jest jakiś specyfik, którym by można było wyrównać mikro szpary pomiędzy motylem a ściankami?
Coś mi się kojarzy tylko nie pamiętam czy to była szpachla czy jakiś klej czy jeszcze coś innego...

_________________
Vectra C GTS 2.0T stage 7
340km 545nm
Astra G X18xe1 - 161hp@6500rpm 187nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL