Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 13:20

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Falowanie....
PostNapisane: 15 grudnia 2004, o 07:50 
Witam. Czy komuś, a właściwie nie komuś tylko Waszej qp zdarza się aby na zimnym silniku na wolnych obrotach "falowała"? tzn. czsami nie trzyma stałych obrotów a faluje pomiędzy 900 a 1100. po nagrzaniu sie silnika to ustępuje. czy ktoś ma any idea czemu to tak się dzieje?
pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2004, o 12:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
może sonda, ale pewien niejestem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2004, o 19:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Hallo Miras

jezeli Twoja Coupe to 1,8 , to mam rozwiazanie dla Ciebie;
zdemontuj przepustnice , i porzadnie ja wyczysc (najlepiej plyn do czyszczenia hamulcow sie nadaje)
Autko bedzie chodzic jak nowe.



SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2004, o 19:22 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
kazde 1.8 ma mechaniczna przepustnice :?: czy przypadkiem 1.8 ~125km nie ma elektrycznej :?:
a jak jest z 2.2 :?:

MIRAS, jezeli masz mechaniczna przepustnice to na 100% bedzie to kwestia wyczyszczenia jej i silnika krokowego.
w autach z TBW(throttle by wire) nie ma tego urzadzenia...

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2004, o 07:48 
Dzięki za pomoc.
Ja to się cholera na błędach jednak nie uczę. miałem Tigre 1,4 chociaż szukalem 1,6. Skusiłem się na 1,4 bo była dobrze utrzymana i mocno wyposażona. I się okazalo, że te 1,4 maja parę mykow typu wieszanie zaworow, wadliwe działanie EGR itp.
Przy qp szukałem z silnikiem 2,0T i to kilka miesięcy i w końcu skusilem się na 1,8 z 2000 roku i jak widać warto bylo jednak poczekać i znaleźć 2,0 T, bo znowu wychodzą w gorszym modelu niedociągnięcia... Może za trzecim razem będę mądrzejszy.
Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2004, o 09:39 
W 1,8 125 kucy jest elektryczna przepustnica.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 19:10 
Witam mam pytanie bo tez mi faluje na wolnych obrotach-jak depne to idzie jak burza(moze nie jak 2.0T),ale daje rade. Mam 116km, czyli mam mechaniczna przepustnice-to ten zawor EGR tak?
Wystarczy ja przeczyscic??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, o 20:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
ziober napisał(a):
czyli mam mechaniczna przepustnice-to ten zawor EGR tak?


Przepustnica to przepustnica jak sama nazwa mowi dawkuje ilosc powietrza lub mieszanki paliwo powietrze a EGR to Ehaust Gas Recilculation (powrot gazow wydechowych do komory spalania)

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL